Miten toimisit, kun tietäisit että eräs itsekin tahollaan varattu nainen yrittää saada sinun miehesi itselleen?
Olen aivan kamalassa tilanteessa. Ikinä ei ole ollut vastaavaa, eikä mieheni ole tehnyt tässä sikäli mitään väärää, tiedän sen, mutta se ei selvästikään estä naista jatkamasta yrittämistään. :(
Kommentit (132)
Jos luotat mieheesi niin mitä väliä sillä sitten on, yrittääkö joku muu nainen jotakin vai ei. Jos taas et luota, niin sitten ongelma on ihan muualla kuin tässä kolmannessa osapuolessa, joka ainakin näiden juttujen perusteella kuulostaa olevan ihan tyytyväinen omassa suhteessaan.
En sekaantuisi vielä koko asiaan. Jos mies on täysin viaton niin hänen tehtävä on ilmaista naiselle ettei ole kiinnostunut. Jos ei saa mitään tehtyä ja pelit jatkuu niin sitten minä päättelen että mies on naisesta itse kiinnostunut ja miehen suunta on ovi.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin miehelleni ja sanoisin, etten halua olla tekemisissä enää
Siis naisen vai miehen kanssa?
"Ei tietenkään riko omaa suhdettaan ja muistaa tehdä selväksi, että heidän avioliittonsa on maailman paras. Mutta silti kokee tarvetta eri tavoin hivellä niiden vieraiden miesten itsetuntoa, samalla mollaten hienovaraisesti heidän vaimojaan."
Oletteko kaikki jotenkin pinnallisia, vai mikä ihme selittää tällaista käytöstä? Miksi kulissit, mistä tarve mollata, miksi ihmeessä hengaatte?
On olemassa mukaviakin ihmisiä. Kiitollinen saa olla että omissa piireissä ollaan aitoja, kivoja, vaatimattomia ja toisten parasta etsiviä.
Luotan mieheen. Jos mies ei olisi sellainen, johon voi luottaa, niin eroaisin.
Vierailija kirjoitti:
"Ei tietenkään riko omaa suhdettaan ja muistaa tehdä selväksi, että heidän avioliittonsa on maailman paras. Mutta silti kokee tarvetta eri tavoin hivellä niiden vieraiden miesten itsetuntoa, samalla mollaten hienovaraisesti heidän vaimojaan."
Oletteko kaikki jotenkin pinnallisia, vai mikä ihme selittää tällaista käytöstä? Miksi kulissit, mistä tarve mollata, miksi ihmeessä hengaatte?
On olemassa mukaviakin ihmisiä. Kiitollinen saa olla että omissa piireissä ollaan aitoja, kivoja, vaatimattomia ja toisten parasta etsiviä.
Samaa ihmettelen. Itse en meinaa ennättää tavata omia rakkaita ystäviänikään tarpeeksi, ja tämä kirjoittaja löytää ilmeisesti vuodesta toiseen aikaa selvästi halveksumalleen ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei toivotusta ihailijasta pystyy kyllä pääsemään eroon, jos oikeasti haluaa.
No ei asia ihan näinkään ole. Jos se ihailija on mieleltään sairas, ei eroon pääse välttämättä millään. Ei auttanut hänelle puhuminen, hänen miehelleen puhuminen, hänen hoitotaholleen puhuminen. Ei edes poliisin jatkuva puuttuminen asiaan eikä oikeuden päätös.
Vasta 1000 kilometrin päähän muuttaminen rauhoitti tilanteen. Ja tietysti turvakiellot, se ettei itse ole netistä löydettävissä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toivotusta ihailijasta pystyy kyllä pääsemään eroon, jos oikeasti haluaa.
No ei asia ihan näinkään ole. Jos se ihailija on mieleltään sairas, ei eroon pääse välttämättä millään. Ei auttanut hänelle puhuminen, hänen miehelleen puhuminen, hänen hoitotaholleen puhuminen. Ei edes poliisin jatkuva puuttuminen asiaan eikä oikeuden päätös.
Vasta 1000 kilometrin päähän muuttaminen rauhoitti tilanteen. Ja tietysti turvakiellot, se ettei itse ole netistä löydettävissä jne.
Lainaukset edellisessä täysin pielessä, mutta eka lause siis lainaus aiemmasta kommentista.
Riemuitsisin salaa, koska haluan erota tietäen, että minun haluamisellani ei ole mitään merkitystä siinä asiassa vaan pääsen miehestä eroon vasta, kun löytää jonkun toisen.
Millaisia hienovaraisia juttuja se nainen on tehnyt että oksetti?
Olis helpompi neuvoa, kun tietäis mitä on tapahtunut?
Varmistaisin että naisen puoliso olisi tietoinen asiasta. Olin itse tälläisessä tilanteessa ja kun naisen puoliso sai tietää aikomuksista laittoi hän asialle lopun. Toki tämä ei varmaan aina toimi,mutta meillä kävi näin.
Syyttäisin miestäni kun käy paikoissa missä varatut naiset pääsee iskemään ja syyttäisin miestäni kun ottaa iskuyritykset vastaan. Nainen ei koskaan tee mitään väärin kun se on aina mies joka tekee väärin. Todennäköisesti kutsuisin tämän naisen kahville ja kiittäisin että auttoi paljastamaan että mieheni on pettäjä kun käy tommousissa paikoissa ja suostuu keskustelemaan varattuna muille naisille
Meillä kävi niin että mieheeni ihastunut, hoitoalalla työskentelevä nainen kävi mun asiakastiedoissani kaivamassa mieheni salaisen puhelinnumeron. Koska halusi pyytää treffeille.
Olen itsekin hoitoalalla ja todella tarkka tietosuoja-asioista, joten ilmoitin asiasta naisen esimiehelle. Nainen sai potkut, eli ilmeisesti ei ollut eka varoitus kyseessä.
Eikä mieheni edes lähtenyt hänen kanssaan treffeille! 😂
No ei sitten hätää. Miehet nyt kertakaikkiaan nauttivat ikään kuin salaa ihailusta.
Sinulla on aikaa miettiä mitä tuolle toiselle naiselle voisi tehdä. Keksi jotakin tuntuvaa, mutta älä hosu tai kiirehdi.
Jos mies haluaa mennä, niin menee. Ei se sen kummallisempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa mennä, niin menee. Ei se sen kummallisempaa ole.
Sitäkö kysyttiin?
Ensimmäiseksi ilmoittaisin hänen miehelleen. Sen jälkeen murskaisin hänet henkisesti. Niin olen tehnyt ennenkin. Minulla on vain tämä yksi perhe ja sen vuoksi paljon pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi niin että mieheeni ihastunut, hoitoalalla työskentelevä nainen kävi mun asiakastiedoissani kaivamassa mieheni salaisen puhelinnumeron. Koska halusi pyytää treffeille.
Olen itsekin hoitoalalla ja todella tarkka tietosuoja-asioista, joten ilmoitin asiasta naisen esimiehelle. Nainen sai potkut, eli ilmeisesti ei ollut eka varoitus kyseessä.
Eikä mieheni edes lähtenyt hänen kanssaan treffeille! 😂
Oikein teit.
Siis mitä? Joku nainen on ilmeisesti sanonut jotain kohteliaisuuksia ja sinä pidät sitä ovelana iskemisenä? Anna nyt joku selkeä esimerkki, muuten kuulosta ihan oman pään sisällä kehitellyltä jutulta.