Mic Vettenrannalla sama kuin Olga Temosella
Hän on kokki ja top chef kilpailija. Jari Saario tukee häntä. Hän kerää rahaa Saksan matkaan ja siellä saataviin hoitoihin.
Kommentit (15)
Minusta on vähän kyseenalaista pyydellä ihmisiltä rahaa. Itse ottaisin pankkilainan hoitoja varten.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vähän kyseenalaista pyydellä ihmisiltä rahaa. Itse ottaisin pankkilainan hoitoja varten.
Kaikki eivät saa lainaa jos ei luottotietoja..
Vierailija kirjoitti:
Lainaa ei saa, jos elinajanodote on alle vuosi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaa ei saa, jos elinajanodote on alle vuosi....
Silloinhan on mahdollista, etteivät lahjoittajatkaan saa sijoitukselleen tuottoa.
Saako muuten tuollaisen keräysluvan helposti? Itsellänikin olini lisärahalle tarvetta.
Onkohan lämmittänyt niitä ruokia liikaa mikrossa, siitä saa syöpän
Komea mies. Miksi aina komeille ja kauniille ihmisille sattuu karmeita asioita ja miksi persjalkaiset pottunokat vain porskuttavat?
Eihän tästä asiasta löydy mitään netistä, Vettenranta ja syöpä...
Kokki kyllä näyttäisi olevan olemassaoleva henkilö.
Menevät ulkomaille hakemaan hoitoa kun Suomessa on todettu ettei voi enää tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy Jari Saarion instastooreista.
Vierailija kirjoitti:
Menevät ulkomaille hakemaan hoitoa kun Suomessa on todettu ettei voi enää tehdä mitään.
Niin, ulkomailla viedään rahat ja sanotaan sitten no can do...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy Jari Saarion instastooreista.
Jari Saarniohan voisi nyt soutaa Suomen ympäri ja tällä lailla saada empatiaa tälle rahankeräyshankkeelle. Ja päälle päätteeksi voisi nousta Kilimanjaron huipulle ja huutaa sieltä rintaansa nyrkeillä takoen: "Mii Tartsan, juu Jane"
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, niin ne verovarat katoavat ulkomaille.
Jaa, vai on Vettenrannallakin pääsyöpä.
T.Skäbä
Mic Vettenranta ja ankkapyttipannu
Mic Vettenranta ja Mic Jagger