Skitsofreenikoitten oma ketju!
Kommentit (77)
Millaisia arvoja kannnatatte? Minulle vihreät ja vasemmistolaiset arvot tärkeitää.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän mahtaa olla syynä että psykoosit ovat yleistyneet? Oma poikani sairastui psykoosiin ja minun kahden ystäväni lapsetkin on sairastuneet.
Skitsofrenia sekoittuu varsinkin alaikäisillä autisminkirjoon tai dissosiaatiohäiriöön. Skitsofrenian yleisin alkamisikä on n.20 vuotta. Aiemmin alkanut oireilu voi juontaa juurensa dissosiaatiohäiriöön, aspergeriin tai esim. alhaisen syntymäpainon tai muun syntymätrauman aiheuttamaan lievään aivovaurioon (esim. äidin veren negatiivisen Rhesustekijän aikaansaamaan vauvan bilirubiinitason nousuun).
Mikäli lasten isä/ äiti on ulkomaalaistaistainen, tämäkin on riski autisminkirjolle, johtunee D-vitamiinivajeesta uusimpien Yle- uutisten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen skitso. Paska sairaus on kun siitä ei voi kertoa kenellekkään kun samantien tulee leimatuksi. Olisi edes joku cool sairaus.
Niinpä! Kaikkia muita mielen ongelmia käytetään nykyään somenäkyvyyden lisäämiseksi mutta juuri kukaan ei kyllä edelleenkään kehtaa tunnustaa että on skitso.
Noniin, siinä vinkki tulevalle Skitso- Tiktokkaajalle!
On siellä supersami. Hänellä on adhd ja skitsofrenia. On ollut vankilassa ja vankimielisairaalassa useita kertoja. Kertoo avoimesti kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia arvoja kannnatatte? Minulle vihreät ja vasemmistolaiset arvot tärkeitää.
Vie ne vihervasemmisto- traumat nyt johonkin toiseen ketjuun! Tämä ketju on hulluja varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen skitso. Paska sairaus on kun siitä ei voi kertoa kenellekkään kun samantien tulee leimatuksi. Olisi edes joku cool sairaus.
Niinpä! Kaikkia muita mielen ongelmia käytetään nykyään somenäkyvyyden lisäämiseksi mutta juuri kukaan ei kyllä edelleenkään kehtaa tunnustaa että on skitso.
On siellä supersami. Hänellä on adhd ja skitsofrenia. On ollut vankilassa ja vankimielisairaalassa useita kertoja. Kertoo avoimesti kaikesta.
Millainen lääkitys jos on yhtä aikaa adhd ja skitsofrenia? Kun antipsykootit blokkaavat dopamiinia. Ja käsittääkseni adhd-lääkkeet vaikuttaa aivan päinvastoin.
Mikä on teille tärkeää elämässä? Mulle se että kaiki menee töihin myös demariakat tai oikeestaan että ne saa potkut ja vihervasuveministejä vedetään turpiin. Paras on PS. Menkää töihin loiset!!!!!! 11
Työtön kaveri saa isot tuet mutta minun pitää herätä aamulla onko oikein??? Nii.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikkea tämä on tosi tylsäksi tekevä sairaus, ei ole juuri tunteita eikä ajatuksia päässä.
Lääkkeet sen tekee. Skitsofreniassa, jota ei ole lääkitty on päin vastpin paljon ajatuksia ja tunteita. Ainakin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie ne vihervasemmisto- traumat nyt johonkin toiseen ketjuun! Tämä ketju on hulluja varten.
Eihän kyseiset poliittiset suuntaukset ja skitsofrenia ole toisiaan poissulkevia. Miksei siitä saisi keskustella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen lääkitys jos on yhtä aikaa adhd ja skitsofrenia
Ainakin risperdal injektio ja joku ahdh lääke. Joutuu käymään seuloissa, että saa sen adhd-lääkkeen kun on käyttänyt joskus aineita.
Kannattaa lukea sellainen kirja kuin Osasto 6 Tositarinoita suljetulta (Raija-Leena Rekilä). Toki siinä on muitakin vakavia mtongelmia kuvattu.
Minusta tullut kanssa vasemmistolaisempi kuin ennen, marginaaliryhmään kuuluminen varmaan tuo sen. Näkee asioita ns. sorrettujen ryhmien kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tullut kanssa vasemmistolaisempi kuin ennen, marginaaliryhmään kuuluminen varmaan tuo sen. Näkee asioita ns. sorrettujen ryhmien kannalta.
Minä kuulin voittajiin kirjoitan vaalikopissa Kokoomus niin kuulun voittajiin voin kuulua voittajiin jos valitsen Kokoomus siksi valitsen Kokoomus voin kuulua voittajiin
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita liitänäissairauksia teillä skitsoilla on ja onko niiden hoito kunnossa
Epävakaa pers häiriö ja dissosiaatiohäiriö. (Lapsuuden kotioloni olivat karmeat, isää esim piti puhua yhtenään ympäri itsarin tekemisestä. Hän on oli myös raivohullu juoppo.)
Äänet käskevät äänestää Kokoomus niin voi kuulua voittajiin te tiedätte tämän tekin äänestätte Kokoomus se on näin helppoa kuulua voittajiin äänestää mitä äänet sanovat