Eikö miehistä tunnu stressaavalta seurustella upean high value -naisen kanssa?
Itse olen miettinyt, että kun moni ihan tavallinenkin mies haluaa kumppanikseen ainoastaan upean ja kauniin high value -naisen, niin ovatko he miettineet, että miten stressaavaa on seurustella sellaisen naisen kanssa? Sä joudut silloin koko ajan olemaan paras versio itsestäsi ja tyrkyttämään parhaita puoliasi. Silti sulla jyskyttää päässä epäilys, että "entä jos mä en riitäkään hänelle ja hän haluaa etsiä paremman miehen?" Näillä upeilla naisilla on kuitenkin ihan valtavasti valinnanvaraa sinkkumiehissä eli on helppoa vaihtaa toiseen jos alkaa tulla sellainen fiilis, ettei mies ole riittävän hyvä. Ja ne parisuhteet ei yleensä ole tasaveroisia, eli sun pitää miehenä tarjota esim. Hotellilomia ja ravintola illallisia ja maksaa kaikki. Jos seurustelisit tavallisen naisen kanssa, niin hänkin osallistuisi yhteisiin kuluihin. Onko se sitten kaiken tämän arvoista seurustella high value -naisen kanssa? Sun elämä voisi olla stressittömämpää jos kepuuttaisit tavallisen naisen.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti mies on laiska.
Hänen suurin intohimo on päästä vähällä.
Jos nainen on älykäs, kykenee keskustelemaan, tienaamaan rahaa ja on ylipäätään pätevä, se aiheuttaa miehelle paineen tulla naisen kanssa samalle tasolle. Mikä on rasittavaa. Siksi mies haluaa itseään heikomman naisen.
Retorinen rakenne
Teksti on rakennettu kolmen peräkkäisen yleistyksen varaan, jotka esitetään faktoina ilman perustelua:
Lähtökohtaisesti mies on laiska.
Absoluuttinen, biologisoiva väite koko sukupuolesta.Hänen suurin intohimonsa on päästä vähällä.
Motivaatio redusoidaan yhteen negatiiviseen piirteeseen.Mies haluaa itseään heikomman naisen.
Esittää miehen toimintaa uhkareaktiona naisen kyvykkyyteen.Kokonaisuus rakentaa psykologisen selitysmallin<
Miehiä vihaavat spermaviemärit poistattavat tämän viestin, onanoidessaan samalla miesvihaviestille joka saa jäädä ketjuun, ylläpidon osallistuessa rinkirunkkäukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mukä on high value-nainen? Onko sellainen joku insta-malli joka on kumisella tavalla hyvännäköinen mutta tyhmä kuin kasa kiuaskiviä? Tällaiselle riittää raha, mies jolla runsaasti rahaa, ja joku yhtä tampio. Entä jos on kaunis, älykäs ja hyvin toimeentuleva? No, katsokaa vaikka Clooneyn paria. Lika barn lekar bäst.
Ja sitten ei kannata samaan hengenvetoon haukkua muita tyhmiksi ja siteerata väärin maailman yksinkertaisinta ruotsinkielistä sanontaa...
Taviksia kaipaavia tavis miehiä: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=043e65072b0589596b6b42a… (Suomi) tai https://www.sportpartner.com/fi
Vierailija kirjoitti:
Hän joka ei pysty ajattelemaan itse saapui paikalle.
Tui,tui! Et saa edes rahalla. Nate vei naisesi. rapsuttaa
On varmasti stressaavaa, eikä pelkästään sen takia että pitäisi olla koko ajan "paras versio itsestään" vaan myös sen takia että tälläiset naiset pettävät paljon helpommin kun vähänkin mies ei tee naisen mielen mukaan.
T. Tietäjänainen
Vierailija kirjoitti:
On varmasti stressaavaa, eikä pelkästään sen takia että pitäisi olla koko ajan "paras versio itsestään" vaan myös sen takia että tälläiset naiset pettävät paljon helpommin kun vähänkin mies ei tee naisen mielen mukaan.
T. Tietäjänainen
Noni nyt päästiin sonnanjauhannan makuun! Olen moneen otteseen kertonut mun ja ex-avokin liiton perustuneen kulisseihin. Mulla ei ole tarvetta pettää uuden kanssa, koska KUMPIKIN välittää. Toistamiseen: sinkkuus käy.
Hei AP'!
Olet käsittänyt homman hieman väärin. Oikeassa elämässä on todella vaikeaa löytää "sitä oikeaa".
Jos "high-value" nainen pariutuu vaikka "taviksen" kanssa niin siihen on syy: Nyt löytyi sellainen jonka kanssa haluan olla. Eikä siitä halua luopua helpolla sillä uuden samanlaisen löytäminen on todennäköisesti mahdotonta.
Olen itse miehenä seurustellut itseäni 15v nuoremman naisen kanssa joka ei koskaan saanut olla rauhassa baarissa ilman että joku mies on tarjoamassa drinkkiä tai pyytämässä tanssimaan. Hän kuitenkin halusi olla juuri MINUN kanssa ja oli ihan sama mikä jorgos tuli seuraa tarjoamaan. Todenäköisyys että elämä olisi jatkunut Jorgoksen kanssa yhtä yötä pidemmälle olisi ollut nolla. Eli ei vaivan arvoista.
Mikä ihmeen high value nainen? Siinä vaiheessa, kun ihmisiä kohdellaan ja arvotetaan kuin esineitä, ei enää mitään parisuhteita synny.
Eikö kukaan enää rakastu?
High value naiset ovat narsisteja ja itserakkaita jotka luulevat olevansa parempia kuin muut. Kuka v*ttu edes kutsuu itseään "high valueksi"? Eli onko muut sitten sellaisen mielestä " low value"?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan vierestä nähnyt miten mies murtuu järjettömään mustasukkaisuuteen sellaisen kanssa. Liika on vissiin liikaa monelle miehelle. Joskus vähempikin voi olla.
Mustasukkaisia ovat vain alimman tason miehet.
Vierailija kirjoitti:
Nämä naiset kelpuuttaa vain miljonäärejä joten ei tarvitse miettiä näitä.
Huutonaurua. Varallisuudella ei ole merkitystä, high value -naisella on oma raha.
Vierailija kirjoitti:
High value naiset ovat narsisteja ja itserakkaita jotka luulevat olevansa parempia kuin muut. Kuka v*ttu edes kutsuu itseään "high valueksi"? Eli onko muut sitten sellaisen mielestä " low value"?
Eivät he itseään sellaisiksi kutsu vaan nämä kuolaavat incelit kutsuvat high alueiksi niitä naisia joihin heillä ei ikinä tule olemaan mitään mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on high value nainen?
Kaunis , hoikka, hyvässä työssä, tienaa vähintään keskituloisesti, asuu kuvassa asunnossa , on kivoja harrastuksia ja terveelliset elämäntavat, lapset ovat isoja tai aikuisia tai jos ovat pieniä, niin nainen ei kaipaa siihen kuvioon bonusisää.
Onko high value -naisella lapsia??? En olisi uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan vierestä nähnyt miten mies murtuu järjettömään mustasukkaisuuteen sellaisen kanssa. Liika on vissiin liikaa monelle miehelle. Joskus vähempikin voi olla.
Mustasukkaisia ovat vain alimman tason miehet.
Niinpä, naaraat eivät kykene tunteisiin kuten mustasukkaisuus. Eivät ne rakasta ketään joten miksi tuntea mustasukkaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mieluummin valita tavallinen nainen, josta tietää, että hänet saat pitää kokonaan itselläsi.
Tyypillistä kokemattoman pelkurin puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Hei AP'!
Olet käsittänyt homman hieman väärin. Oikeassa elämässä on todella vaikeaa löytää "sitä oikeaa".
Jos "high-value" nainen pariutuu vaikka "taviksen" kanssa niin siihen on syy: Nyt löytyi sellainen jonka kanssa haluan olla. Eikä siitä halua luopua helpolla sillä uuden samanlaisen löytäminen on todennäköisesti mahdotonta.
Olen itse miehenä seurustellut itseäni 15v nuoremman naisen kanssa joka ei koskaan saanut olla rauhassa baarissa ilman että joku mies on tarjoamassa drinkkiä tai pyytämässä tanssimaan. Hän kuitenkin halusi olla juuri MINUN kanssa ja oli ihan sama mikä jorgos tuli seuraa tarjoamaan. Todenäköisyys että elämä olisi jatkunut Jorgoksen kanssa yhtä yötä pidemmälle olisi ollut nolla. Eli ei vaivan arvoista.
Miksi sitten erositte? Eli se kävi kuitenkin pettämässä vai? Ainahan nuo pettää. Ei tietenkään silloin kun olet hänen kanssaan, vaan silloin kun silmä välttää.
Kukaan meistä ei ole toista parempi. Kaikilla meillä on pimeä puolemme ja kaikki me piereskelemme. Oletan, että ap:n tarkoittamat high value -naiset ovat niitä, jotka upottevat ulkonäköönsä uskomattomia summia. Ja siksi pitävät itseään (ja miehet heitä) high value.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä naiset kelpuuttaa vain miljonäärejä joten ei tarvitse miettiä näitä.
Huutonaurua. Varallisuudella ei ole merkitystä, high value -naisella on oma raha.
High value nainen on todellisuudessa low value jos kutsuu itseään high valueksi koska hänen mielestään muut ovat häntä alempana. Ihminen joka ajattelee näin on itse pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mieluummin valita tavallinen nainen, josta tietää, että hänet saat pitää kokonaan itselläsi.
Tyypillistä kokemattoman pelkurin puhetta.
Haiskahtaa h*oran vastalauseelta.
Eri
High value-nainen. Eijjuma! Tuli kahvit nenästä! Kaikkea sitä tulee luettua.