Miten toimisit, kun tietäisit että eräs itsekin tahollaan varattu nainen yrittää saada sinun miehesi itselleen?
Olen aivan kamalassa tilanteessa. Ikinä ei ole ollut vastaavaa, eikä mieheni ole tehnyt tässä sikäli mitään väärää, tiedän sen, mutta se ei selvästikään estä naista jatkamasta yrittämistään. :(
Kommentit (56)
Mitä se nainen siis tarkalleen ottaen on tehnyt?
mitä se on sanonu sun miehelles ?
Ota huomioon että säähän kuulet vaan ja ainoastaan miehesi version.
Vierailija kirjoitti:
No, mä en pysty noin ajattelemaan että menkööt mies jos on mennäkseen, kun yksi kärkkyy toistuvasti niin se tuntuu todella loukkaavalta. On elämäni rakkaimmat ja tärkeimmät asiat kyseessä. Se nainen tekee tosi hienovaraisesti ja taidolla sen mitä tekee. Eli ei ole niin että miehelläni olisi edes ollut täysin selkeää tilannetta ärähtää että lopeta tuo, tiedät että olen onnellisesti varattu tmv. Jotkut naiset vaan osaa sen tietyn pelin, ja hän aivan selvästi on heitä.
Kun tajusin mistä kyse, oksensin, siis todella oksensin järkytyksestä. Ja menemättä yksityiskohtiin, niin se nainen osaa varsin hienosti vedellä naruista, en kyllä itse osaisi, koska en haluaisi olla sellainen. Ei antaisi periaatteet myöten.
En ikinä itse toimisi niin, kuin mitä se nainen tekee. Vaikea selittää kun en tietenkään halua mennä tarkempiin detaljeihin.
Kuulostaa hieman omituiselta, mitä tämä nainen on niin ovelasti tehnyt että sinä oksentelet?
Vierailija kirjoitti:
mitä se on sanonu sun miehelles ?
Tähän ei oo tullut vastausta joten oisko että ollut olemassa ja näyttänyt sexyltä. Ap vetäny kilarit siitä.
Voi elämä, miten voi olla sinisilmäinen nainen! Kuule siellä se miehesi kuolaa kieli pitkällään tätä naista ja antaa tilanteen jatkua. Todellakin olet kuullut vain miehesi version.
No, niin tai näin, kiitos (asiallisista) näkemyksistänne. Ehkä tämä tästä. ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nainen siis tarkalleen ottaen on tehnyt?
Todennäköisesti ei mitään.
Kyllä antaisin miehen mennä, jos haluaa. Ei ketään väkisin voi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä, miten voi olla sinisilmäinen nainen! Kuule siellä se miehesi kuolaa kieli pitkällään tätä naista ja antaa tilanteen jatkua. Todellakin olet kuullut vain miehesi version.
Tähän nyt vielä vastaan, että on minuakin tultu vuosien varrella parin eri miehen taholta iskemään, vaikken ole tehnyt tilanteissa mitään väärää, en houkutellut. Se ei vaadi aina kahta osapuolta! Ne tosin olivat suoria ja helppoja tilanteita, oli helppo sanoa ei kiitos, tiedät ja näet minun olevan varattu, älä kysele toiste. Yhtä lailla se voi olla samoin miesten ollessa kyseessä. Se voi olla pelkästään nainen, joka havittelee jotain. Yleensä se vaan ei ole niin suoraa, kuin mitä miesten vastaava toiminta - ainakin oman kokemukseni pohjalta. ap
*Minulta vain Eellä merkatut.
Kiitos vakioaloittajallemme
keskustelunavauksesta. Hän
on loistava kirjoittaja, jonka
valitsemat
universaalit teemat aina
anopista/appiukosta miniään ja viettelijäkollegaan vetoavat
jollain tasolla jokaiseen.
Ladies, Gents: tämä on Vauva fi. 😃
~
Kiitos minun puolestani
kuluneesta vuodesta
ja arvokkaasta panoksestanne,
te sisällöntuottajat aka sivuston
älykkäät valkohattutr#llit.
Blessed.
Onko siis niin hienovaraista, että oikeasti mitään ei ole meneilläänkään muuta kuin ap:n puolelta?
Puhuisin omalle miehelleni ja sitten sen naisen miehelle.
Sille naiselle en sanoisi mitään.