Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavis naisille kelpaa vain lentäjä.

Vierailija
03.01.2026 |

Jenni muurinen sai lentäjä miehen itselleen. Treffit ohjelmassa antoi pakit tavis miehelle. Kyllä on nirsoja naiset suomessa.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku katkera siellä taas. 

Vierailija
2/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy siis lentäjäksi. Vapaa maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki parisuhteessa olevat naiset ovat lentäjien kanssa? Enpäs tiennytkään kun en yhtään lentäjää henkilökohtaisesti tunne, mutta muita parisuhteessa olevia ihmisiä kyllä.

Vierailija
4/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne lentäjötkin ihan taviksia. Vai mitä ne sit ovat? Mitään jumalia tai kuninkaallisiakaan ole.

Vierailija
5/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lentäjän ammatista unelmoiva mies?

Eräässä baarissa tanssitti mies, joka kertoi tulleensa paikkakunnalle ilmaisella kyydillä, Ilmavoimien lentokoneella. Minä totesin, että sinullahan oli sitten yhtä ilmainen kyyti kuin minulla, minä tulin liftaamalla. Kaikki naiset eivät lentäjistä hurmaannu.

Vierailija
6/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä baarissa tanssitti mies, joka kertoi tulleensa paikkakunnalle ilmaisella kyydillä, Ilmavoimien lentokoneella. Minä totesin, että sinullahan oli sitten yhtä ilmainen kyyti kuin minulla, minä tulin liftaamalla. Kaikki naiset eivät lentäjistä hurmaannu.

Monet haaveilevat liikennelentäjistä. Parempi palkka ja ne lippuedut, ne lippuedut.

Vierailija
7/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy siis lentäjäksi. Vapaa maa.

Nimenomaan. 👍

Vierailija
8/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä mättää, ap? Olet liian lyhyt lentäjäksi?

Vierailija
9/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki parisuhteessa olevat naiset ovat lentäjien kanssa? Enpäs tiennytkään kun en yhtään lentäjää henkilökohtaisesti tunne, mutta muita parisuhteessa olevia ihmisiä kyllä.

Sä et liiku oikeissa piireissä ;) 

Vierailija
10/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se alkeellinen kirjoitustaitokin voisi vähän ap:n naisasioita edistää. 

Vierailija
11/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet haaveilevat liikennelentäjistä. Parempi palkka ja ne lippuedut, ne lippuedut.

Ja ei turhaan roiku kotosalla. Hyvä diili.

Vierailija
12/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen kyllä kade, jos kaikilla muilla meidän kylän tavisnaisilla on lentäjämies paitsi mulla.

Vierailija
13/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koet, että sinun itsetunnon paranemiselle ei riitä kuin ihmeellisenä ihailun kohteena oleminen?

Vierailija
14/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kelpaakaan🙄.. Tee itsari tai ala homoksi, niin loppuu tuo piipitys.. 

Vierailija
15/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sellainen tarjolla ja mut huolisi niin ottaisi. Luulisi ainakin lentäjillä kirjoitustaidon oltava parempi kuin ap:llä. 

Vierailija
16/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei turhaan roiku kotosalla. Hyvä diili.

Kelpais! 

Vierailija
17/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sulle oikeinkirjoituskurssia.

Vierailija
18/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pliis! Mä tiedän, että olet trolli mutta siltikin: Hae apua tuohon pakonomaiseen jankkaamiseen vauvalla.

Kymmeniä samoja postauksia päivittäin, välillä ehkä pari sanaa muutettuna.

Ymmärrätkö sinä ihmispolo ollenkaan, että toisenlaistakin elämää voi viettää?

Laajenna elämänpiiriäsi ja lähde vaikka nytkin ulos ja tee pitkä lenkki.  Sen jälkeen kokkaa pitemmän kaavan mukaan ja ala vaikka tekemään käsitöitä. Monet miehet kutoo ja virkkaa pipoja ja jotkut jopa kirjoneuleita. Saat elämääsi mielekästä tekemistä ja et jaksa trollata samoja jankkauksia vauvalla päivästä ja vuodesta toiseen. 

Lukeminen on myös hyvä harrastus, ei maksa mitään, kun kirjasto on ilmainen ja lukeminen vieläpä sivistää. 

Tee tästä vuodesta parempi ja hanki elämääsi oikeasta sisältöä, äläkä trollaa vauvalla. 

19/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lentäjä 😄 tai no, Junkeria on aikoinaan lennättäny, mutta ny sekin pesti on mulla 😎 

Vierailija
20/55 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele, ap, yhdyssanat, niin ehkä sinulla alkaa käymään parempi flaksi! Itse en tapailisi miestä, joka ei osaa tavallisia yhdyssanoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi