Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys erityisesti naisille: Naisen ja miehen yhteinen nautinto

Matthias
03.01.2026 |

Minua kiinnostaa se fakta, että mies tulee usein ennen naista. Kuitenkin olisi mielestäni hyvä jos se olisi päinvastoin, ja haluaisin tietää, miten pitkään on syytä pidättää omaa tulemista (näin miehenä). Tarkoitan siis siinä mielessä, että onko naiselle mieluista, että mies tulee? Onko siinä mitään kiinnostavaa? Vai onko se pikemminkin vähän pettymys? Kiitos vastauksista jo etukäteen! 

Haluaisin kuulla (ja ainoastaan rehellisiä ja kunniallisia kommentteja, kiitos), että mistä naiset pitävät. Onko penetraation kautta saatava orgasmi todella harvinaista naiselle, onko nautinnollisempaa naiselle saada suuseksiä :) ?

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin bi, ja jättäisin naiset rauhaan jos pillu ei kiinnostaisi. Ehkä voisit vähän miettiä, mistä oikeasti tykkäät?

Vierailija
62/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hetteronaisille, jotka rakastavat pillun nuolentaa, aina tyrkytetään toista naista, miksei sitten homoille naista. Aina se menee niin, että se kulli on oltava tärkein, taaskin täällä sitä samaa, ettei mies tee naisella mitään jollei saa panolla. Ovatko naiset siis pelkkiä reikiä joilla ei ole mitään arvoa. Samoinkuin naisen orgasmilla ei ole itseisarvoa.

Tämä palsta on oikea Trumplandia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hetteronaisille, jotka rakastavat pillun nuolentaa, aina tyrkytetään toista naista, miksei sitten homoille naista. Aina se menee niin, että se kulli on oltava tärkein, taaskin täällä sitä samaa, ettei mies tee naisella mitään jollei saa panolla. Ovatko naiset siis pelkkiä reikiä joilla ei ole mitään arvoa. Samoinkuin naisen orgasmilla ei ole itseisarvoa.

Koska lesbot arvottaa pillun nuolemisen panoa tärkeämmäksi toiminnaksi.

Vierailija
64/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun siirrytään yhdyntään, mulla on enää ihan kivaa ja olen paikalla lähinnä kumppania varten. Silloin on kiva, ettei toisella enää kestä loputtomiin, joten yritän aina edistää perille pääsyä pikaisesti.

Hyvä, jos miehellesi kelpaa, mutta itselleni olisit melkoinen turn-off.

Kyllä sen naisen kehosta ja eleistä huomaa, jos ei kullista tykkää, ja on ns. "pakosta" mukana. Vaatii jonkinmoista itsekunnioituksen puutetta tai epätoivoa, että tuollaisen lykkimistä jatkaa.

Tässähän se taas tulikin. Miehen vuoksi, ei naisen itsensä, pitää se orkku saada naimalla. vain ja ainoastaan. Ei naisen nautinnolla ole mitään väliä.

Lennä lepakko luolaasi.

Vierailija
65/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin bi, ja jättäisin naiset rauhaan jos pillu ei kiinnostaisi. Ehkä voisit vähän miettiä, mistä oikeasti tykkäät?

Öö.. Onko se mun kullista tykkäämättömyys sun kanssa siellä huoneessa :'D

Siis yhdyntä ei ole seksissä mun top kolmosessa= en kiinnostu kullista?? 

Vaikka mun seksin top3: ssa on mm. se suihinotto loppuun asti? Mutta kulli ei kiinnosta, ilmeisesti koska ainoa tai suurin nautinnonlähteeni ei ole peenis vaginaan? Juuuh. 

Vierailija
66/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lesbot arvottaa pillun nuolemisen panoa tärkeämmäksi toiminnaksi.

Tottakai lesbot arvottaa noin! Kuvittelitko jotenkin toisin? Eihän homotkaan arvosta pilluunpanoa.

Vierailija
67/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen miehestä huomaa jos ei klitoriksesta välitä, sellainen mies olisi mulle turn off!!

Vierailija
68/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kysymyksesi on kovin teoreettinen. Käytännössähän tilanteet vaihtelevan miehen, naisen ja mies+nainen-yhtälön mukaan. Itse olen nopeasti tuleva nainen, se jälkeen into vähän laimenee mutta tottakai rakkaani nautinto on yhtä tärkeää. Siis yhteinen nautinto. Käytäntö opettaa nämä asiat paremmin, pitää vain opetella tulkitsemaan tilanteita ja olla tarkalla korvalla. Ja tärkeää on myös kuunnella itseään,  et ole kuitenkaan yksinomaa  mikään palveluntarjoaja.  

Vierailija
69/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä "lepakko" juuri äsken imi mieheni kullia, ja sitten mies halusi panna, joten niin teimme. hups vaan!

Vierailija
70/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläolevaan lisäys, sitten iskias vaivasi taas, joten lopuksi vedin sitten käteen.

Vierailija
71/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläolevaan lisäys, sitten iskias vaivasi taas, joten lopuksi vedin sitten käteen.

Pätevälle osteopaatille hoitamaan se iskias kuntoon.  Lekuriin ei kannata mennä, koska pillereillä ei parane. Paranee ainostaan kun S-nivel laitetaan kohilleen.  Tiedän kokemuksesta. Yleensä ei ole tarvinnut kuin kertakäynti niin ollut vuosia ilman vaivoja. Koskaan ei ole naimista haitannut. 

Vierailija
72/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätevälle osteopaatille hoitamaan se iskias kuntoon.  Lekuriin ei kannata mennä, koska pillereillä ei parane. Paranee ainostaan kun S-nivel laitetaan kohilleen.  Tiedän kokemuksesta. Yleensä ei ole tarvinnut kuin kertakäynti niin ollut vuosia ilman vaivoja. Koskaan ei ole naimista haitannut. 

Vaiva uusii silloin tällöin, ja mullakin se joskus on. Inhottava vaiva! Kiitos vaan vinkistä!

Vierailija
73/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat arvottaa kaikki ihmiset täällä kirjoittelevien muutaman oman agendansa jankkaavan naisia kammoavan vässykän mukaan. 

Pidettäköön nyt kuitenkin erään suurvallan narsistivanhusjohtajan seuraajien mielipiteet irrallaan tältä seksipalstalta vaikka näytätkin rakastavan tarkoitushakuista vastakkainasettelua.

Vierailija
74/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis naisille, jotka eivät pidä kullista ehdotetaan naisia. Ja miehille, jotka eivät pidä pillusta ehdotetaan miehiä. Taisi nyt mennä nuo homoille naisten tyrkyttämiset vähän metsään

Vierailija
75/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen miehestä huomaa jos ei klitoriksesta välitä, sellainen mies olisi mulle turn off!!

Hyvä, näin kuuluukin olla. Ja nainen, joka ei panosta välitä on minulle turn-off. Missä ongelma?

Alkoi kauhea ulina jostain, että naisten orgasmilla ei ole väliä, jne., millä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
76/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis naisille, jotka eivät pidä kullista ehdotetaan naisia. Ja miehille, jotka eivät pidä pillusta ehdotetaan miehiä. Taisi nyt mennä nuo homoille naisten tyrkyttämiset vähän metsään

Ei menny. Ihan sama siis jos heteronaiselle tyrkytetään naista, kun homomiehelle naista. Kun ei kiinnosta niin ei, vaikka tyrkyttäs kuinka. Tajuatko nyt? Hetero on ja kai pysyykin ja samoin homo homona.

Vierailija
77/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, näin kuuluukin olla. Ja nainen, joka ei panosta välitä on minulle turn-off. Missä ongelma?

Alkoi kauhea ulina jostain, että naisten orgasmilla ei ole väliä, jne., millä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Siinä on vaan se ero, että nainen yleensä antaa miehen naida, vaikkei siinä itse saiskaan, mutta mies ei välttis tee naiselle sitä millä nainen sitten saisi. Pieni ero  mutta merkittävä, ainakin naisen kannalta

Vierailija
78/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vaan se ero, että nainen yleensä antaa miehen naida, vaikkei siinä itse saiskaan, mutta mies ei välttis tee naiselle sitä millä nainen sitten saisi. Pieni ero  mutta merkittävä, ainakin naisen kannalta

Kova olet yleistämään, muuta miesmakuasi äläkä tyrkytä omaa loppuunkulunutta väitettäsi joka ketjuun. Meitä naisen orgasmeista tyydytystä saavia miehiä on takuulla enemmän kuin kuvaamiasi luusereita mutta omat valintakriteerisi ovat johtaneet siihen että kokemuksesi rajautuu luuseriryhmään.

Vierailija
79/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei menny. Ihan sama siis jos heteronaiselle tyrkytetään naista, kun homomiehelle naista. Kun ei kiinnosta niin ei, vaikka tyrkyttäs kuinka. Tajuatko nyt? Hetero on ja kai pysyykin ja samoin homo hom

No missä se heterous oikein menee, jos ei tykkää kullista/pillusta. Jos löydät jostain miehen ja reaktio pillun nuolemiseen/yhdyntään on "hyi olkoon, kai sitä sitten pitää, jos on pakko", ei varmaan ole hetero...

Vierailija
80/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sika! Ainoastaan naiset saavat sanoittaa halunsa. Miehen tehtävä on totella ja tyydyttää naista! Etkö ymmärrä??? Sika!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme