Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisit, kun tietäisit että eräs itsekin tahollaan varattu nainen yrittää saada sinun miehesi itselleen?

Vierailija
30.12.2025 |

Olen aivan kamalassa tilanteessa. Ikinä ei ole ollut vastaavaa, eikä mieheni ole tehnyt tässä sikäli mitään väärää, tiedän sen, mutta se ei selvästikään estä naista jatkamasta yrittämistään. :(

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Meillä sen sijaan suhde on ollut kaikin tavoin elossa, joten tuntuu kyllä todella satuttavalta, todella loukkaavalta, että eräs yrittää ja yrittää."

Eikö pikemminkin olisi loukkaavaa, et toinen yrittää rikkoa suhteen jossa menee hetkellisesti huonosti? Yrittää iskeä pahaan hetkeen, sehän on raukkamaista.

Jos taas suhde on hyvä, en ymmärrä, mikä on se satuttava juttu. Vai olivatko sanat suhteen pönkitystä?

Onhan se harmittavaa, jos esim. tuttavapiirissä tuollainen käytös voi jatkua vaikka vuositolkulla, vaikka olisi miten hyvä suhde. Tuntemani naisihminen on tässä hyvin taitava. Ei tietenkään riko omaa suhdettaan ja muistaa tehdä selväksi, että heidän avioliittonsa on maailman paras. Mutta silti kokee tarvetta eri tavoin hivellä niiden vieraiden miesten itsetuntoa, samalla mollaten hienovaraisesti heidän våå

Siis mitä? Joku nainen on ilmeisesti sanonut jotain kohteliaisuuksia ja sinä pidät sitä ovelana iskemisenä? Anna nyt joku selkeä esimerkki, muuten kuulosta  ihan oman pään sisällä kehitellyltä jutulta.

Vierailija
102/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luotat mieheesi niin mitä väliä sillä sitten on, yrittääkö joku muu nainen jotakin vai ei. Jos taas et luota, niin sitten ongelma on ihan muualla kuin tässä kolmannessa osapuolessa, joka ainakin näiden juttujen perusteella kuulostaa olevan ihan tyytyväinen omassa suhteessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekaantuisi vielä koko asiaan. Jos mies on täysin viaton niin hänen tehtävä on ilmaista naiselle ettei ole kiinnostunut. Jos ei saa mitään tehtyä ja pelit jatkuu niin sitten minä päättelen että mies on naisesta itse kiinnostunut ja miehen suunta on ovi. 

Vierailija
104/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin miehelleni ja sanoisin, etten halua olla tekemisissä enää

Siis naisen vai miehen kanssa?

Vierailija
105/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tietenkään riko omaa suhdettaan ja muistaa tehdä selväksi, että heidän avioliittonsa on maailman paras. Mutta silti kokee tarvetta eri tavoin hivellä niiden vieraiden miesten itsetuntoa, samalla mollaten hienovaraisesti heidän vaimojaan."

Oletteko kaikki jotenkin pinnallisia, vai mikä ihme selittää tällaista käytöstä? Miksi kulissit, mistä tarve mollata, miksi ihmeessä hengaatte? 

On olemassa mukaviakin ihmisiä. Kiitollinen saa olla että omissa piireissä ollaan aitoja, kivoja, vaatimattomia ja toisten parasta etsiviä.

Vierailija
106/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan mieheen. Jos mies ei olisi sellainen, johon voi luottaa, niin eroaisin.

Vierailija
107/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei tietenkään riko omaa suhdettaan ja muistaa tehdä selväksi, että heidän avioliittonsa on maailman paras. Mutta silti kokee tarvetta eri tavoin hivellä niiden vieraiden miesten itsetuntoa, samalla mollaten hienovaraisesti heidän vaimojaan."

Oletteko kaikki jotenkin pinnallisia, vai mikä ihme selittää tällaista käytöstä? Miksi kulissit, mistä tarve mollata, miksi ihmeessä hengaatte? 

On olemassa mukaviakin ihmisiä. Kiitollinen saa olla että omissa piireissä ollaan aitoja, kivoja, vaatimattomia ja toisten parasta etsiviä.

Samaa ihmettelen. Itse en meinaa ennättää tavata omia rakkaita ystäviänikään tarpeeksi, ja tämä kirjoittaja löytää ilmeisesti vuodesta toiseen aikaa selvästi halveksumalleen ihmiselle. 

Vierailija
108/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toivotusta ihailijasta pystyy kyllä pääsemään eroon, jos oikeasti haluaa.

No ei asia ihan näinkään ole. Jos se ihailija on mieleltään sairas, ei eroon pääse välttämättä millään. Ei auttanut hänelle puhuminen, hänen miehelleen puhuminen, hänen hoitotaholleen puhuminen. Ei edes poliisin jatkuva puuttuminen asiaan eikä oikeuden päätös.

Vasta 1000 kilometrin päähän muuttaminen rauhoitti tilanteen. Ja tietysti turvakiellot, se ettei itse ole netistä löydettävissä jne.

Vierailija
109/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toivotusta ihailijasta pystyy kyllä pääsemään eroon, jos oikeasti haluaa.

No ei asia ihan näinkään ole. Jos se ihailija on mieleltään sairas, ei eroon pääse välttämättä millään. Ei auttanut hänelle puhuminen, hänen miehelleen puhuminen, hänen hoitotaholleen puhuminen. Ei edes poliisin jatkuva puuttuminen asiaan eikä oikeuden päätös.

Vasta 1000 kilometrin päähän muuttaminen rauhoitti tilanteen. Ja tietysti turvakiellot, se ettei itse ole netistä löydettävissä jne.

Lainaukset edellisessä täysin pielessä, mutta eka lause siis lainaus aiemmasta kommentista.

Vierailija
110/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemuitsisin salaa, koska haluan erota tietäen, että minun haluamisellani ei ole mitään merkitystä siinä asiassa vaan pääsen miehestä eroon vasta, kun löytää jonkun toisen. 

Vierailija
111/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia hienovaraisia juttuja se nainen on tehnyt että oksetti?

Olis helpompi neuvoa, kun tietäis mitä on tapahtunut?

Vierailija
112/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Luotan mieheeni.

Vierailija
113/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistaisin että naisen puoliso olisi tietoinen asiasta. Olin itse tälläisessä tilanteessa ja kun naisen puoliso sai tietää aikomuksista laittoi hän asialle lopun. Toki tämä ei varmaan aina toimi,mutta meillä kävi näin.

Vierailija
114/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäisin miestäni kun käy paikoissa missä varatut naiset pääsee iskemään ja syyttäisin miestäni kun ottaa iskuyritykset vastaan. Nainen ei koskaan tee mitään väärin kun se on aina mies joka tekee väärin. Todennäköisesti kutsuisin tämän naisen kahville ja kiittäisin että auttoi paljastamaan että mieheni on pettäjä kun käy tommousissa paikoissa ja suostuu keskustelemaan varattuna muille naisille

Vierailija
115/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin että mieheeni ihastunut, hoitoalalla työskentelevä nainen kävi mun asiakastiedoissani kaivamassa mieheni salaisen puhelinnumeron. Koska halusi pyytää treffeille.

Olen itsekin hoitoalalla ja todella tarkka tietosuoja-asioista, joten ilmoitin asiasta naisen esimiehelle. Nainen sai potkut, eli ilmeisesti ei ollut eka varoitus kyseessä.

Eikä mieheni edes lähtenyt hänen kanssaan treffeille! 😂

Vierailija
116/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten hätää. Miehet nyt kertakaikkiaan nauttivat ikään kuin salaa ihailusta.

Sinulla on aikaa miettiä mitä tuolle toiselle naiselle voisi tehdä. Keksi jotakin tuntuvaa, mutta älä hosu tai kiirehdi.

Vierailija
117/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa mennä, niin menee. Ei se sen kummallisempaa ole.

Vierailija
118/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa mennä, niin menee. Ei se sen kummallisempaa ole.

Sitäkö kysyttiin?

Vierailija
119/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi ilmoittaisin hänen miehelleen.  Sen jälkeen murskaisin hänet henkisesti.  Niin olen tehnyt ennenkin.  Minulla on vain tämä yksi perhe ja sen vuoksi paljon pelissä.

Vierailija
120/132 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi niin että mieheeni ihastunut, hoitoalalla työskentelevä nainen kävi mun asiakastiedoissani kaivamassa mieheni salaisen puhelinnumeron. Koska halusi pyytää treffeille.

Olen itsekin hoitoalalla ja todella tarkka tietosuoja-asioista, joten ilmoitin asiasta naisen esimiehelle. Nainen sai potkut, eli ilmeisesti ei ollut eka varoitus kyseessä.

Eikä mieheni edes lähtenyt hänen kanssaan treffeille! 😂

Oikein teit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi