Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehistä tunnu stressaavalta seurustella upean high value -naisen kanssa?

Vierailija
30.12.2025 |

Itse olen miettinyt, että kun moni ihan tavallinenkin mies haluaa kumppanikseen ainoastaan upean ja kauniin high value -naisen, niin ovatko he miettineet, että miten stressaavaa on seurustella sellaisen naisen kanssa? Sä joudut silloin koko ajan olemaan paras versio itsestäsi ja tyrkyttämään parhaita puoliasi. Silti sulla jyskyttää päässä epäilys, että "entä jos mä en riitäkään hänelle ja hän haluaa etsiä paremman miehen?" Näillä upeilla naisilla on kuitenkin ihan valtavasti valinnanvaraa sinkkumiehissä eli on helppoa vaihtaa toiseen jos alkaa tulla sellainen fiilis, ettei mies ole riittävän hyvä. Ja ne parisuhteet ei yleensä ole tasaveroisia, eli sun pitää miehenä tarjota esim. Hotellilomia ja ravintola illallisia ja maksaa kaikki. Jos seurustelisit tavallisen naisen kanssa, niin hänkin osallistuisi yhteisiin kuluihin. Onko se sitten kaiken tämän arvoista seurustella high value -naisen kanssa? Sun elämä voisi olla stressittömämpää jos kepuuttaisit tavallisen naisen.

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen vierestä katsonut, niin high value nainen sitoutetaan tekemällä äkkiä lapsia.

Totta, äkkiä kihloihin, naimisiin ja lapsia.

Vierailija
122/136 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee . Hyvänä esimerkkinä high value naisista Riikka Purra tai Tanhupallo. Näille ei mikään riitä . Lisäksi Riikka saattaa vaikka purra jos ei tarpeeksi tasokasta miestä saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies maksaa kaiken, naiselle on nimi.

Naisella on aina nimi.

Vierailija
124/136 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin kukaa kutsuu itseään high valueksi, ellei ole aivan typerys. Lääkäri ja juristi ovat kuitenkin edelleen duunariammatteja.

Ai ovat vai, juu niin

Kaikki palkkatyö on duunariutta.

Vierailija
125/136 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka on high value?

A) sofia berlof 

B) miss suomi, vaikka se matilda tms

C) susanne innes-stubb

Jos high valuella on myös koulutus työpaikka, kuten ketjussa sanotaan, niin ainoa vaihtoehto on  C). 
Uskallan kuitenkin väittää, että hän on harvan perusmiehen mieleen. Harva mies on sivistyksen perään. 

Vastauksia?

Susanne on ehkä rajoilla, en tiedä mikä hänen varallisuutensa taso on. Mutta suurin osa high value naisista ei työskentele vaan opiskelevat johonkin käsienheilutteluun ja perustelevat yrityksiä tai säätiöitä, missä muut tekevät työt. Ja perustaminenkin tapahtuu jonkun toisen avulla. Ovat siis perijöitä käytännössä

Vierailija
126/136 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on juuri se klassinen kuvio, miksi ylemmän keskiluokan mies valitsee vokottelee sihteeriään, lentoemäntää tai baristaa. Voisiko enemmän klisee enää olla.

Olet ymmärtänyt väärin high value naisen jos pidät kyseisiä naisia sellaisina

Olen eri, mutta tuo kommentoija tarkoitti varmaan sitä, että mies haluaa sivusuhteiden avulla lieventää high value- vaimonsa  aiheuttamaa stressiä tai hankkia jännitystä? High value -nainenhan antaa tuollaisesta tempusta miehelle lähtöpassit, joten se on elämyshakuiselle jännää. 

:'D 

Suurinta osaa high value naisista ei voisi vähempää kiinnostaa miehensä pippeli ja tietävät, että se kyllä uittaa sitä rei-issä, joista pitää, jos niin haluaa. Heillä on yleensä ihan muuta tekemistä

Vierailija
127/136 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole high value joten aloituksessa heti tuo ongelma.

Vierailija
128/136 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on juuri se klassinen kuvio, miksi ylemmän keskiluokan mies valitsee vokottelee sihteeriään, lentoemäntää tai baristaa. Voisiko enemmän klisee enää olla.

Olet ymmärtänyt väärin high value naisen jos pidät kyseisiä naisia sellaisina

Olen eri, mutta tuo kommentoija tarkoitti varmaan sitä, että mies haluaa sivusuhteiden avulla lieventää high value- vaimonsa  aiheuttamaa stressiä tai hankkia jännitystä? High value -nainenhan antaa tuollaisesta tempusta miehelle lähtöpassit, joten se on elämyshakuiselle jännää. 

Pro tip, myöskään high value miesten elämän suurimmat nautinnot eivät liity seksiin xD Tämä on duunarien juttuja

Vierailija
129/136 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ole sellaisen kanssa seurustellut.

Vierailija
130/136 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla naisilla on nimi, ihan niin kuin miehilläkin. 

Vierailija
131/136 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla naisilla on nimi, ihan niin kuin miehilläkin. 

:D

Vierailija
132/136 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
133/136 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi parisuhteen, jossa miettii onko toinen tai itse high value?

Vierailija
134/136 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kysymyksen asettelu paljastaa itsesään tämän utopian. Ei sellaiset naiset ole samalla planeetallakaan , saati sitten meikäläisten tavisten kumppaneiksi. Kyllä se olisi toteutuessaan stressaavaa ja ihan mahdotonta. Ei olisi mitään jakoa ylläpitää suhdetta kuin vähän aikaa. Sama alkaa olla kyllä tilanne ns tavisnaistenkin kanssa. On muita ottajia vaikka kuinka paljon. Ei ei

Vierailija
135/136 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi parisuhteen, jossa miettii onko toinen tai itse high value?

Tuskin kukaan tätä keskustelua tosissaan käy.

Vierailija
136/136 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän