Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys erityisesti naisille: Naisen ja miehen yhteinen nautinto

Matthias
03.01.2026 |

Minua kiinnostaa se fakta, että mies tulee usein ennen naista. Kuitenkin olisi mielestäni hyvä jos se olisi päinvastoin, ja haluaisin tietää, miten pitkään on syytä pidättää omaa tulemista (näin miehenä). Tarkoitan siis siinä mielessä, että onko naiselle mieluista, että mies tulee? Onko siinä mitään kiinnostavaa? Vai onko se pikemminkin vähän pettymys? Kiitos vastauksista jo etukäteen! 

Haluaisin kuulla (ja ainoastaan rehellisiä ja kunniallisia kommentteja, kiitos), että mistä naiset pitävät. Onko penetraation kautta saatava orgasmi todella harvinaista naiselle, onko nautinnollisempaa naiselle saada suuseksiä :) ?

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aina mieltä nostattavaa, kun mies tietää naisten tunnot eri tilanteissa.

Me naisetkin tiedämme mitä miehet tahtovat, ja joskus annamme sitä tai sitten emme. Kannattaa olla kiltisiti, niin joskus onnistaa.

Vierailija
102/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harvinaista , mutta ihaninta on saada suuseksissä, tai sitten panossa, jossa samalla mies hyväilee klitorista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan kysymyksen näille naisille, jotka eivät pidä yhdynnästä:

Mitä koette tuovanne parisuhteen seksielämään nuoltavana olemisen lisäksi?

Vierailija
104/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistan siten minäkin: mitä hyvää tuota naiselle, joka ei saa panemalla, vaan tarvitsee sitä klitan hyväilyä, ja kenties muuta?  Jos et hänelle voita antaa, niin eihän hänenkään sitten tarvitse. Huolehdi itse omasta orgasmistasi sitten.

Vierailija
105/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuovathan ne makkariin ison läjän rajojaan.

Vierailija
106/121 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistan siten minäkin: mitä hyvää tuota naiselle, joka ei saa panemalla, vaan tarvitsee sitä klitan hyväilyä, ja kenties muuta?  Jos et hänelle voita antaa, niin eihän hänenkään sitten tarvitse. Huolehdi itse omasta orgasmistasi sitten.

Sanottu jo useampaan kertaan tässä ketjussa, että huolehdin kyllä naiselleni orgasmin, yleensä useamman per kerta. Lopeta tuo turha provoilu ja kysymyksen väistely, tämä kysymys oli suunnattu naisille, jotka eivät pidä yhdynnästä.

Vierailija
107/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanottu jo useampaan kertaan tässä ketjussa, että huolehdin kyllä naiselleni orgasmin, yleensä useamman per kerta. Lopeta tuo turha provoilu ja kysymyksen väistely, tämä kysymys oli suunnattu naisille, jotka eivät pidä yhdynnästä.

No sanottu jo monasti. Nauttimisen ja inhoamisen välillä on paljonkin. Ja jokaisella oma kohtansa...mulle se ei ole kauheeta , vaan ihan kivaa, varsinkin kun mieheni samalla kun panee,sormettaa minutkin orgasmiin. Mitä vielä haluat tietää?

Vierailija
108/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No sanottu jo monasti. Nauttimisen ja inhoamisen välillä on paljonkin. Ja jokaisella oma kohtansa...mulle se ei ole kauheeta , vaan ihan kivaa, varsinkin kun mieheni samalla kun panee,sormettaa minutkin orgasmiin. Mitä vielä haluat tietää?"

Kysymys oli, että mitä koet tuovasi siihen parin seksielämään?

Jos ei tunnu miltään, tarvitsetko liukuvoidetta eli kuivuuko kesken aktin? Lykkiikö mies mielellään, vaikka et ole ns. mukana menossa?

Vierailija
109/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme aina liukkaria, ihan aina. Miehellekin käteenvetoon. 

Siis mitä tuon meidän seksielämään; no itseni ja vaikeahan se olisikin miehen yksinään parin seksistä huolehtia!

Enkä ole tosiaankaan lahna, olen hyvin aktiivinen ja mies sanookin, ettei parempaa seksiä ole koskaan saanut mistään. Enkä minäkään ole, sillä hänelle on hyvin tärkeätä että saa minut tyydytettyä.

Mitäs mies, esim sinä joka kysyit, koet tuovasi perisuhteen seksiin?

Tuntuu hiuka kysymys naisille siltä, että et voi tuoda mitään jos et saa yhdynnässä..hiukan vähättelevä  maku jäi.

Vierailija
110/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytämme aina liukkaria, ihan aina. Miehellekin käteenvetoon. 

Siis mitä tuon meidän seksielämään; no itseni ja vaikeahan se olisikin miehen yksinään parin seksistä huolehtia!

Enkä ole tosiaankaan lahna, olen hyvin aktiivinen ja mies sanookin, ettei parempaa seksiä ole koskaan saanut mistään. Enkä minäkään ole, sillä hänelle on hyvin tärkeätä että saa minut tyydytettyä.

Mitäs mies, esim sinä joka kysyit, koet tuovasi perisuhteen seksiin?

Tuntuu hiuka kysymys naisille siltä, että et voi tuoda mitään jos et saa yhdynnässä..hiukan vähättelevä  maku jäi.

Itse tuon kaikennäköistä läheisyyttä. Korvalehtien näykkimistä, intohimoista suutelua ympäri kehoa, halailua. Suulla ja käsillä hyväilen, joskus käytetään naisten leluja. Yhdyntää paljon ja eri asennoissa.

Toki voi tuoda seksiin kaikennäköistä, vaikka ei yhdynnästä pitäisi. 

Itse en suostuisi harrastamaan yhdyntää parisuhteessa, jos kumppani ei ole kiihottunut ja emätin on selkeästi kuiva. En tavallaan näe pointtia koko hommassa tuossa kohtaa. 

Vierailija
111/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava kommentti!

Molempien pitää tietysti nähdä toinen yksilönä, mutta useimmiten ihmiset hahmottavat asioita jonkinlaisen luokittelun avulla.

Ja molempien pitää ottaa toisen toiveet huomioon, mutta myös tehdä töitä seksielämän eteen ja olla avoin uudelle. Muuten jäädään kiinni vanhoihin tapoihin ja jossain vaiheessa se onkin tylsää.

Vierailija
112/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aina mieltä nostattavaa, kun mies tietää naisten tunnot eri tilanteissa.

Me naisetkin tiedämme mitä miehet tahtovat, ja joskus annamme sitä tai sitten emme. Kannattaa olla kiltisiti, niin joskus onnistaa.

Aivan kuten me miehetkin joskus teemme kuten nainen haluaa ja joskus emme. Ja se on paljon naisen käytöksestä kiinni.

Vierailija
113/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä oikeasti väliä missä järjestyksessä tullaan? Eikös tärkeintä ole, että molemmat tulee?

Vierailija
114/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on aika erilaisia.

Itse en välitä suuseksistä. Oma lemppari on että minulle sormin 1-2 tai joskus tosi tosi tosi monta (pienillä erätauoilla) orkkua. Ja sitten pano, jossa saatan saada vielä yhden orgasmin. En silti halua, että pano kestää ikuisesti mun orkkua metsästäen vaan että mies panee aika täysillä, mikä myös tuntuu itselleni fyysisesti parhaalta. 

Extrainhokki on jos minun pitäisi tyydyttää mies kun mielestäni on raukean pötköttelyn aika. Toisaalta en myöskään oikein välitä, että jo lauennut mies tyydyttää minua, siinä tulee kiusallinen olo ellei mies ole valmis seuraavalle kierrokselle...

Eli nautin itsekin enemmän esimerkiksi suihinoton tai käsihoidon antamisesta jos se on erillinen sessio jossa saan olla vähän turhautunut ja kiihottunut ja keskittyä vain miehen nautintoon. Ja minulle tosiaan ei suuseksiä, kiitos. 

Itse miehenä tykkään, että nainen tuottaa minulle ensin käsin/suulla yhden orgasmin. Sitten siinä minun palautuessa minä voin tehdä saman hänelle, useammankin kerran. Siten voidaan vielä panemalla yrittää molemmat saada.

Vierailija
115/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä oikeasti väliä missä järjestyksessä tullaan? Eikös tärkeintä ole, että molemmat tulee?

Ei ole ainakaan minulle ole ollut mitään väliä. Aina mennyt vaimon orgasmit edellä ja hän on saanut hankalampana saajana päättää miten haluaa, joko suuseksillä sormettaen ennen yhdyntää tai vasta yhdynnässä. Olen keskittynyt aina 100% hänen tyydyttämiseen, mitä kiimaisemmaksi ja orgasmiherkäksi saanut sen suurempi kiima itsellä ja sen paremmalta tuntunut purkaa siemenet pillun perälle. Yhdyntäorgasmeista nautittu eniten ja hienoltahan se pillun lypsäminen ja puristus on tuntunut. Kaikista hienoimmalta vaimon päällä tai sylissä sohvalla ollessa hänen itsensä kirnuamat orgasmit. Mutta vastaavasti suuseksillä annetuissakin omat puolensa, taivaallista seurataa sormettaen pillun epätoivoista himoa ja orgasmien kouristuksia, sekä armahtaa pillun himoa sen jälkeen naimalla yhä kiimaisena käyvään pilluun vailla mitään rajoitteita tai vaimon orgasmin ajoituspaineita, all in. Olen samaa mieltä vaimon kanssa, ettei noiden paremmuuksia voi arvottaa, onneksi kaikista on paljon yhteisiä kokemuksia. Se on parasta, aikansa aina kutakin ja yhtä jatkuu harjoitukset ja nautinnot. Olen onnistunut siinä, että vaimokin on aina saanut, harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta ja nekin paikattu aika nopsaan uusinnalla, jottei ole jäänyt paineita. 

Vierailija
116/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ainakaan minulle ole ollut mitään väliä. Aina mennyt vaimon orgasmit edellä ja hän on saanut hankalampana saajana päättää miten haluaa, joko suuseksillä sormettaen ennen yhdyntää tai vasta yhdynnässä. Olen keskittynyt aina 100% hänen tyydyttämiseen, mitä kiimaisemmaksi ja orgasmiherkäksi saanut sen suurempi kiima itsellä ja sen paremmalta tuntunut purkaa siemenet pillun perälle. Yhdyntäorgasmeista nautittu eniten ja hienoltahan se pillun lypsäminen ja puristus on tuntunut. Kaikista hienoimmalta vaimon päällä tai sylissä sohvalla ollessa hänen itsensä kirnuamat orgasmit. Mutta vastaavasti suuseksillä annetuissakin omat puolensa, taivaallista seurataa sormettaen pillun epätoivoista himoa ja orgasmien kouristuksia, sekä armahtaa pillun himoa sen jälkeen

Ei tuu enää naintiorkkuja. Miksi jauhat aina näitä 15 vuotta vanhoja tarinoitasi? Eikö löydy mitään uutta kerrottavaa?

Vierailija
117/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaihtunu papan jutut vaikka vuosi vaihtui...

Vierailija
118/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaihtunu papan jutut vaikka vuosi vaihtui...

Sinun eletty seksihistoria vaihtuu ilmeisesti vuosittain? Ai, että mikä historia. 

Vierailija
119/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin naiselle kaksi normi orkkua ja kolmannella kerralla kiljukaulaorkun . Itse jäin ilman.

Vierailija
120/121 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^jatkoa 81 (meni sensuuriin)

Voisiko olla niin, että tietyt ikäpolvet on opetettu siihen, että seksi on nimenomaan pelkkää yhdyntää ja lähetyssaarnajaa? Jos olisin nainen, en katselisi hetkeäkään suhdetta, jossa omenavartaloinen mies vaan könyää päälle, lykkii pari minuuttia (10 cm), örähtää ja kellahtaa pois. 

Fiksu mies ymmärtäisi tuossakin kohtaa lopettaa se vastahakoisen kumppanin jyystäminen, ja miettiä peliliikkeitä. 

Miksi miehen tulisi tyytyä naiseen, joka vaatii kaiken maailman klitoristemput ja sitten "palkintona" antaa jyystää vähän aikaa? Luulen tosiaan, että vanhempien sukupolvien juttuja nämä.

Miten tässä tulee sellainen olo, että se miehen parin minuutin jyystö olisi jotenkin naisen vika? Ei ole mikään ihme, että nainen ei saa yhdynnässä, jos ainoa mitä sillä saralla on tarjolla on parin minuutin jyystö. Eli vastahakoisuus ei tuosta ainakaan parane, eikä se ole välttämättä naisen vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän