Kyllä sitä voi yksinäinen olla
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Totta. Minulla on perhe mutta ei yhtään ystävää. Mietin juuri eilen, että jos sairastuisin niin ainoa jolle puhua asiasta on mieheni. Jos mieheni kuolisi niin ei olisi ketään.
Olen sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut mutta silti yksinäinen. Olen ilmeisesti ihminen jos ei pidetä, kun ystävät ovat kaikonneet ympäriltä.
Mun mieheltäni ei mitään empatiaa saa joten turha puhua sairastumisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Minulla on perhe mutta ei yhtään ystävää. Mietin juuri eilen, että jos sairastuisin niin ainoa jolle puhua asiasta on mieheni. Jos mieheni kuolisi niin ei olisi ketään.
Olen sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut mutta silti yksinäinen. Olen ilmeisesti ihminen jos ei pidetä, kun ystävät ovat kaikonneet ympäriltä.
Mun mieheltäni ei mitään empatiaa saa joten turha puhua sairastumisista.
Miksi olet tuollaisen puolison kanssa?
Sama. Kaikki ystävät ja perhe ovat etäisiä eikä kukaan oo omassa elämässä läsnä.
On niistä lapsista seuraa kun ne varttuu. Veri on vettä sakeampaa.
Ei ole kysymys yksinäisyydestä, vaan siitä, että on tyytymätön valitsemaansa puolisoon ja kasvattamiinsa lapsiin.