Miten toimisit, kun tietäisit että eräs itsekin tahollaan varattu nainen yrittää saada sinun miehesi itselleen?
Olen aivan kamalassa tilanteessa. Ikinä ei ole ollut vastaavaa, eikä mieheni ole tehnyt tässä sikäli mitään väärää, tiedän sen, mutta se ei selvästikään estä naista jatkamasta yrittämistään. :(
Kommentit (56)
Ei estä naista?! Voi miten ihana mies! Pidä ehdottomasti kiinni hänestä!
Anna miehen vähän kokeilla, ei se lerssi siitä kulu
Antaisin olla ja katsoisin, miten pitkälle tilanne etenee. En sanoisi mitään, enkä varsinkaan hakisi avioeroa.
Siitäs saisi se nainen. Miehethän eivät laita avioeroa vireille käytännössä koskaan.
Miksi minä tekisin mitään? Jos mieheni on h uo ra, hän on. En minä sille mitään voi.
Sääli sitä naista, joka joutuu lu tka miehen kanssa elämään.
Jos homma etenisi seksiin asti, ottaisin itsekin rakastajan (olen ottanutkin). Siinä mies sitten näkee, että teoilla on seuraukset.
Eroa en tuollaisen takia ottaisi. Toivoisin, että se nainen ottaisi minuun yhteyttä. Kertoisin hänelle, että jos mieheni hänestä kerran välittää - jopa rakastaakin, niin mies varmasti sitten ottaa eron.
No, mä en pysty noin ajattelemaan että menkööt mies jos on mennäkseen, kun yksi kärkkyy toistuvasti niin se tuntuu todella loukkaavalta. On elämäni rakkaimmat ja tärkeimmät asiat kyseessä. Se nainen tekee tosi hienovaraisesti ja taidolla sen mitä tekee. Eli ei ole niin että miehelläni olisi edes ollut täysin selkeää tilannetta ärähtää että lopeta tuo, tiedät että olen onnellisesti varattu tmv. Jotkut naiset vaan osaa sen tietyn pelin, ja hän aivan selvästi on heitä.
Kun tajusin mistä kyse, oksensin, siis todella oksensin järkytyksestä. Ja menemättä yksityiskohtiin, niin se nainen osaa varsin hienosti vedellä naruista, en kyllä itse osaisi, koska en haluaisi olla sellainen. Ei antaisi periaatteet myöten.
En ikinä itse toimisi niin, kuin mitä se nainen tekee. Vaikea selittää kun en tietenkään halua mennä tarkempiin detaljeihin.
Menköön, jos olisi menossa. Takaisin ei olisi tulemista.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
No, mä en pysty noin ajattelemaan että menkööt mies jos on mennäkseen, kun yksi kärkkyy toistuvasti niin se tuntuu todella loukkaavalta. On elämäni rakkaimmat ja tärkeimmät asiat kyseessä. Se nainen tekee tosi hienovaraisesti ja taidolla sen mitä tekee. Eli ei ole niin että miehelläni olisi edes ollut täysin selkeää tilannetta ärähtää että lopeta tuo, tiedät että olen onnellisesti varattu tmv. Jotkut naiset vaan osaa sen tietyn pelin, ja hän aivan selvästi on heitä.
Kun tajusin mistä kyse, oksensin, siis todella oksensin järkytyksestä. Ja menemättä yksityiskohtiin, niin se nainen osaa varsin hienosti vedellä naruista, en kyllä itse osaisi, koska en haluaisi olla sellainen. Ei antaisi periaatteet myöten.
En ikinä itse toimisi niin, kuin mitä se nainen tekee. Vaikea selittää kun en tietenkään halua mennä tarkempiin detaljeihin.
Jos mies pettää, se on miehen syy.
Toistan, jos mies pettää, se on MIEHEN syy.
Sisäistä tämä.
Kannattaa puhua miehelle, että tuon naisen kanssa teiemisissä ole loukkaa sinua. Jos hän suuttuu, voit kysyä miksi.
Huomio voi olla hänestä kivaa sinällään. Mutta ehkä hyvä kertoa, että se näkyy päällepäin ja vaikuttaa sinuun.
Olet erehtynyt, en ole kiinnostunut miehestäsi
Sanotaanko nyt näin, että hautajaisissa tapaa usein mielenkiintoisia ihmisiä.
Miehen pitäisi päättää mitä aikoo. Esto vai joku roikkuva ihailija.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapan sen
No kai määkin sitten tapan sen
Siis olemme mieheni kanssa kyllä puhuneet tämän asian aivan läpikotaisin läpi. Meillä on avoin hyvä keskusteluyhteys, on ollut aina. Sitä se nainen muutaman muun seikan ohessa ei ole tainnut tulla ajatelleeksi. ap
Aijjon vietellä hänet, jotta eroaisitte ja sitten saan sinut, rakas.
No jos on menossa, niin menköön. En tosin ole parisuhteessa, mutta tuo on oma mentaliteetti asiaan.