Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skitsofreenikoitten oma ketju!

Vierailija
01.01.2026 |

Postaa tähän jos skitsofrenia.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin joskus, että jos suvussa on taipuvaisuutta mielenterveyden häiriöön niin yksikin kertakannabiskokeilua voi olla kohtalokas. 

Kuulin joskus = aina yhtä luotettava tietolähde.  Uskot varmaan siihenkin, että LSD muka varastoituu johonkin ja aktivoituu myöhemmin yhtäkkiä, kun sitä vähiten odotat? Nämä on vanhaa amerikkalaista pelotevalistusta 1950-luvulta, älkää ihan kaikkea soopaa nielkö. 

Vierailija
102/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras diagnoosi! Eläke juoksee mutta olen riittävän hyväkuntoinen voidakseni tehdä elämälläni mitä haluan. Silti riittävän hullu voidakseni olla välittämättä mistään paskaakaan. 

Hemmetin hyvä asenne! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan hoitoon!

Minäkin haluan sairaalaan! Eivät vaan ikinä huoli minua, koska olen niin rauhallinen skitsofreenikko, vaikka olisin miten sairas ja kauhuissani.

Minä sain kolme päivää sairauslomaa lääkäriltä kun olin psykoosissa.

Miten psykoosisi oireili?

Vierailija
104/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shitsofrenic eli kakkaa pakkaseen

105/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chunky kirjoitti:

Välttelevä persoonallisuus on loppu viimein yleisempää kuin psykoosisairaudet. 

Minulla ei ole tunne- eikä mielikuvitusköyhyyttä toisin kuin skitsofreniaa sairastavilla.  Tunteiden panttaaminen on merkki välttelevästä persoonanhäiriöstä, ei skitsofreniasta.

"Välttelevää persoonanhäiriötä" ei löydy tautiluokituksesta. Estynyt persoonallisuushäiriö saattaa olla se jota haet? 

Tulee olemaan uudessa luokituksessa ja korvaa vanhan estyneen-nimikkeen.

Vierailija
106/107 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleansinihousu Piposaru Chunky kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chunky kirjoitti:

Välttelevä persoonallisuus on loppu viimein yleisempää kuin psykoosisairaudet. 

Minulla ei ole tunne- eikä mielikuvitusköyhyyttä toisin kuin skitsofreniaa sairastavilla.  Tunteiden panttaaminen on merkki välttelevästä persoonanhäiriöstä, ei skitsofreniasta.

"Välttelevää persoonanhäiriötä" ei löydy tautiluokituksesta. Estynyt persoonallisuushäiriö saattaa olla se jota haet? 

Tulee olemaan uudessa luokituksessa ja korvaa vanhan estyneen-nimikkeen.

Ja vanhaa käytetään edelleen eli tuskin pian

Vierailija
107/107 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset kotiolot teillä oli? Itsellä kylmät,välinpitämättömät, kontrolloivat, julmatkin . Kontrollointi jatkui nuoruuteen saakka, manipulointi, gaslighting. Sitten kun muutin toiselle paikkakunnalle, käyttäytyivät kuten minua ei enää olisi olemassa. En tiennyt kuka olin, koko nuoruus oli mennyt vain sosiaalisesti selvitymiseen, olin itseasiassa ihan "suosittu" koulussa, ajattelin etten kestä jos tulen vielä koulussa kiusatuksi kodin lisäksi.  Tosiaan toiselle paikkakunnalle muuttaessa sitten sekosin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi