Minkälaisia lääkityksiä teillä on?
Minkälaisia lääkityksiä teillä on? Itselläni on Elvanse ja Xanor. Elvanse on ADHD:n ja Xanor päivittäin ahdistukseen
Kommentit (60)
Kilpirauhasen vajaatoimintalääke, kolesterolilääke, verenpainelääke ja allergialääkkeet. Olen 58v normaalipainoinen, tupakoimaton ja aktiivisesti liikkuva nainen. Em. lääkkeillä arvoni ovat erinomaisessa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko persujankkaaja paikalla, entä öö incel jne, teitä kysellään
Äiteelle määrättyjä unilääkkeitä.... oon tosi kova.
Jugoslavialainen peniksen kasvu lääke . Ei ole toiminut toistaiseksi 7 vuoden käytön aikana. Kuulemma pitää käyttää pitkään että saavuttaa hyviä tuloksia
Vierailija kirjoitti:
300mg Voxra masennukseen
Helvetin hyvä kun kerroit sen meille.🤭
Vierailija kirjoitti:
Kolesterolilääke ja unilääke.
Voi kamalaaaaa...
Sertralin, olantsapin, ketipinor, rosuvastatin ja verenpainelääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Kirjoitan vihkooni muistiin mitä lääkkeitä käytätte niin ei tarvitse uudelleen kysyä. 😆😆😆😆
Mitään reseptilääkkeitä ei mulla ole. Otan aamuisin yhden 100mg primaspanin ja monivitamiinitabletin, iltaisin imeskeltävän magnesiumtabletin.
N75v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Kirjoitan vihkooni muistiin mitä lääkkeitä käytätte niin ei tarvitse uudelleen kysyä. 😆😆😆😆
Mitähän hyötyä tuosta on? Olet päästäsi sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Mitähän hyötyä tuosta on? Olet päästäsi sekaisin.
Siksi hänellä onkin lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aseenkantolupa. Asetta ei saa jos on lääkityksiä.
Ei niihin lääkärintodistustakaan tarvita
Melatoniini on nukkumiseen ja tarvittaessa Olantsapiinia voin ottaa, jos ei nuku
Ap. Mihin tarvitset tietää tuntemattomien lääkityksiä. Vastaa pöljä. Ja toiset mt hömöt vastaa. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Melatoniini on nukkumiseen ja tarvittaessa Olantsapiinia voin ottaa, jos ei nuku
Oon, hyvä kun kerroit. Kiiitooosss.
7 pilleriä aamulla ja inhalaatio, illalla vain kolme ja inhalaatio.
Vierailija kirjoitti:
Microlax 10*vrk
Minä sin vahingossa 11 päivää ja paska lentää ihan seinään asti. Pruuuttt
Vierailija kirjoitti:
Jugoslavialainen peniksen kasvu lääke . Ei ole toiminut toistaiseksi 7 vuoden käytön aikana. Kuulemma pitää käyttää pitkään että saavuttaa hyviä tuloksia
Mulla mulkku kasvoi ihan venyttämällä 2sm.
Mesalazin