Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden mies aina töissä?

Vierailija
24.04.2007 |

Meillä tosi paljon reissussa ja sitten lisäksi vielä iltaisin/viikonloppuisin edustamassa. Mulla menee hermot :( Kohtalotovereita? Miten jaksatte tehdä kaiken yksin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina töissä tai työmatkoilla. Olen itse onneksi aina ollut halukas tekemään kaiken itse ja haluamallani tavalla, niin jaksan varmasti sen takia :)

Vierailija
2/3 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapset, koti, ystävät ja sukulaiset antavat voimaa jotta tämän " kestää" yksin. Eikä tämä vaihe loputtomiin kestä, eli josko 10vuoden kuluttua olisi helpompaa...=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän nauttia mahd paljon omasta ajasta iltaisin kun hän on poissa. lapset kun nukkuu teen jotain vain itselleni:) Tietty on rankkaa välillä yksin hoitaa kaikki kotihommat, lapset ja oma työ, mutta on se sitten niin ihanaa kun tulee kotiin. Ja huomaa kuinka helppoa sitten taas onkaan kun toinen jakaa vastuun ja hommat. Pysyy kyllä suhde tuoreena vuodesta toiseen kun ei voi pitää toista itsestäänselvyytenä..Ikävä tosin välillä vaivaa ja kovasti, joskus nukkumaan käydessä riipaisee yksinäisyys. Mutta tämä on nyt tätä ja onneksi voi laitella viestejä ja jutellaan kyllä joka päivä aika paljon puhelimessa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi