Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys erityisesti naisille: Naisen ja miehen yhteinen nautinto

Matthias
03.01.2026 |

Minua kiinnostaa se fakta, että mies tulee usein ennen naista. Kuitenkin olisi mielestäni hyvä jos se olisi päinvastoin, ja haluaisin tietää, miten pitkään on syytä pidättää omaa tulemista (näin miehenä). Tarkoitan siis siinä mielessä, että onko naiselle mieluista, että mies tulee? Onko siinä mitään kiinnostavaa? Vai onko se pikemminkin vähän pettymys? Kiitos vastauksista jo etukäteen! 

Haluaisin kuulla (ja ainoastaan rehellisiä ja kunniallisia kommentteja, kiitos), että mistä naiset pitävät. Onko penetraation kautta saatava orgasmi todella harvinaista naiselle, onko nautinnollisempaa naiselle saada suuseksiä :) ?

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En usko, että nainen haluaa tulla miehen luokittelemaksi, enkä ymmärrä mitä hyötyä hänelle siitä olisi, että löytää jonkun paikan jossain kuvitteellisessa, miehen luomassa luokittelussa. Naisen seksuaalisuus on monimuotoinen asia, johon saanee ehkä parhaiten ymmärrystä toisilta naisilta."

Uskoisin, että tämäkin keskustelu voi hyvällä tuurilla avata niin seksitavoiltaan kaavoihinsa kangistuneen naisen kuin vastaavalla tavalla mielensä lukinneen miehenkin mieltä kokeilevampaan ja uteliaampaan suuntaan. Mikäli niin käy edes yhdelle ihmiselle ja sen vaikutuksesta edes yhden parisuhteen seksi muuttuu nautittavammaksi, nämäkin tekstini on kannattanut kirjoittaa. Luulen että sinä itse olet jo valmiiksi suht avoin uudellekin, kun rohkenet toistenkin mirlipiteitä täällä kyseenalaistaa. En toki tiedä mitä hyötyä on toisia samalla leimata joksikin manspleinaajaksi, vaikea on sellaista itseeni yhdistää, mutta kiitos silti mielipiteestä.

&nbsp

Sika ja mansplainaaja olet

Vierailija
42/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluaisin kuulla (ja ainoastaan rehellisiä ja kunniallisia kommentteja, kiitos), että mistä naiset pitävät. Onko penetraation kautta saatava orgasmi todella harvinaista naiselle, onko nautinnollisempaa naiselle saada suuseksiä :)"

Olen mies, mutta vastaan silti. Nuolenta sisältyy n. 50-70% seksikerroista, riippuen mm. kuukautiskierrosta, puhtaudesta ja fiiliksestä. Yhdyntää ehkä 90% seksikerroista. Nuolemisesta hän pitää, vaikka ei aina saa orgasmia nuolemalla. Satisfyerilla kaikkein nopein orgasmi, joskus sormin. 

Usein orgasmin jälkeen (satisfyer ehkä 60%, kieli ja sormet 20% ja 20%) siirrytään vähän pussailemaan ja halailemaan, joskus tässä kohtaa tarjoan omaa kaluani imettäväksi. Itse saan orgasmin parhaiten lähärissä, naiseni koirassa tai jalat olkapäillä. Kumpikaan ei yleensä saa ratsastamalla, mutta sitä tehdään koska muuten vaan mukavaa. Seksissä on muutakin kuin se orgasmi. 

Koirassa paukuttamalla n

Tekstisi vastaa pitkälti omiakin kokemuksiani.

M59

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finsex tutkimuksen mukaan naiset jotka harrastavat itsetyydytystä eivät saa sen paremmin orgasmeja miesten kanssa kuin harrastamattomatkaan. Taisivat jopa saada vähemmän yhdyntäorgasmeja.  Vaimoni ei ole omien sanojen mukaan koskaan saanut itse eikä se ole tuntunut miltään.  Eikä ole siten osannut neuvoa minua ollenkaan, miten tyydyttää. Mutta  on kanssani saanut  silti tuhansia niin yhdynnöissä kuin suuseksillä ja sormettaen. 

Vierailija
44/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finsex tutkimuksen mukaan naiset jotka harrastavat itsetyydytystä eivät saa sen paremmin orgasmeja miesten kanssa kuin harrastamattomatkaan. Taisivat jopa saada vähemmän yhdyntäorgasmeja.  Vaimoni ei ole omien sanojen mukaan koskaan saanut itse eikä se ole tuntunut miltään.  Eikä ole siten osannut neuvoa minua ollenkaan, miten tyydyttää. Mutta  on kanssani saanut  silti tuhansia niin yhdynnöissä kuin suuseksillä ja sormettaen. 

No kuis olet älynnyt antaa suuseksiä, ja miten osannut sormettaa? Kiinnostas tietää...

Vierailija
45/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki?

Vaikea kuvitella, että itse tuotetuilla orgasmeilla ja miehen kanssa saaduilla ei olisi yhteyttä. Että nainen ei lainkaan tuntisi omaa kehoaan ja sen toimintaa, mutta mies tuntisi? En usko.

Puhut varmaan penetraatiossa saaduista orgasmeista, ja niitähän kaikki naiset eivät tosiaan saa. Kun tietää, miten itse saa, voi myös miehen kanssa valita esimerkiksi sellaisia asentoja, jotka vievät maaliin.

Vierailija
46/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki?

Vaikea kuvitella, että itse tuotetuilla orgasmeilla ja miehen kanssa saaduilla ei olisi yhteyttä. Että nainen ei lainkaan tuntisi omaa kehoaan ja sen toimintaa, mutta mies tuntisi? En usko.

Puhut varmaan penetraatiossa saaduista orgasmeista, ja niitähän kaikki naiset eivät tosiaan saa. Kun tietää, miten itse saa, voi myös miehen kanssa valita esimerkiksi sellaisia asentoja, jotka vievät maaliin.

Löysin itse. Joo, tuossa sanottiin, että erityisesti nuoret naiset eivät saa yhdynnässä, vaikka harrastavat itsetyydytystä ja yhtenä syynä pidettiin juuri sitä, että saavat itsetyydytyksessä paremmin. Eli seksi miehen kanssa ei yllä itsetyydytyksen tasolle!

Orgasmeja ovat saaneet suhteellisesti useimmin naiset, jotka ovat saaneet niitä yhtä helposti molemmilla tavoilla. Jos orgasmi on saatu selvästi helpommin itsetyydytyksessä, niin tällöin yhdyntäorgasmien saaminen on ollut naisille kohtalaisen vaikeaa. Yhdynnöissä ei ole ilmeisesti saatu jostakin syystä sellaista stimulaatiota, johon on totuttu itsetyydytyksien aikana.

Ei taida olla ihme, jos käyttää erilaisia leluja. Sitten pitää varmaan tuoda ne lelut, satisfyerit ja muut, sinne yhteiseen leikkiin.

Vierailija
47/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kaluni juureen penisrenkaan, jossa on pieni n. 5cm pitkä delfiinin muotoinen uloke ja sen sisällä pieni tärisevä pikku vibra sisällä, painoin kalun naiseni pilluun juurta myöten pohjaan niin, että delfiinin nokka osui klitan lähelle ja jäin paikoilleni. On metka tunne kun nainen saa sillä tavalla orgasmin, pillu alkaa lypsää kalua ja kun ei irrottaudu vaan painautuu tiukemmin, naisen orgasmi vain jatkuu ja siihen tunteeseen olen joitakin kertoja lauennut ilman että olen alkanut edes panoliikettä tehdä. Naiseni on totaalisen tyydytetty ja ihan poikki tuollaisen jälkeen. Joskus on tullut naitua tuon delfiinirenkaan kanssa takaapäin ja ilmeisesti sen osuminen anukselle joka työnnöllä tekee hyvää, koska naiseni menee tässä touhussa aivan villiksi.

Vierailija
48/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuis olet älynnyt antaa suuseksiä, ja miten osannut sormettaa? Kiinnostas tietää...

Opettelemalla alan lehdistä ja kirjoista teininä miten naista pitää hyväillä ja tyydyttää. 70-luvulla ei ollut nettiä, eikä videoita. Yksi hyvä opetusfilmi sentään pyöri stadissa missä opetettiin ja näytettiin naisen tyydyttämistä. Sormettaa osasin heti jo ekasta kerrasta ja meni vuosi, että tyttöystävän vastustelusta huolimatta pääsin nuolemaan pillua. Käytin tilaisuutta hyväkseni, kun hän oli jo saanut orgasmin kumin kanssa naidessa ja oli raukeana. Kävi heti niin kuumana, että halusi uusinnan  päälle ja sai toisen. Sen jälkeen siitä tulikin pakollista ennen yhdyntää. Miehen pitää tietää mikä naiselleen on parasta. Selviää kokeilemalla rajoja jos ei muuten. Omakin vaimo, kuten varmaan enin osa naisista, arvostaa miestä joka on vähän vallaton ja venyttää rajoja, kuin olisi liian kiltti yrittämättä mitään uutta.  Ennen vanhaa konkarimiehet sanoi, ettei se ole mies eikä mikään joka ei naisen pillua nuole. 

Vierailija
49/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettelemalla alan lehdistä ja kirjoista teininä miten naista pitää hyväillä ja tyydyttää. 70-luvulla ei ollut nettiä, eikä videoita. Yksi hyvä opetusfilmi sentään pyöri stadissa missä opetettiin ja näytettiin naisen tyydyttämistä. Sormett

Tuosta rajojen venyttelystä tulee nykyään syyte

Vierailija
50/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun siirrytään yhdyntään, mulla on enää ihan kivaa ja olen paikalla lähinnä kumppania varten. Silloin on kiva, ettei toisella enää kestä loputtomiin, joten yritän aina edistää perille pääsyä pikaisesti.

Hyvä, jos miehellesi kelpaa, mutta itselleni olisit melkoinen turn-off.

Kyllä sen naisen kehosta ja eleistä huomaa, jos ei kullista tykkää, ja on ns. "pakosta" mukana. Vaatii jonkinmoista itsekunnioituksen puutetta tai epätoivoa, että tuollaisen lykkimistä jatkaa.

Vierailija
51/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun siirrytään yhdyntään, mulla on enää ihan kivaa ja olen paikalla lähinnä kumppania varten. Silloin on kiva, ettei toisella enää kestä loputtomiin, joten yritän aina edistää perille pääsyä pikaisesti.

Kyllä sen naisen kehosta ja eleistä huomaa, jos ei kullista tykkää, ja on ns. "pakosta" mukana. Vaatii jonkinmoista itsekunnioituksen puutetta tai epätoivoa, että tuollaisen lykkimistä jatkaa.

Tässähän se taas tulikin. Miehen vuoksi, ei naisen itsensä, pitää se orkku saada naimalla. vain ja ainoastaan. Ei naisen nautinnolla ole mitään väliä.

Vierailija
52/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se taas tulikin. Miehen vuoksi, ei naisen itsensä, pitää se orkku saada naimalla. vain ja ainoastaan. Ei naisen nautinnolla ole mitään väliä.

Miten niin ei ole väliä? Kuka näin on sinua lukuun ottamatta sanonut? Pidän todellakin huolen, että naiseni saa orgasmeja sekä muuten että yhdynnässä. 

Itseäni ei kiinnostaisi nainen, joka on yhdynnässä "pakon sanelemana". 

Ajattele miestä, joka otattaa koko ajan pelkästään suihin ja sitten tekee vastahakoisesti jotain muuta pari minuuttia. Et varmaan kauan sinäkään katselisi.

Vierailija
53/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kysynyt mieheltäsi, mitä hän tuollaisesta lahnaseksistä saa sillä aikaa kun odotat yhdynnän vaan loppuvan?

Vierailija
54/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus johonkin vastaavaan ketjuun laittanut tämän saman, mutta saan itse yhdynnässä helposti eikä se silti ole oma lemppari, vaikka siinä yleensä olenkin todella aktiivinen, panen vastaan, en voi olla ääntelemättä kun tuntuu hyvältä yms. Olen esimerkiksi aiemmassa suhteessa ollut enemmän kuin tyytyväinen ilman panoa kun mies ei kyennyt sairauden takia varsinaiseen panoon. Tykkään eniten saada sormin ja mielellään tosi useita kertoja niin.

En voi käsittää sitä heikon itsetunnon ja herkkyyden astetta, että ahdistutaan jo muiden naisten preferensseistäkin. Siis että en edes pano-orkkuja saavana naisena jaksaisi miestä, jonka koko seksuaalisuus on kiinni siitä miten nainen yhdynnän kokee. Ilmeisesti tuon naisen, joka täällä kirjoittaa että yhdyntä on sellainen missä hän vain "on mukana" niin hänen mies selvästi sen yhdynnän siihen haluaa loppuhuipennukseksi. Olen itsekin joskus ollut vain miehen alla pantavana niin, etten ole päässyt mukaan fiilikseen  tai olen ollut väsynyt muttei ole ollut mitään syytä keskeyttääkään kun tilanne ei ole ollut epämiellyttävä. 

Ihan eri asia kuin joku lamaantunut tai ahdistunut nainen joka leikkii kuollutta. Tunnen myös naisia jotka ei saa orkkua seksissä ollenkaan ja silti haluavat sitä harrastaa. Itse olen aika orgasmikeskeinen ja itsekäs sen osalta, mutta en lähtisi arvottamaan tai vertaamaan. 

Vierailija
55/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En voi käsittää sitä heikon itsetunnon ja herkkyyden astetta, että ahdistutaan jo muiden naisten preferensseistäkin. Siis että en edes pano-orkkuja saavana naisena jaksaisi miestä, jonka koko seksuaalisuus on kiinni siitä miten nainen yhdynnän kokee"

Ei kyse ole ahdistumisesta vaan omien preferenssien sanoittamisesta. Jotkut ei vaan tykkää kullista.

Ajattele itse mies, joka ei juuri pidä pillusta, ja saa käsihoidon avulla tai suulla.

