Kun puoliso haukkuu ja halveksii
Tiedän, alistamista ja vallankäyttöä.
Ole liian heikko lähtemään.
Kommentit (61)
"Etsin miestä, joka näyttää minulle joka päivä, että voin luottaa häneen ja että hänen seurassa voin hellitää ja levätä, sillä hän antaa minulle täyden turvan ja tyyneyden tunteen. "
🤣 Prinsessasadustako nämä vuorosanat kopioit? Vai oliko Kauniista ja rohkeista?
Mites perusanaali? Usein nostaa naisen arvoa suhteessa ja silleen.
Yksinkertaisuudesta sellainen huomio, että minä lähdin tuollaisesta suhteesta kun lapsi oli parivuotias, ja nyt kymmenisen vuotta sen jälkeen olen taas kerran haastettuna oikeuteen tämän miehen toimesta valheisiin perustuen, ja hän on aiheuttanut lapselle kahdenkesken eli isäviikonloppuina sellaiset psyykkiset vauriot että lapsi tarvitsee ammattiapua. Lähtemällä en mitenkään pelastanut lasta isältä vaan isä on saanut kenenkään puuttumatta kohdella lasta miten haluaa sairaassa mielessään kohdella.
Nokun hän haukkuu esim. , että en ole käynyt suihkussa viikkoon. Hän halveksii , kun panen lieden päälle leikkuualustan ja mikrokuvun.
Nämä on ne pahimmat. Jatkaa vaan haukkumista ja halveksimista. :(
Vierailija kirjoitti:
"Etsin miestä, joka näyttää minulle joka päivä, että voin luottaa häneen ja että hänen seurassa voin hellitää ja levätä, sillä hän antaa minulle täyden turvan ja tyyneyden tunteen. "
Oleko toissasi? Ja kaikki te muutkin jotka annoitte yläpeukun tälle? Siis tuohan on ihan minivaatimus sille, miten naista tulee kohdella. Jos ette halua että mies tuo teille turvan tunnetta, mitä ihmetta sitten haluatte? Että mies saa olonne epävarmaksi ja ahdituneeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleko toissasi? Ja kaikki te muutkin jotka annoitte yläpeukun tälle? Siis tuohan on ihan minivaatimus sille, miten naista tulee kohdella. Jos ette halua että mies tuo teille turvan tunnetta, mitä ihmetta sitten haluatte? Että mies saa olonne epävarmaksi ja ahdituneeksi?
Niin mutta kun hän sanoo toistuvasti, että ilotulitteita ei saa antaa lapsille ja turvalaseja pitäisi käyttää niin se on jo henkistä pahoinpitelyä. Jatkan lasten takia.
Hän siis halveksii kun en ota kuuleviin korviini, että lasten kanssa en saa ajalla mönkkärillä ilman suojakypärää. Ja että lapsilla pitäisi olla muka pyöräillessäkin pyöräilukypärät. Tää on se ongelma. Tuntuu kuin minua ei arvostettaisi lasten isänä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kun hän sanoo toistuvasti, että ilotulitteita ei saa antaa lapsille ja turvalaseja pitäisi käyttää niin se on jo henkistä pahoinpitelyä. Jatkan lasten takia.&nbs
Ah, en ole lukenut ketjua, en siis tiedä mikä ihme sinua vaivaa. Mutta et nähtävästi ole kunnossa.
Mut jos jätän lapset ja lasten äidin, niin sittenhän lapset ei pääse enää luistelemaan heikoille jäille kanssani. :(
" Ah, en ole lukenut ketjua, "
Provoiluhan se vaivaa.
Meillä sama, mutta vain riidellessä. Ja muuten on todella ystävällinen, arvostava ja tekee kaikkensa vuokseni. Siispä, pyrimme välttämään riitelyä.
Mies myös lisäksi aloittamassa terapiaa. Riitelytavan oppinut lapsuusperheessään.
Ymmärrän kyllä sinua. Kun toisenkin kerran epäonnistuu on paljon vaikeampi pelastaa itsensä.
Minä olen jo vanhakin. Lähtisin heti kuuntelemasta ilkeyksiä, mutta huono kunto pidättelee.
Mies manipuloi hävittämään autoni. Nyt ei ole sitäkään turvaa. Omaa tyhmyyttä toki.
Ymmärrän. Jotkut isät ovat todella järkyttäviä ihmisiä. Tuntuu, ettei kukaan voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Jotkut isät ovat todella järkyttäviä ihmisiä. Tuntuu, ettei kukaan voi mitään.
Sori mutta nyt puhutaan äidistä joka halveksuu ja haukkuu- :(
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä sinua. Kun toisenkin kerran epäonnistuu on paljon vaikeampi pelastaa itsensä.
Minä olen jo vanhakin. Lähtisin heti kuuntelemasta ilkeyksiä, mutta huono kunto pidättelee.
Mies manipuloi hävittämään autoni. Nyt ei ole sitäkään turvaa. Omaa tyhmyyttä toki.
Terveisin aapee
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisuudesta sellainen huomio, että minä lähdin tuollaisesta suhteesta kun lapsi oli parivuotias, ja nyt kymmenisen vuotta sen jälkeen olen taas kerran haastettuna oikeuteen tämän miehen toimesta valheisiin perustuen, ja hän on aiheuttanut lapselle kahdenkesken eli isäviikonloppuina sellaiset psyykkiset vauriot että lapsi tarvitsee ammattiapua. Lähtemällä en mitenkään pelastanut lasta isältä vaan isä on saanut kenenkään puuttumatta kohdella lasta miten haluaa sairaassa mielessään kohdella.
Kiitos tästä, minä yritän jaksaa, koska tiedän tämän. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama, mutta vain riidellessä. Ja muuten on todella ystävällinen, arvostava ja tekee kaikkensa vuokseni. Siispä, pyrimme välttämään riitelyä.
Mies myös lisäksi aloittamassa terapiaa. Riitelytavan oppinut lapsuusperheessään.
Tälläinen lohduttaa, kumpa minunkin mieheni ymmärtäis hakea apua pahaan oloonsa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy päästä puhumaan asiasta ammattiauttajalle.
Kummisetä Donny auttaa kyllä kun menee avautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Nokun hän haukkuu esim. , että en ole käynyt suihkussa viikkoon. Hän halveksii , kun panen lieden päälle leikkuualustan ja mikrokuvun.
Nämä on ne pahimmat. Jatkaa vaan haukkumista ja halveksimista. :(
On se kyllä väärin, jos haukkuu sinua silti, vaikka toimii omaishoitajanasi. Sinun kannattaisi hakeutua johonkin tuettuun palveluasumiseen.
Hyvälle miehelle ei tarvi nalkuttaa.