Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä sitä voi yksinäinen olla

Vierailija
01.01.2026 |

Vaikka on perhe.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Minulla on perhe mutta ei yhtään ystävää. Mietin juuri eilen, että jos sairastuisin niin ainoa jolle puhua asiasta on mieheni. Jos mieheni kuolisi niin ei olisi ketään. 

Olen sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut mutta silti yksinäinen. Olen ilmeisesti ihminen jos ei pidetä, kun ystävät ovat kaikonneet ympäriltä.

Vierailija
2/8 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Minulla on perhe mutta ei yhtään ystävää. Mietin juuri eilen, että jos sairastuisin niin ainoa jolle puhua asiasta on mieheni. Jos mieheni kuolisi niin ei olisi ketään. 

Olen sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut mutta silti yksinäinen. Olen ilmeisesti ihminen jos ei pidetä, kun ystävät ovat kaikonneet ympäriltä.

Mun mieheltäni ei mitään empatiaa saa joten turha puhua sairastumisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
4/8 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta!

Vierailija
5/8 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheltäni ei mitään empatiaa saa joten turha puhua sairastumisista.

Miksi olet tuollaisen puolison kanssa?

Vierailija
6/8 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kaikki ystävät ja perhe ovat etäisiä eikä kukaan oo omassa elämässä läsnä.

Vierailija
7/8 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niistä lapsista seuraa kun ne varttuu. Veri on vettä sakeampaa. 

Vierailija
8/8 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysymys yksinäisyydestä, vaan siitä, että on tyytymätön valitsemaansa puolisoon ja kasvattamiinsa lapsiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme