Tavis naisille kelpaa vain lentäjä.
Jenni muurinen sai lentäjä miehen itselleen. Treffit ohjelmassa antoi pakit tavis miehelle. Kyllä on nirsoja naiset suomessa.
Kommentit (55)
Eli kaikki parisuhteessa olevat naiset ovat lentäjien kanssa? Enpäs tiennytkään kun en yhtään lentäjää henkilökohtaisesti tunne, mutta muita parisuhteessa olevia ihmisiä kyllä.
Onhan ne lentäjötkin ihan taviksia. Vai mitä ne sit ovat? Mitään jumalia tai kuninkaallisiakaan ole.
Ap on lentäjän ammatista unelmoiva mies?
Eräässä baarissa tanssitti mies, joka kertoi tulleensa paikkakunnalle ilmaisella kyydillä, Ilmavoimien lentokoneella. Minä totesin, että sinullahan oli sitten yhtä ilmainen kyyti kuin minulla, minä tulin liftaamalla. Kaikki naiset eivät lentäjistä hurmaannu.
Vierailija kirjoitti:
Eräässä baarissa tanssitti mies, joka kertoi tulleensa paikkakunnalle ilmaisella kyydillä, Ilmavoimien lentokoneella. Minä totesin, että sinullahan oli sitten yhtä ilmainen kyyti kuin minulla, minä tulin liftaamalla. Kaikki naiset eivät lentäjistä hurmaannu.
Monet haaveilevat liikennelentäjistä. Parempi palkka ja ne lippuedut, ne lippuedut.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy siis lentäjäksi. Vapaa maa.
Nimenomaan. 👍
No mikä mättää, ap? Olet liian lyhyt lentäjäksi?
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki parisuhteessa olevat naiset ovat lentäjien kanssa? Enpäs tiennytkään kun en yhtään lentäjää henkilökohtaisesti tunne, mutta muita parisuhteessa olevia ihmisiä kyllä.
Sä et liiku oikeissa piireissä ;)
Kyllä se alkeellinen kirjoitustaitokin voisi vähän ap:n naisasioita edistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet haaveilevat liikennelentäjistä. Parempi palkka ja ne lippuedut, ne lippuedut.
Ja ei turhaan roiku kotosalla. Hyvä diili.
Nyt olen kyllä kade, jos kaikilla muilla meidän kylän tavisnaisilla on lentäjämies paitsi mulla.
Ehkä koet, että sinun itsetunnon paranemiselle ei riitä kuin ihmeellisenä ihailun kohteena oleminen?
Juu, ei kelpaakaan🙄.. Tee itsari tai ala homoksi, niin loppuu tuo piipitys..
No jos sellainen tarjolla ja mut huolisi niin ottaisi. Luulisi ainakin lentäjillä kirjoitustaidon oltava parempi kuin ap:llä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet haaveilevat liikennelentäjistä. Parempi palkka ja ne lippuedut, ne lippuedut.Ja ei turhaan roiku kotosalla. Hyvä diili.
Kelpais!
Suosittelen sulle oikeinkirjoituskurssia.
Hei pliis! Mä tiedän, että olet trolli mutta siltikin: Hae apua tuohon pakonomaiseen jankkaamiseen vauvalla.
Kymmeniä samoja postauksia päivittäin, välillä ehkä pari sanaa muutettuna.
Ymmärrätkö sinä ihmispolo ollenkaan, että toisenlaistakin elämää voi viettää?
Laajenna elämänpiiriäsi ja lähde vaikka nytkin ulos ja tee pitkä lenkki. Sen jälkeen kokkaa pitemmän kaavan mukaan ja ala vaikka tekemään käsitöitä. Monet miehet kutoo ja virkkaa pipoja ja jotkut jopa kirjoneuleita. Saat elämääsi mielekästä tekemistä ja et jaksa trollata samoja jankkauksia vauvalla päivästä ja vuodesta toiseen.
Lukeminen on myös hyvä harrastus, ei maksa mitään, kun kirjasto on ilmainen ja lukeminen vieläpä sivistää.
Tee tästä vuodesta parempi ja hanki elämääsi oikeasta sisältöä, äläkä trollaa vauvalla.
Ei oo lentäjä 😄 tai no, Junkeria on aikoinaan lennättäny, mutta ny sekin pesti on mulla 😎
Opettele, ap, yhdyssanat, niin ehkä sinulla alkaa käymään parempi flaksi! Itse en tapailisi miestä, joka ei osaa tavallisia yhdyssanoja.
Joku katkera siellä taas.