Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys erityisesti naisille: Naisen ja miehen yhteinen nautinto

Matthias
03.01.2026 |

Minua kiinnostaa se fakta, että mies tulee usein ennen naista. Kuitenkin olisi mielestäni hyvä jos se olisi päinvastoin, ja haluaisin tietää, miten pitkään on syytä pidättää omaa tulemista (näin miehenä). Tarkoitan siis siinä mielessä, että onko naiselle mieluista, että mies tulee? Onko siinä mitään kiinnostavaa? Vai onko se pikemminkin vähän pettymys? Kiitos vastauksista jo etukäteen! 

Haluaisin kuulla (ja ainoastaan rehellisiä ja kunniallisia kommentteja, kiitos), että mistä naiset pitävät. Onko penetraation kautta saatava orgasmi todella harvinaista naiselle, onko nautinnollisempaa naiselle saada suuseksiä :) ?

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin bi, ja jättäisin naiset rauhaan jos pillu ei kiinnostaisi. Ehkä voisit vähän miettiä, mistä oikeasti tykkäät?

Öö.. Onko se mun kullista tykkäämättömyys sun kanssa siellä huoneessa :'D

Siis yhdyntä ei ole seksissä mun top kolmosessa= en kiinnostu kullista?? 

Vaikka mun seksin top3: ssa on mm. se suihinotto loppuun asti? Mutta kulli ei kiinnosta, ilmeisesti koska ainoa tai suurin nautinnonlähteeni ei ole peenis vaginaan? Juuuh. 

En näe tässä mitään ongelmaa, sanoithan olevasi sekä aktiivinen että saavasi yhdynnässä. Eikä yhdyntää ole mikään pakko harrastaa, jos siitä ei pidä. Itselleni se on tärkeää, joten etsisin sopivan kumppanin, joka siitä tykkää.

Nainen, jolle vastasin kertoi kuitenkin olevansa vaan puolison vuoksi "mukana", ja toivoi aktin loppuvan mahdollisimman pian. Tässä on melko suuri ero. Itse olen tuollaisen kokenut (selasi puhelinta aktin aikana), enkä ymmärrä, miksi parisuhteessa joku alentuisi moiseen. Jos seksi olisi noin huonoa, pitäisin omaa kivaa ja päättäisin suhteen mahd. pian.

En kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä miehen päässä liikkuu. En myöskään ymmärrä naisia, jotka vastahakoisesti suostuvat huonoon seksiin. Tälläkin palstalla heitä tuntuu olevan paljon...

Vierailija
82/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^jatkoa 81 (meni sensuuriin)

Voisiko olla niin, että tietyt ikäpolvet on opetettu siihen, että seksi on nimenomaan pelkkää yhdyntää ja lähetyssaarnajaa? Jos olisin nainen, en katselisi hetkeäkään suhdetta, jossa omenavartaloinen mies vaan könyää päälle, lykkii pari minuuttia (10 cm), örähtää ja kellahtaa pois. 

Fiksu mies ymmärtäisi tuossakin kohtaa lopettaa se vastahakoisen kumppanin jyystäminen, ja miettiä peliliikkeitä. 

Miksi miehen tulisi tyytyä naiseen, joka vaatii kaiken maailman klitoristemput ja sitten "palkintona" antaa jyystää vähän aikaa? Luulen tosiaan, että vanhempien sukupolvien juttuja nämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen miehestä huomaa jos ei klitoriksesta välitä, sellainen mies olisi mulle turn off!!

Hyvä, näin kuuluukin olla. Ja nainen, joka ei panosta välitä on minulle turn-off. Missä ongelma?

Alkoi kauhea ulina jostain, että naisten orgasmilla ei ole väliä, jne., millä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Sika! Ainoastaan naiset saavat sanoittaa halunsa. Miehen tehtävä on totella ja tyydyttää naista! Etkö ymmärrä??? Sika!!!

Asia harvinaisen selvä :D

Vierailija
84/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla niin, että tietyt ikäpolvet on opetettu siihen, että seksi on nimenomaan pelkkää yhdyntää ja lähetyssaarnajaa? Jos olisin nainen, en katselisi hetkeäkään suhdetta, jossa omenavartaloinen mies vaan könyää päälle, lykkii pari minuuttia (10 cm), örähtää ja kellahtaa pois. 

Fiksu mies ymmärtäisi tuossakin kohtaa lopettaa se vastahakoisen kumppanin jyystäminen, ja miettiä peliliikkeitä. 

Aivan varmasti on näin.

Vierailija
85/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen tulisi tyytyä naiseen, joka vaatii kaiken maailman klitoristemput ja sitten "palkintona" antaa jyystää vähän aikaa? Luulen tosiaan, että vanhempien sukupolvien juttuja nämä.

Jumalavita miten hirveä mies sanoo noin kuten yllä lainattu!

Naiset ei mielestäsi sii tarvitse orgasmia milloinkaan, ei palkintoa tai muunakaan.

Mutta miehen pitää saada jyystää naista mielensä kyllyyteen asti ja enmmän. ja sinä puhut vielä tyytymisestä!

Ole itse jonkun panopuuna vuoskaudet ilman orgasmia, katsotaan miten kauan jaksat sitä. Mutta monet vaimot ovat vain pakotettuja tähän, ja aina milloin miestä sattuu huvittamaan, ja mahdollisesti vielä muidenkin naisten kanssa. 

On se vaan jalo tämä suomimies kertakaikkiaan.

Vierailija
86/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen naisen ja miehen yhteinen nautinto! 

Miehen nautinto pannessaan naist jota vielä halveksuu ja haukkuu, eikä välitä naisen nautinnosta lainkaan.

Vierailija
87/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa orgasmia penetraation kautta. Suuseksi tai sormet/lelu toimii. Muutama pitkä parisuhde takana, molemmissa mies haluaa ehdottomasti pitää huolen minun nautinnostani, eli antaa suuseksiä (tai olemme 69) kunnes tulen (vähintään kerran).
Nautin seksistä ja penetraatiosta, vaikkei se johda seksiin. Minulle on kiihottavaa huomata miehen nautinto ja ehdottomasti tykkään, että mies tulee "rymisten", eli näkee, että kontrolli kirpoaa.

Vierailija
88/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti on näin.

Mikä ihmeen ikäpolvi. Me ollaan 70-luvun teinejä ja kohta 70v, eikä meille ainakaan kukaan opettanut noin. Ennemmin niin, että miehen pitää pystyä tyydyttämään nainen ja tuottamaan naisellekin orgasmit, jotta seksi olisi  hyvää molemmille.

Vierailija
89/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisenko tulis tyytyä tällaiseen paskamieheen.

Vierailija
90/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näihän se on, me vanhemmat sukupolvet on naitu vaimoillemme tuhansia orgasmeja ja annettu niitä muillakin tavoin.  Sinun mielestä varmaan paskoja miehiä. Vaimojen mielestä taas oikeita naisia tyydyttäviä miehiä. Taitaa nää ongelmaiset olla kaikki nykysukupolvia ja heidän itsekkäistä asenteista kiinni, kuten edellinenkin. 

Vierailija
91/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalavita miten hirveä mies sanoo noin kuten yllä lainattu!

Naiset ei mielestäsi sii tarvitse orgasmia milloinkaan, ei palkintoa tai muunakaan.

Mutta miehen pitää saada jyystää naista mielensä kyllyyteen asti ja enmmän. ja sinä puhut vielä tyytymisestä!

Ole itse jonkun panopuuna vuoskaudet ilman orgasmia, katsotaan miten kauan jaksat sitä. Mutta monet vaimot ovat vain pakotettuja tähän, ja aina milloin miestä sattuu huvittamaan, ja mahdollisesti vielä muidenkin naisten kanssa. 

On se vaan jalo tämä suomimies kertakaikkiaan.

Puuttuuko lukutaito? Samassa viestissä todettiin, että "Jos olisin nainen, en katselisi hetkeäkään suhdetta, jossa omenavartaloinen mies vaan könyää päälle, lykkii pari minuuttia (10 cm), örähtää ja kellahtaa pois. 

Fiksu mies ymmärtäisi tuossakin kohtaa lopettaa se vastahakoisen kumppanin jyystäminen, ja miettiä peliliikkeitä. "

Yrität vaan turhaan provoilla, ja taidat itse olla mies

Vierailija
92/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis nimenomaan ei tulisi. Etkö osaa yhtä kokonaista viestiä lukea? 

Vierailija
93/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti on näin.

Mikä ihmeen ikäpolvi. Me ollaan 70-luvun teinejä ja kohta 70v, eikä meille ainakaan kukaan opettanut noin. Ennemmin niin, että miehen pitää pystyä tyydyttämään nainen ja tuottamaan naisellekin orgasmit, jotta seksi olisi  hyvää molemmille.

Hyvä juttu! Saatko palkintona jyystää nysälläsi yli 3 min kun vaimo lukee kirjaa/katsoo telkkaria?

Vierailija
94/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti on näin.

Hyvä juttu! Saatko palkintona jyystää nysälläsi yli 3 min k

Taitaa kyllä olla teillä testovajaasti kasvaneilla pienet nysät. Meillä vanhemman polven miehillä ollut tunnetusti maailman eniten siittiöitä spermassa ja muutenkin viiriilejä kaikkien tutkimustenkin mukaan. Niissä nyt ei sattumalta ole ollut kullien mittoja, mutta omakin kulli on sitä kokoa, että nykyisten tilastojen mukaan 99,99% omaa pienemmän. Kun elämäntavatkin olleet terveemmät kuin nykyisin niin vaimot saa edelleen nauttia kovista kulleista, joten he eivät jätä seksiä väliin ja tartu someen yms. 

Vierailija
95/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys näille naisille, jotka eivät pidä yhdynnästä:

Mitä koette tuovanne parisuhteen seksielämään nuolettavana olemisen lisäksi?

Vierailija
96/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Pate taas öyhötä.

Sä olet viriili pillereillä ja vaimo märkä liukkarilla. Joten pidähän taas t.rpas kii.

Vierailija
97/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä sulle miettimistä! Mitäs se mies tuo suhteeseen, jossa nainen ei saa orgasmia yhdynnässä - mieti hetki, ääliö.

Vierailija
98/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sulle miettimistä! Mitäs se mies tuo suhteeseen, jossa nainen ei saa orgasmia yhdynnässä - mieti hetki, ääliö.

Eli ei vastausta?

Vierailija
99/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sama, mutta useimmat naiset vaatii ja nauttii yhdynnöistä. Heille seksin pääasia, vaikkeivat saakaan orgasmia yhdynnässä. Monet naiset nauttii yhdynnöistä enemmän saatuaan ensin suuseksillä orgasmin, siitä huolimatta, vaikkeivat ehkä saakaan yhdynnässä enää toista. Jotta nämä naiset tyydyttyvät pitää olla mies jolla kulli seisoo kovana ja joka kestää tarpeeksi kauan kovana.  Joten molemmat haluavat ja tarvitsevat toisiaan. Jos ja kun nainen ei arvosta miehen kullia ja panemista on se sama, jos mies ei arvosta ja nuole naisen pillua. Ihan yhtä mahdoton tilanne, että molemmat olisivat tyytyväisiä. 

Vierailija
100/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä Pate taas öyhötä.

Sä olet viriili pillereillä ja vaimo märkä liukkarilla. Joten pidähän taas t.rpas kii.

No voi voi, taasko meni ihon alle ja pahoitit mielesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi