Miten toimisit, kun tietäisit että eräs itsekin tahollaan varattu nainen yrittää saada sinun miehesi itselleen?
Olen aivan kamalassa tilanteessa. Ikinä ei ole ollut vastaavaa, eikä mieheni ole tehnyt tässä sikäli mitään väärää, tiedän sen, mutta se ei selvästikään estä naista jatkamasta yrittämistään. :(
Kommentit (132)
Kertoisin miehelleni ja sanoisin, etten halua olla tekemisissä enää
"Sitäpaitsi minulla ei ole miestä. Olemme toki avioliitossa"
Kyllä sinulla on aviomies ja miehelläsi on aviovaimo, joka olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
?? Joku nainen haluaa iskeä ja sinä syytät miestä :D ? Vai trollaatko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä en pysty noin ajattelemaan että menkööt mies jos on mennäkseen, kun yksi kärkkyy toistuvasti niin se tuntuu todella loukkaavalta. On elämäni rakkaimmat ja tärkeimmät asiat kyseessä. Se nainen tekee tosi hienovaraisesti ja taidolla sen mitä tekee. Eli ei ole niin että miehelläni olisi edes ollut täysin selkeää tilannetta ärähtää että lopeta tuo, tiedät että olen onnellisesti varattu tmv. Jotkut naiset vaan osaa sen tietyn pelin, ja hän aivan selvästi on heitä.
Kun tajusin mistä kyse, oksensin, siis todella oksensin järkytyksestä. Ja menemättä yksityiskohtiin, niin se nainen osaa varsin hienosti vedellä naruista, en kyllä itse osaisi, koska en haluaisi olla sellainen. Ei antaisi periaatteet myöten.
En ikinä itse toimisi niin, kuin mitä se nainen tekee. Vaikea selittää kun en tietenkään halua mennä tarkempiin detaljeihin.
&nb
"Kuulostaa hieman omituiselta, mitä tämä nainen on niin ovelasti tehnyt että sinä oksentelet?"
Minä ymmärrän. Tunnen tuollaisen ihmisen. Puhdasverinen narsku, jolla on onnellinen avioliitto ja "täydellinen" perhe (hallitsee myös lastensa elämää ja valintoja). Itse herttaisuus. Mutta tarve osoittaa useammallekin vieraalle miehelle, että on parempi nainen kuin näiden miesten puolisot. Joihinkin näkyy menevän täydestä tuon ihanan ihmisen manipulaatiot. Jos joutuu naisena hänen tulilinjalleen, tilanne saa kyllä oksentamaan - joko inhosta tai pelosta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin miehelle, että sä oot siitä kiinnostunut. Sitten naurettais yhdessä. Ja se kertois sun miehelle.
Niin mitä että?
Mistä tunnette/tiedätte tämän naisen?
Mies saa aivan vapaasti mennä. Takaisin ei ole tulemista.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään mitenkään. Sitäpaitsi minulla ei ole miestä. Olemme toki avioliitossa, jonka olemme yhdessä solmineet ja jonka voi purkaa koska tahansa. Minä en siis omista miestäni, enkä voi asialle yhtään mitään, jos hän päättää minut joskus jättää jonkun muun naisen, tai ihan minkä tahansa syyn takia.
Liittomme reunaehdot on hyvin selvillä, enkä todellakaan aio hänen punttiinsa tarrautua, jos hän joskus päättää minut jättää, se on vaan hyväksyttävä vaikka kuinka kipeää tekisi.
Kyllä sen verran pitää itsetunto olla kohillaan, ettei joka ikisen liehittelijän takia ala köyttä rasvaamaan.
Tuolla oudolla tunteettomuudellasi, miksi edes olet ottanut puolison? Kukin tyylillään, mutta voit olla varma että valtaosalle ns. normaaleista, rakkaudesta yhteen menneistä ihmisistä se oma puoliso ei ole mikä tahansa joo heippa vaan, ei niin suuresti haittaa jos lähdet tuon akan matkaan. Eikä ole normaali tilanne sekään, jos varatuksi tiedettyä ihmistä liehitellään pidemmän kaavan mukaan ja pieteetillä. Jälleen, siinäkin näkee merkittävän eron ihmisissä. Toisia ohjaa moraaliksi kutsuttu varsin oleellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan olla yhteydessä tämän naisen aviomiehen ja kysyä, miten heillä menee? Ja jos mies on komea, niin mikä estää sinua ystävystymästä lähemmin hänen kanssaan?
Ei kiinnosta sekään mies. Yhteydenottaminen informointimielessä kävi kyllä jo mielessä, mutta mikä draama siitä tulisi. Ja toisaalta, voihan olla että kyseinen mies tietää millaista pitää rinnallaan. Tai ehkei välitä vähääkään, enää. Meillä sen sijaan suhde on ollut kaikin tavoin elossa, joten tuntuu kyllä todella satuttavalta, todella loukkaavalta, että eräs yrittää ja yrittää.
Ota yhteyttä mieheen ja kerro, et voi etukäteen tietää, tietääkö hän kumppaninsa hommista. Mitä väliä heidän keskisestään draamasta.
Yhteys mieheen ja sitten mitä pitäisi kertoa? Aloittaja ei ole maininnut yhtä ainutta toisen naisen tekoa, lievätkö tosiaan olemassaolo ja viehkeys tämän kamalan naisen suurimmat synnit? Ainoa konkreettinen tapahtuma, jonka aloittaja mainitsee, on, että hän itse oksensi. Siitä vain soittamaan ja tuttavan miehelle kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan olla yhteydessä tämän naisen aviomiehen ja kysyä, miten heillä menee? Ja jos mies on komea, niin mikä estää sinua ystävystymästä lähemmin hänen kanssaan?
Ei kiinnosta sekään mies. Yhteydenottaminen informointimielessä kävi kyllä jo mielessä, mutta mikä draama siitä tulisi. Ja toisaalta, voihan olla että kyseinen mies tietää millaista pitää rinnallaan. Tai ehkei välitä vähääkään, enää. Meillä sen sijaan suhde on ollut kaikin tavoin elossa, joten tuntuu kyllä todella satuttavalta, todella loukkaavalta, että eräs yrittää ja yrittää.
Ota yhteyttä mieheen ja kerro, et voi etukäteen tietää, tietääkö hän kumppaninsa hommista. Mitä väliä heidän keskisestään draamasta.
Yhteys mieheen ja sitten mitä
Veikkaan, että naisen mies pitäisi ap:tä sekopäänä. Eihän hän osaa edes kertoa yhtä konkreettista asiaa, jonka nainen on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
"Meillä sen sijaan suhde on ollut kaikin tavoin elossa, joten tuntuu kyllä todella satuttavalta, todella loukkaavalta, että eräs yrittää ja yrittää."
Eikö pikemminkin olisi loukkaavaa, et toinen yrittää rikkoa suhteen jossa menee hetkellisesti huonosti? Yrittää iskeä pahaan hetkeen, sehän on raukkamaista.
Jos taas suhde on hyvä, en ymmärrä, mikä on se satuttava juttu. Vai olivatko sanat suhteen pönkitystä?
Onhan se harmittavaa, jos esim. tuttavapiirissä tuollainen käytös voi jatkua vaikka vuositolkulla, vaikka olisi miten hyvä suhde. Tuntemani naisihminen on tässä hyvin taitava. Ei tietenkään riko omaa suhdettaan ja muistaa tehdä selväksi, että heidän avioliittonsa on maailman paras. Mutta silti kokee tarvetta eri tavoin hivellä niiden vieraiden miesten itsetuntoa, samalla mollaten hienovaraisesti heidän vaimojaan. Kaikki on niin taidokkaasti toteutettua, että miehet ei tajua, miksi vaimot inhoavat tuota niin mukavaa naista ja vaimot voivat huonosti, koska tuo lipevä käärme saa heidät tuntemaan huonommuutta ja epävarmuutta.
Tiedän, kun olin siinä vedätyksessä mukana minäkin, kunnes silmäni avautuivat ja näin tuon naisen sellaisena kuin hän on: epävarma itsestään ja sokea käytökselleen. Ei ole opittua vaan luontainen toimintatapa. Pakko hieroa erinomaisuuttaan muiden naisten naamaan. Minuun ei enää pysty ja tietää sen, että näen hänen lävitseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli täytenä yllätyksenä, kun eräänä uutena vuotena ystävättäreni mentyäni nukkumaan, yritti seksuaalisesti lähennellä aviomiestäni. Tämä nainen ei tullut ajatelleeksi, että minulla ja miehelläni on onnellinen, uskollinen avioliitto ja yhteiset lapset vielä siihen. Ystävättäreni oli itse uskoton suhteessaan mutta siinä suhteessa tosin molemmat petti toisiaan.
Mieheni yllättyi täysin ystävättäreni iskuyrityksestä ja suuttui siitä ja heitti naisen ulos kodistamme ja herätti minut ja kertoi asiasta. Tämän jälkeen emme olleet ikinä tähän pariskuntaan yhteydessä. Ystävättäreni yritti pyytää anteeksi, mutta en voinut sitä tehdä. Edelleen ollaan onnellisesti naimisissa, tästä tapahtuneesta on jo yli 10 v
Tällainen on yllättävän yleistä. Ystävälleni kävi sama, ei tosin uutenavuotena eikä mies heittänyt naista ulos, mutta kertoi kuitenkin asiasta. Tuollaisia "ystäviä" ei tarvitse kukaan.
Vierailija kirjoitti:
No, mä en pysty noin ajattelemaan että menkööt mies jos on mennäkseen, kun yksi kärkkyy toistuvasti niin se tuntuu todella loukkaavalta. On elämäni rakkaimmat ja tärkeimmät asiat kyseessä. Se nainen tekee tosi hienovaraisesti ja taidolla sen mitä tekee. Eli ei ole niin että miehelläni olisi edes ollut täysin selkeää tilannetta ärähtää että lopeta tuo, tiedät että olen onnellisesti varattu tmv. Jotkut naiset vaan osaa sen tietyn pelin, ja hän aivan selvästi on heitä.
Kun tajusin mistä kyse, oksensin, siis todella oksensin järkytyksestä. Ja menemättä yksityiskohtiin, niin se nainen osaa varsin hienosti vedellä naruista, en kyllä itse osaisi, koska en haluaisi olla sellainen. Ei antaisi periaatteet myöten.
En ikinä itse toimisi niin, kuin mitä se nainen tekee. Vaikea selittää kun en tietenkään halua mennä tarkempiin detaljeihin.
No kerro sille miehellesi, mitä tuo nainen yrittää. Ja että toiveesi on, että hän katkaisisi kaikki välit tähän naiseen. Ja miehesi voi aivan hyvin sanoa ko. naiselle, että hän ei halua pitää mitään yhteyttä. ei siihen tarvitse edes mitään sen kummempaa syytä, kenenkään kanssa ei ole pakko hengailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään mitenkään. Sitäpaitsi minulla ei ole miestä. Olemme toki avioliitossa, jonka olemme yhdessä solmineet ja jonka voi purkaa koska tahansa. Minä en siis omista miestäni, enkä voi asialle yhtään mitään, jos hän päättää minut joskus jättää jonkun muun naisen, tai ihan minkä tahansa syyn takia.
Liittomme reunaehdot on hyvin selvillä, enkä todellakaan aio hänen punttiinsa tarrautua, jos hän joskus päättää minut jättää, se on vaan hyväksyttävä vaikka kuinka kipeää tekisi.
Kyllä sen verran pitää itsetunto olla kohillaan, ettei joka ikisen liehittelijän takia ala köyttä rasvaamaan.
Tuolla oudolla tunteettomuudellasi, miksi edes olet ottanut puolison? Kukin tyylillään, mutta voit olla varma että valtaosalle ns. normaaleista, rakkaudesta yhteen menneistä ihmisistä se oma puoliso ei ole mikä tahansa joo heippa vaan, ei niin suuresti haittaa jos
Mitä ihmettä oikein sössötät???
En puhunut moraalista yhtään mitään, enkä myöskään rakkaudesta. Ainoastaan siitä, että jos kumppani päättää suhteesta lähteä, niin en minä asialle mitään voi, vaikka kuinka kipeää tekisi. Ketään ei voi väkisin liitossa pitää, tämä nyt on itsestään selvä asia. Liitto on liitto, josta on mahdollista erota, se ei ole mikään omistussopimus, jolla puoliso vangitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Meillä sen sijaan suhde on ollut kaikin tavoin elossa, joten tuntuu kyllä todella satuttavalta, todella loukkaavalta, että eräs yrittää ja yrittää."
Eikö pikemminkin olisi loukkaavaa, et toinen yrittää rikkoa suhteen jossa menee hetkellisesti huonosti? Yrittää iskeä pahaan hetkeen, sehän on raukkamaista.
Jos taas suhde on hyvä, en ymmärrä, mikä on se satuttava juttu. Vai olivatko sanat suhteen pönkitystä?
Onhan se harmittavaa, jos esim. tuttavapiirissä tuollainen käytös voi jatkua vaikka vuositolkulla, vaikka olisi miten hyvä suhde. Tuntemani naisihminen on tässä hyvin taitava. Ei tietenkään riko omaa suhdettaan ja muistaa tehdä selväksi, että heidän avioliittonsa on maailman paras. Mutta silti kokee tarvetta eri tavoin hivellä niiden vieraiden miesten itsetuntoa, samalla mollaten hienovaraisesti heidän v
Miksi teeskentelet tämän naisen ystävää? Lipevä käärme olet sinä, jos pidät sellaista ihmistä ystäväpiirissäsi, jota halveksit. Hieman myös ihmetyttää, mitä tämä tällainen ylenmääräinen oveluus käytännössä on, jota kukaan muu kuin sinä ei huomaa.
"Ainoa konkreettinen tapahtuma, jonka aloittaja mainitsee, on, että hän itse oksensi."
Kun reaktio on näin voimakas, taustalla on henkilön omia traumoja. Hän ei vielä osaa erottaa omia tunteitaan faktoista, vaan ajattelee, että kun hän kerran ihan oksensi, niin nyt on maailmanlopun hetket. Vaikka objektiivisesti katsoen mitään ei ole tapahtunut.
Tämä kamaluus on täyttä totta ap:lle, ja meistä tilanne näyttää ihan erilaiselta.
Oma ystäväni oksensi kun lapsi sanoi "haista v**tu", taustalla ankara oma lapsuus, mitä hän onkin nyt työstänyt pitkäkestoisessa terapiassa ja on ollut apua. Terapiaa suosittelen ap:llekin, koska elämästä tulee muuten aivan liian hankalaa ja apua voi saada.
Tarkkailisin tilannetta. Olisin varmaan hieman huolestunut, jos näkisin, että mieheni pitää naista kauniina ja älykkäänä ja että heillä synkkaisi.
Et kerro mitään konkreettista mitä tämä nainen on tehnyt. Sen vuoksi epäilen, että jollain tasolla vaistoat, että miehesi pitää tästä naisesta enemmän kuin olisi sinulle turvallista. Koet mustasukkaisuutta ja menettämisen pelkoa, jotka ovat täysin luonnollisia po. tilanteessa.
Jos suhteenne on hyvä eikä sinulla ole aiempia traumoja petetyksi tulemisesta, selviät kyllä tunteesi kanssa. On väistämätöntä, että miehesi eteen kävelee upeita, fiksuja ilmestyksiä, joista hän saattaa kiinnostua. Silloin testataan mistä mies on tehty ja avioliittonne, jos myös nainenkin ihastuu mieheesi.
Turha sitä on kieltää, etteivät kaikki miehet ja liitot tuota kestä. Koeta pitää hermosi ja itsekunnioituksesi, sillä tähän mennessä miehesi ei ole tehnyt mitään huolestuttavaa, jos oikein ymmärrän. Luota itseesi ja elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?? Joku nainen haluaa iskeä ja sinä syytät miestä :D ? Vai trollaatko...
Tarkoittanee, että kertoo asiasta miehelleen ja sanoo, ettei halua olla ko. naisen kanssa tekemisissä enää. Ymmärrettävää.
"Kaikki on niin taidokkaasti toteutettua, että miehet ei tajua, miksi vaimot inhoavat tuota niin mukavaa naista ja vaimot voivat huonosti, koska tuo lipevä käärme saa heidät tuntemaan huonommuutta ja epävarmuutta."
1. Meidän tulee rakastaa, ei inhota saati vihata. Silloinkin kun ressukka lähimmäinen tekee säälittäviä temppujaan, hänkin on ihminen joka tarvitsee apua itselleen.
2. Meidän tulee rakastaa siis myös itseämme, miksi ressukan sanat ja teot saisi tuntemaan huonommuutta tai epävarmuutta? Oma pää kuntoon niin ei ole kiinni ressukan edesottamuksista.
3. Miksi vietätte aikaa näin outojen ihmisten seurassa? Vapaa maa, kannattaa valita seuransa.
4. Miehet eivät aina tajua, mutta eivät aina ole aivan tyhmiäkään. Todella tyhmä täytyy olla jos ei erota totuutta valheesta vaimonsa suhteen.
Jos mies ei halua mennä, pakotatko menemään?