Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On oikeasti aika karua, että Suomi on nykyään oikeiston hallitsema köyhä kehitysmaa.

Vierailija
01.01.2026 |

Hävettää, että täällä vauraiden ja hyvinvoivien pohjoismaiden joukossa on yksi tällainen paskaläjä. Ja tämä kaikki on tapahtunut niin nopeasti. Tässä hyvä muistutus, että sillä on väliä, kuja tätä maata pyörittää. Ja se on tärkeää, että äänestämme. Itse en enää ikinä jätä tämän jälkeen äänestämättä.

Kommentit (302)

Vierailija
221/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa ihmiset, jotka aidosti tuntuu syyttävän maa hanmuuttoa kaikesta. Voiko noin yksinkertaisia ihmisiä aidosti olla olemassa?

On. Ja mikä pahinta, heillä on äänioikeus.

Vierailija
222/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa ihmiset, jotka aidosti tuntuu syyttävän maa hanmuuttoa kaikesta. Voiko noin yksinkertaisia ihmisiä aidosti olla olemassa?

Minä en syytä, mutta kun maamme tilanne on nyt tämä, ei uusia pitäisi enää ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NykySuomi 🤮🤮🤮🤮🤮

Kiitos ma mutuksen, woke-kulttuurin, feminismin ja Eurostoliiton. 

Kokoomus: työvoimapula!

SDP: kansainväliset sopimukset, olemme rikas maa!

Vasemmistoliitto: valkoinen mies on tuhottava, vaikka vaihtoehdot huonompia!

Vihreät: kehitysmaalaiset on rikkaus, ihmisoikeudet velvoittaa Kela gold

Äänestäjillä on kieltämättä jo pitkään olleet huonot ajat. Tähän lisätään vielä avoimesti sovinistiset per sut(ainoa hyvä puoli haitta mm:n kritisointi, joskin konkreettiset teot puuttuvat) ja vanhoilliset kd:t sekä rkp joka ajaa lähinnä massiporukan asioita. Huonoista vaihtoehdoista on valittava vähiten huono. 

Ja sitten valitsitte huonoimmat eli persut ja kokkareet?

Vierailija
224/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan tukia nostavat saatanat tuhosivat Suomen, Mokomat eivät edes häpeä tekemäänsä tuhotyötä.

Vierailija
225/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti karua että noin harhaisia ihmisiä kuin ap löytyy jostain vassaripiireistä. Siksi ei koskaan ääntä vasemmalle. 

Vierailija
226/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun edellinen hallitus otti pää märkänä lainaa niin nyk.hallitus joutuu maksamaan ne korot ja pääomat .   Cry more. 

Vierailija
227/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Datakeskukset ovat kehitysmaahankkeita

Suomesta rakennetaan tuulivoimaloiden ja datakeskusten maa. Ne ovat suurelta osin ulkomaalaisten omistajien hallussa, mikä korostaa Suomen kehitysmaa-asemaa Euroopan viimeisenä bussipysäkkinä.

Tuovatko datakeskukset miljardeja euroja Suomeen?

Hallitus Petteri Orpo etunenässä riemuitsee datakeskusten tuomista miljardi-investoinneista Suomeen. Se on suomalaisten harhauttamista, sillä suurin osa investoinneista ovat tietokoneita, joita Suomessa ei valmisteta. Koneiden hankinnoista ei jää euroakaan Suomeen, ei edes arvonlisäveroja.

Onko Suomi siis modernin kolonialismin kohde, jossa vieraat vallat riistävät pilkkahintaan kotimaamme luonnonvaroja? Kenen ohjauksessa tämän on annettu tapahtua? 

Vierailija
228/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voip olla paraikaa oikeiston johtama, mutta lainsäädännöltään ja toiminnaltaan lähempänä kommarivaltiota.

Minkä tosiaan tyhmimmätkin kohta huomaa.

Vierailija
229/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan tukia nostavat saatanat tuhosivat Suomen, Mokomat eivät edes häpeä tekemäänsä tuhotyötä.

Siinä puhuu median aivopesemä lammas. Näin kuuluisikin kaikkien ajatella meille kerrotun narratiivin mukaan, että tukien saajat helpoksi syntipukiksi jotta todelliset rahareiät jäävät hämärän peittoon. Mikä ironista, tukien saajista nillittäjät eivät kuitenkaan itse suostu luopumaan sosiaalituesta nimeltä lapsilisä, vaikkeivät sitä elääkseen tarvitsisikaan. 

Vierailija
230/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en syytä, mutta kun maamme tilanne on nyt tämä, ei uusia pitäisi enää ottaa.

Kannattaisi keskittyä kuitenkin asioihin, joilla on aidosti väliä. Esim talouskasvuun. Mitä Riikka on tehnyt talouskasvun eteen? Ja millä osaamisella hänen pitäisi osata jotain tehdä?