Kauanko katselisit?

Vierailija
56/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse olen aika orgasmikeskeinen ja itsekäs"

Tämän kyllä uskon!

Vierailija
57/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus johonkin vastaavaan ketjuun laittanut tämän saman, mutta saan itse yhdynnässä helposti eikä se silti ole oma lemppari, vaikka siinä yleensä olenkin todella aktiivinen, panen vastaan, en voi olla ääntelemättä kun tuntuu hyvältä yms. Olen esimerkiksi aiemmassa suhteessa ollut enemmän kuin tyytyväinen ilman panoa kun mies ei kyennyt sairauden takia varsinaiseen panoon. Tykkään eniten saada sormin ja mielellään tosi useita kertoja niin.

En voi käsittää sitä heikon itsetunnon ja herkkyyden astetta, että ahdistutaan jo muiden naisten preferensseistäkin. Siis että en edes pano-orkkuja saavana naisena jaksaisi miestä, jonka koko seksuaalisuus on kiinni siitä miten nainen yhdynnän kokee. Ilmeisesti tuon naisen, joka täällä kirjoittaa että yhdyntä on sellainen missä hän vain "on mukana" niin hänen mies selvästi sen yhdynnän siihen haluaa loppuhuipennukseksi. Olen itsekin joskus ollut vain miehen alla pantavana niin, e

Miksi ylipäätään haluat miehiä kumppaneiksi? Eikö naiset ole taitavampia nuolemaan ja sormettamaan?

Vierailija
58/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tykkään itseasiassa eniten vain niistä sormista, nuoleminen on meh mutta saan silläkin ja mies vaatii saada nuolla, hän kiihottuu siitä. 

Olen bi ja ollut myös naisen kanssa pitkässä parisuhteessa, että ei nyt osu oikein näpäytys. En tee mitään miehellä jonka koko elämän keskiö on "kullia pilluun" ja itsetunto täysin sen varassa. Nautin siitä peniksestäkin enemmän tai yhtä paljon kun imen sitä versus panossa. 

Onpa jännä että tällainen yhdynnässä saava, hyvin kiihkeästi kehuttu nainen joka rakastaa kullia on silti vain lesbo jonka pitäisi jättää miehet rauhaan, koska tykkää enempi saada kymmenen orkkua putkeen muilla tavoin, eikä yhdyntä ole elämän ainoa suola :D

Vierailija
59/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kaluni juureen penisrenkaan, jossa on pieni n. 5cm pitkä delfiinin muotoinen uloke ja sen sisällä pieni tärisevä pikku vibra sisällä, painoin kalun naiseni pilluun juurta myöten pohjaan niin, että delfiinin nokka osui klitan lähelle ja jäin paikoilleni. On metka tunne kun nainen saa sillä tavalla orgasmin, pillu alkaa lypsää kalua ja kun ei irrottaudu vaan painautuu tiukemmin, naisen orgasmi vain jatkuu ja siihen tunteeseen olen joitakin kertoja lauennut ilman että olen alkanut edes panoliikettä tehdä. Naiseni on totaalisen tyydytetty ja ihan poikki tuollaisen jälkeen. Joskus on tullut naitua tuon delfiinirenkaan kanssa takaapäin ja ilmeisesti sen osuminen anukselle joka työnnöllä tekee hyvää, koska naiseni menee tässä touhussa aivan villiksi.

Onnea, olet tajunnut jotain olennaista. Ainakaan itse en hyödy perinteisestä peniksellä kirnuamisesta, vaan tarvitsen nimenomaan kovaa painetta ja jonkinasteista nylkytystä klittaan.

Vierailija
60/121 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En voi käsittää sitä heikon itsetunnon ja herkkyyden astetta, että ahdistutaan jo muiden naisten preferensseistäkin. Siis että en edes pano-orkkuja saavana naisena jaksaisi miestä, jonka koko seksuaalisuus on kiinni siitä miten nainen yhdynnän kokee"

Ei kyse ole ahdistumisesta vaan omien preferenssien sanoittamisesta. Jotkut ei vaan tykkää kullista.

Ajattele itse mies, joka ei juuri pidä pillusta, ja saa käsihoidon avulla tai suulla.

Kauanko katselisit?

Olikohan viitisen vuotta ex-poikkis, joka kyllä tykkäsi pillusta, mutta pano ei ollut hänen lemppari. Ihan helposti suihinotto ja bdsm-jutut oli hänelle tosi paljon isompi asia kuin paneminen. Eikä mulla ainakaan se, että saan kunnollisen tyydytyksen vaadi sitä että mies erityisesti palvoo pillua. Kunhan hän nauttii siitä seksistä ja nautinnon tuottamisesta ja saamisesta niin jees. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän