Tavis naisille kelpaa vain lentäjä.
Jenni muurinen sai lentäjä miehen itselleen. Treffit ohjelmassa antoi pakit tavis miehelle. Kyllä on nirsoja naiset suomessa.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
No mikä mättää, ap? Olet liian lyhyt lentäjäksi?
Oliko pakko tulla kettuilemaan pituudella? lentäjäksi pääsee muuten helpommin lyhyenä miehenä, pitkille pienet ohjaamot ovat ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko pakko tulla kettuilemaan pituudella? lentäjäksi pääsee muuten helpommin lyhyenä miehenä, pitkille pienet ohjaamot ovat ongelma.
Finnairilla lentää 190 cm lentäjiäkin, että pituus sinällään ole ratkaiseva. Toki siis kaksimetrisille ehkä liian ahdasta. Suurin osa lentäjistä ihan normaalin pituisia. Ei mitenkään korostu pituus kumpaankaan suuntaan. T. Alalla oleva, ei lentäjä
Onko ap joskus joku nainen antanut sinulle pakit lentäjän takia?
Suomessa siis 2 miljoonaa lentäjän vaimoa, ok. Eikä kukaan muu kuin lentäjät saa seksiä.
Tehdään näin.
Kyllä mulle kelpais DI, jos kaikki lentäjät on jo varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituuden on oltava 163-190 cm. Taatiainenkin pääsee mutta huom, suomalaisnaisten keskipituus on 163.
Nainen on nirso kun ei jaa sulle ja huo*a, jos jakaa. No, etpä sinäkään voittajalta vaikuta, ap.
T. Mieluummin nirso kuin
Vierailija kirjoitti:
Huomioitteko nuoruudessa myös ne tavalliset kiltimmät poiskut? 🥺
Palstan "kiltit" poiskut vaikuttaa kirjoitusten perusteella hyvin ilkeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mun siskon mies onkin DI + lentäjä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun siskon mies onkin DI + lentäjä!
Vau
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenniliini on itse vain merkonomi. Ei ole varaa arvostella ketään. Vakuutusyhtiön palveluneuvojan paikan saanut isänsä avulla kumminkin. 😄😁
Tuntemillani lentäjillä on todella monella korkeakoulutettu vaimo. Merkonomeja harvemmin. Mutta eipä se naista pahenna se merkonomiuskaan ei.
Tunnen kolme lentäjää, joista yhden vaimo on lääkäri, toisen juristi ja kolmannen hoitoalan esimies sairaalassa
Tuntemillani lentäjillä on todella monella korkeakoulutettu vaimo. Merkonomeja harvemmin. Mutta eipä se naista pahenna se merkonomiuskaan ei.