Sitä paitsi valmiiksi koulutettu maa hanmuutaja suoraan töihin Suomeen. Mikä kohta tässä yhtälössä ei mielestäsi kannata? Väärän värinen naama?

Vierailija
231/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on demokratian vastustajat jotka yrittävät viedä toisten äänioikeuden pois. Sinunkaltaiset terroristit ja diktatuurin kannattajat pitää laittaa vankilaan. 

Vierailija
232/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä vaikutat yksinkertaiselta, laita sormi pyllyyn ja sitten suuhun, kas näin🐒👈👉🐒

Ok, eli te todella olette tällä tasolla.

Rakkaani, syö kakkaani, kas näin💩🐒

Eri. Voi hyvänen aika! Toivottavasti olet varhaisteini, etkä täysi-ikäinen aikuinen.

Vierailija
233/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kehitysmaa, venää kohta on. Ihmiset Suomessa voivat hyvin, ei ole nälkää, vaan enemmänkin köyhätkin ovat pulskanpuoleisia.

Et ole tainnut edes elävissä kuvissa nähdä kehitysmaata? Nälkään ja tauteihin kuolevia lapsia ja  armottomia sisällisotia.

Kyllä nekin kauhistuisivat, jos suomalaisten karkki- ja herkkuvarastot näkisivät. Eikä tarvitse edes hakea kaupasta , vaan voltti tuo.

Vierailija
234/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIIDANKYLVÄJÄ

Vierailija
235/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä vaikutat yksinkertaiselta, laita sormi pyllyyn ja sitten suuhun, kas näin🐒👈👉🐒

Ok, eli te todella olette tällä tasolla.

Rakkaani, syö kakkaani, kas näin💩🐒

Eri. Voi hyvänen aika! Toivottavasti olet varhaisteini, etkä täysi-ikäinen aikuinen.

Olen 55v!🐒💨🤭

Vierailija
236/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kehitysmaa, venää kohta on. Ihmiset Suomessa voivat hyvin, ei ole nälkää, vaan enemmänkin köyhätkin ovat pulskanpuoleisia.

Et ole tainnut edes elävissä kuvissa nähdä kehitysmaata? Nälkään ja tauteihin kuolevia lapsia ja  armottomia sisällisotia.

Kyllä nekin kauhistuisivat, jos suomalaisten karkki- ja herkkuvarastot näkisivät. Eikä tarvitse edes hakea kaupasta , vaan voltti tuo.

Köyhät ovat pulskia, koska joutuvat syömään käytännössä paskaa.

Vierailija
237/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa tämä kaikesta valittava, negatiivisyydessä piehtaroiva kansanosa, joka ei osaa arvostaa mitään. Vali vali  presidentti, valivali hallitus, valivali virkamiehet, valivali lainsäädäntö 

Kuitenkin oma asenne on se mikä ratkaisee. Ja kyllä, olen elänyt ison osan aikuiselämästä köyhyysrajan alla. Olen ollut työtön. Ollut työkyvytön sairauden takia. Mutta kouluttautunut uuteen ammattiin, säästänyt vähästä. Pitänyt kunnosta huolen. Ja nyt, keskituloisena kansalaisena omassa pienessä asunnossa voin sanoa että mä tein sen. Ei tullut mieleenkään syytellä hallituksia tai päättäjiä oman elämän haasteista. Mitä eteen tuleekin, tiedän että minä selviän kyllä, kun kannan vastuun itsestäni. Paras oppi minkä vanhemmiltani sain.

Vierailija
238/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa tämä kaikesta valittava, negatiivisyydessä piehtaroiva kansanosa, joka ei osaa arvostaa mitään. Vali vali  presidentti, valivali hallitus, valivali virkamiehet, valivali lainsäädäntö 

Kuitenkin oma asenne on se mikä ratkaisee. Ja kyllä, olen elänyt ison osan aikuiselämästä köyhyysrajan alla. Olen ollut työtön. Ollut työkyvytön sairauden takia. Mutta kouluttautunut uuteen ammattiin, säästänyt vähästä. Pitänyt kunnosta huolen. Ja nyt, keskituloisena kansalaisena omassa pienessä asunnossa voin sanoa että mä tein sen. Ei tullut mieleenkään syytellä hallituksia tai päättäjiä oman elämän haasteista. Mitä eteen tuleekin, tiedän että minä selviän kyllä, kun kannan vastuun itsestäni. Paras oppi minkä vanhemmiltani sain.

Yhyy yhyy🥹😢😩😭

Vierailija
239/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle Suomi on velkaa? Kun pitää ottaa m. muuttajia lisää työttömyystilastoihin. 

Vierailija
240/302 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno kommentti, tässä sinulle, kas näin🐒💨

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän