Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On oikeasti aika karua, että Suomi on nykyään oikeiston hallitsema köyhä kehitysmaa.

Vierailija
01.01.2026 |

Hävettää, että täällä vauraiden ja hyvinvoivien pohjoismaiden joukossa on yksi tällainen paskaläjä. Ja tämä kaikki on tapahtunut niin nopeasti. Tässä hyvä muistutus, että sillä on väliä, kuja tätä maata pyörittää. Ja se on tärkeää, että äänestämme. Itse en enää ikinä jätä tämän jälkeen äänestämättä.

Kommentit (288)

Vierailija
241/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti, joopa joo. Teinin aikakäsitys

Vierailija
242/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi kehitysmaaksi - sehän on ollut vihvasujen tavoite. Luulisi että ovat tyytyväisiä. Tosin siihen ovat tietysti tyytymättömiä, että rikollisia on karkotettu Suomesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä muuttaa pois, eikös joo

Vierailija
244/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Datakeskukset ovat kehitysmaahankkeita

Suomesta rakennetaan tuulivoimaloiden ja datakeskusten maa. Ne ovat suurelta osin ulkomaalaisten omistajien hallussa, mikä korostaa Suomen kehitysmaa-asemaa Euroopan viimeisenä bussipysäkkinä.

Tuovatko datakeskukset miljardeja euroja Suomeen?

Hallitus Petteri Orpo etunenässä riemuitsee datakeskusten tuomista miljardi-investoinneista Suomeen. Se on suomalaisten harhauttamista, sillä suurin osa investoinneista ovat tietokoneita, joita Suomessa ei valmisteta. Koneiden hankinnoista ei jää euroakaan Suomeen, ei edes arvonlisäveroja.

Onko Suomi siis modernin kolonialismin kohde, jossa vieraat vallat riistävät pilkkahintaan kotimaamme luonnonvaroja? Kenen ohjauksessa tämän on annettu tapahtua? 

Suomesta on tullut Pohjolan Afrikka 

Vierailija
245/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää äänestän sua vastaan. 12vuoteen en oo äänestäny. 

Vierailija
246/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut mukana kasaamassa sitä paskaläjää. Että ole hyvä

Vierailija
247/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan tukia nostavat saatanat tuhosivat Suomen, Mokomat eivät edes häpeä tekemäänsä tuhotyötä.

Eniten yksityisille herhiläisille korvamerkittyjä kelatukia maksettiin Westendiin. You know, Westend! Semmoisia stanoita kelarottia. Sillä saatiin samanverran hinattua hintoja ylemmäs. Sitten keksittiin työntää mummot kelarahoilla herhiläisten pyöröoven kautta tanssahtelemaan takaisin julkiselle tutkimuksiin ja hoitoon. Mokomat eivät edes häpeä tekemäänsä tuhotyötä.

Vierailija
248/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
249/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Ihan mukavastihan täällä menee. Maahanmuuttoakin on kiristetty ihan kivasti.

Vierailija
250/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoruotsi on KOLONIALISMIA, emme saa päättää edes mitä kieliä opiskelemme

Suomen englannistaminen sitä todellista kolonialismia on. Nuoret on niin aivopesty, että niiden mielestä suomen kieli herättää myötähäpeää. Vain englanti on hienoa.

Vierailija
251/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on oikeistokonservatiivinen hallitus. Se mukailee Eurooppalaisia arvoja

Vierailija
252/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditaanko muummilta samaa tarkkuutta tutkintojen vastaavuudessa kantisten kanssa? Uskallan ja rohkenen epäillä, että EI VAADITA! Onko se oikein?

Vierailija
253/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa ihmiset, jotka aidosti tuntuu syyttävän maa hanmuuttoa kaikesta. Voiko noin yksinkertaisia ihmisiä aidosti olla olemassa?

Minä en syytä, mutta kun maamme tilanne on nyt tämä, ei uusia pitäisi enää ottaa.

Kannattaisi keskittyä kuitenkin asioihin, joilla on aidosti väliä. Esim talouskasvuun. Mitä Riikka on tehnyt talouskasvun eteen? Ja millä osaamisella hänen pitäisi osata jotain tehdä?

Sitä paitsi valmiiksi koulutettu maa hanmuutaja suoraan töihin Suomeen. Mikä kohta tässä yhtälössä ei mielestäsi kannata? Väärän värinen naama?

Ymmärtääkseni tukien saajista aika iso määrä on somppuja. Ihan tilastojen mukaan. En siis itse tätä keksi.

Ihan tilastot kertovat että kelan etuuksista suurin osa menee hyvätuloisille.

Vierailija
254/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä muuttaa pois, eikös joo

Minä lähes omavaraisena kyllä pärjään täällä. Kaikilla ei ole tähän mahdollisuutta. Heidän puolesta olen surullinen. Osaan katsos olla empaattinen. 

Vierailija
255/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeiston edustaja puhui "rakkaista" suomalaisista uudenvuoden puheessaan ja mielisteli niin että siirappi valui perseen reiästä. Otti kunnian koulutuksesta, suomalaisten yhteisöllisyydestä jne. En tiedä onko hän yksinkertainen vai täysi psykopaatti.

Vierailija
256/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vuosityöaika huomioiden tukien varassa elävät on yksi maailman lyhimmistä. Sitä saa mitä tilaa, lyhyellä työajalla varallisuutta ei synny.

Esimerkiksi USAssa vuosityöaika on paljon pidempi, menevät paljon nuorempana oikeisiin töihin ja monet jatkavat työskentelyä 80-vuotiaaksi koska tykkäävät käydä töissä. Sillä tavalla sitä varallisuutta syntyy.

Itse olen vanhuuseläkkeellä, mutta teen täyttä päivää töitä ja kerrytän varallisuutta lapsilleni

Vierailija
257/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina luultavasti joutuu ostamaan kauan haluamiaan alueita venäjältä, koska venäjän rahat on loppu. Sotimiseen siellä ja täällä on riittänyt kyllä rahaa. Eiköhän kansakin kohta uskalla sanoa mitä mieltä on putinin touhuista. - Tai todennäköisesti eivät uskalla, on kuitenkin pakko ainakin olla olevinaan muiden maiden nassiususkossa.

Varsinkin, jos ei olisi kaikkea tiedonjakamista ajatuksissaankin rajoitettu ja kun on suljettu maa, niin monet uskovat, että  nassejahan ne muualla kaikki ihmiset ovat, vaikka itse  juuri nassimaisia tekoja tekevät.

Vierailija
258/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vuosityöaika huomioiden tukien varassa elävät on yksi maailman lyhimmistä. Sitä saa mitä tilaa, lyhyellä työajalla varallisuutta ei synny.

Esimerkiksi USAssa vuosityöaika on paljon pidempi, menevät paljon nuorempana oikeisiin töihin ja monet jatkavat työskentelyä 80-vuotiaaksi koska tykkäävät käydä töissä. Sillä tavalla sitä varallisuutta syntyy.

Itse olen vanhuuseläkkeellä, mutta teen täyttä päivää töitä ja kerrytän varallisuutta lapsilleni

Mitäs jos antaisit ne työt nuorelle niitä tarvitsevalle, sinun kullannuppusi voivat ihan itse luoda omaisuutensa.

Vierailija
259/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liki kaikki länsimaat ovat samanlaisia. Tuotanto ajettu alas, paljon matalapalkkaisia palvelusektorin töitä ja julkista velkaa. Hyväosaiset porskuttavat menemään.

No eikös silloin kannattaisi SINUNKIN tehdä TÖITÄ sen eteen että pääset hyväosaiseksi. 

Varsinainen vitsimaakari. Eikö vielä niinkin, että kaikilla on se kuuluisa sama mahdollisuus! Kaikki voivat valita, mihin perheeseen ja sukuun syntyvät. Ja Kuule, kaikillahan meillä on haasteita! Hihhihhih! Risusavottaa riittää ja rääsyistä rikkauksiin tarkoittaa ihan kaikille samoja lähtökohtia opiskeluun, työharjoitteluun ja työpaikkoihin. Ihan ilman Hejsan se ja se viestejä.  Kaikki pääsevät hyväosaisiksi ihan vaan töitä tekemällä.

Vierailija
260/288 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on oikeistokonservatiivinen hallitus. Se mukailee Eurooppalaisia arvoja

Yhtäläisyydet läntiseen punaniskojen oikeistokonservatismiin ovat huomattavasti läheisemmät kuin Eurooppalaisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan