Suunnitteletko muuttoa ensi vuonna pienemmälle paikkakunnalle?
Minä mietin irtisanoutumista työstä kauempana asuvien vanhempieni luo. Onkin isompi hyppäys.
Kommentit (21)
Tänä vuonna suunnittelen muuttamista Helsinkiin.
En pysty vielä muuttamaan kun lapsilla kaverit ja koulu kaupungissa. Haluaisin muuttaa parin vuoden päästä. Toivottavasti löytyy myös mies joka olisi valmis muuttamaan minun kanssani.
Suunnittelen, että toivottavasti kuolen pian
En. Nytkin asun niin pienellä paikkakunnalla, että seuraavaksi pienempi olisi kooltaan kenkälaatikko.
Muutin jo vuonna 2009 pienelle paikkakunnalle.
No hyi hitto, en tosiaankaan suunnittele
Helsingistä muutetaan Heinolaan enemmän kuin päin vastoin. Edullisia asuntoja riittää ja elintaso nousee.
En missään nimessä. Viihdyn espoossa.
Onko ap. sulla tiedossa uusi työpaikka siellä?
Olen törmännyt muna-kana -ongelmaan. Voidakseni vuokrata asunnon pieneltä paikkakunnalta, pitäisi olla jo työpaikka sieltä. Mutta ulkopaikkakuntalaisena minua ei kutsuta edes haastatteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt muna-kana -ongelmaan. Voidakseni vuokrata asunnon pieneltä paikkakunnalta, pitäisi olla jo työpaikka sieltä. Mutta ulkopaikkakuntalaisena minua ei kutsuta edes haastatteluihin.
nää on niin näitä. Olen työkyvytön, mutta niin vaan leikattiin 1,5 v sitten minultakin. Pienemmällä paikkakunnalla on halvempaa, mutta tässä on nyt se, että Kela ei maksa jos ei muuta työn- tai opiskelun perässä toiselle paikkakunnalle, eikä minulla ole rahaa muuttaa. Täällä taas missä asun, ei niitä kuntarajan mukaisia asuntoja käytännössä ole ollenkaan. Mihinkään juoppolaan en näin absolutistina muuta.
En aio muuttaa Helsingistä minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nää on niin näitä. Olen työkyvytön, mutta niin vaan leikattiin 1,5 v sitten minultakin. Pienemmällä paikkakunnalla on halvempaa, mutta tässä on nyt se, että Kela ei maksa jos ei muuta työn- tai opiskelun perässä toiselle paikkakunnalle, eikä minulla ole rahaa muuttaa. Täällä taas missä asun, ei niitä kuntarajan mukaisia asuntoja käytännössä ole ollenkaan. Mihinkään juoppolaan en näin absolutistina muuta.
Ne rajat ovat liian alhaalla. Pitäisi muuttaa homeluukkuun, ei pysty.
Jätin likaisen stadin jo 2013.
Nyt siis maalla ja iso oma okt.
Ei jäänyt vaarallista stadia ikävä.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Viihdyn espoossa.
Onko ap. sulla tiedossa uusi työpaikka siellä?
Kuten myös.
Mielelläni muuttaisin, mutta nykyinen työ pitää pääkaupunkiseudulla, eikä oman alan töitä löydy pienemmiltä paikkakunnilta. Etätyö ehkä onnistuisi jonkun toisen työnantajan kautta, ehkä jossain vaiheessa myöhemmin.
En ikinä maailmassa muuttaisi lähellekään vanhempiani