Olen tatuoimaton, hoikka ja sporttinen nainen. Arvaa mikä on mun taso deittimarkkinoilla?
Lähimmäksi arvannut saa palkinnon ja tarkentavia kysymyksiä saa esittää.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan vielä, että tatuoimattomuudella tarkoitan vaatteet päällä ollessani näkyviä tatuointeja. Lävistyksiä on kaksi, mutta nekään eivät näy, kun on vaatteet.
Ap
Klitoris ja anus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan vielä, että tatuoimattomuudella tarkoitan vaatteet päällä ollessani näkyviä tatuointeja. Lävistyksiä on kaksi, mutta nekään eivät näy, kun on vaatteet.
ApKlitoris ja anus?
En kommentoi.
Ap
1 keskihajonta jakauman suositummalla puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ikä? Onko ruma naama?
27. Olen kaunis ja älykäs.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä? Onko ruma naama?
27. Olen kaunis ja älykäs.
Ap
Sitten olet 9 tai 10, YTN joka tapauksessa
Joku perus sähköasentajan taso. Eivät miehet yritä lähes koskaan tasoisiaan naisia vaan joko reippaasti ylöspäin koska why not tai sitten alaspäin joita käyttävät hyväkseen. Tasaväkinen nainen laittaisi heidät pakettiin.
Markkinoilla, siis niin kuin jotain karjaa?
Miksi et ole jo vakituisessa, tasokkaassa parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ilman meikkiä kaunis? Tekoripset, huulitäytteet, hiukset, kynnet? Ja se ikä?
Käytän harvoin meikkiä, on hyvä iho, selkeät kulmakarvat ja tummat silmät. En käytä tekoripsiä tai -kynsiä eikä ole huulitäytteitä. Hiukset on värjäämättömät, lapaluumittaiset ja paksut. 33.
Ap
Sivuasioita. Minkä alan koulutus? Mitä arvostat elämässä, entä kumppanissa? Millainen luonne olet, introvertti, ekstrovertti, harrastukset, luetko mitään?
Onko hyvät tissit ja kauniit kasvot? Oletko seksipositiivinen? Arvioi nuo vaikka 4-10 ja lasketaan sitten noista kolmesta (tissit, kasvot, seksi) keskiarvo.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi varmaan määrittää se deittimarkkinatason yksikkö ja asteikko.
0= ei saa parisuhteeseen ketään
10= saa valikoida kirurgilentäjistä haluamansa
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla s eksiorja jos ei ole pakko? Jos tulee hyvä avioliittotarjous eligible mieheltä joka ei sisällä s eksiorjuutta niin ehkä, muuten ei toivoakaan. Munanhinkkaajat hinkatkoon toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko patriarkaaliseen parisuhdemääritelmään, olen intersektionaalinen feministi. Toisaalta olen flirttaillut niin Jussi Halla-ahon kuin Matti Putkosenkin kanssa. Minua ei voi määritellä, olen ylivertainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikä on aika tärkeä.
Ei kauhean, koska suurin osa pareista on suurin piirtein saman ikäisiä.
Markkinat ovat elukoille ja tavaroille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko patriarkaaliseen parisuhdemääritelmään, olen intersektionaalinen feministi. Toisaalta olen flirttaillut niin Jussi Halla-ahon kuin Matti Putkosenkin kanssa. Minua ei voi määritellä, olen ylivertainen.
Ap
Oho hurjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi varmaan määrittää se deittimarkkinatason yksikkö ja asteikko.
0= ei saa parisuhteeseen ketään
10= saa valikoida kirurgilentäjistä haluamansa
Niin varmaan. Nainen on sen tasoinen kuin on se mies, jonka hän saa parisuhteeseen. Tämä kysyjä ei liene parisuhteessa, joten hänen tasonsa on määrittelemätön. Ihan toinen asia taas on se, missä tasokerjun aloittajat ovat, millainen mies tai nainen on 4 tai 9 jossain Pariisin lasikossa, kuten se kuuluisa metrimitta.
Ikä? Onko ruma naama?