Mikä mielenterveysongelma?
Mikä mielenterveysongelma on ihmisellä jolla on tälläset oireet:
1. Käy usein punttiksella ja muutoinkin huolehtii itsestään hyvin.
2. Oli töissä isossa firmassa, mutta erosi ja perusti oman pienen firman joka nyt menestyy kohtuullisen hyvin.
3. Tykkää perjantai-iltaisin viettää iltaa kavereiden kanssa, olutta, saunomista,...
4. Harrastaa moottoripyöräilyä.
5. Tosi rehti tyyppi, vakaa, hyvämaineinen. Vähän hiljainen, tosi rauhallinen, ei ole varmaan ikinä suuttunut.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, kuulostaa VHM syndroomalta. Hän on syyllinen kaikkeen, ja luultavasti r a s i s t i.
Häh? Valkoinen Hetero Mies? Voi tsiisus! Apua! En osannut arvata että se mies on noin paha tapaus. Nyt mä pelkään häntä. Mä kun ajattelin että hän on vaan pikkasen sekasin, mutta nyt mulle valkeni että hän onkin ihan täysin läpeensä paha. Aikamoinen järkytys. Huh huh. Kiitos sulle.
ap
No entäs tämä
1. Makaa sohvalla kännykkä kädessä
2. Oli töissä lopetti sen ja nyt tekee toista hommaa, sekin vituttaa
3. Tykkää saunoa ja juoda olutta
4. Ei harrasta mitään, ehkä inhoamista
5. Rehti kyllä, mutta inhoaa kaikkea, etenkin ihmisiä
Ei ole ikinä suuttunut?
No persoonallisuushäiriö voi olla. Joku aspd ei kai koe tunteita.
Taitaa olla psyykkeen puolella. Ettei vain olisi nsrsistinen persoonallisuushäiriö. Tuon perusteella ei sen pahempaa löytyisi. Ikuinen mielenterveysongelma mutta kuuluu oletettavasti työterveyden piiriin. Kukkaro kiittää kaikilla. 👍
Aika tavis? Autismi hieman kuten suomalaisilla sitä on (eri asia mikä piirre niistä) ja hieman neuroottinen? Kehonkuvaa tarkkaileva? No ei vaan. Alkoholi vaikuttaa ajatteluun. Hiljainen voi olla myös ujo tai ura vie voimat ym. tekemiset.
Mikä mielenterveysongelma on ap:lla kun näprää näitä idioottialoituksia?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä suuttunut?
No persoonallisuushäiriö voi olla. Joku aspd ei kai koe tunteita.
Miten ajattelit, että pershäiriöinen ei ikinä suutu?
Kuulostaa reggae-hemmolta. Miksi suomalainen kultuuri ei kelpaa?
Ap, ikävä sanoa mutta ainoa diagnoosini on TEWM
Suomeksi
LiSM
Liian innokas siipimies
Kätevä tapa saada huomiota kun uhriutuu diagnoosista sekä terapeutilla ravaamisesta kun niin ahdistaa kaikki
Jaa-a, kuulostaa VHM syndroomalta. Hän on syyllinen kaikkeen, ja luultavasti r a s i s t i.