Eikö miehistä tunnu stressaavalta seurustella upean high value -naisen kanssa?
Itse olen miettinyt, että kun moni ihan tavallinenkin mies haluaa kumppanikseen ainoastaan upean ja kauniin high value -naisen, niin ovatko he miettineet, että miten stressaavaa on seurustella sellaisen naisen kanssa? Sä joudut silloin koko ajan olemaan paras versio itsestäsi ja tyrkyttämään parhaita puoliasi. Silti sulla jyskyttää päässä epäilys, että "entä jos mä en riitäkään hänelle ja hän haluaa etsiä paremman miehen?" Näillä upeilla naisilla on kuitenkin ihan valtavasti valinnanvaraa sinkkumiehissä eli on helppoa vaihtaa toiseen jos alkaa tulla sellainen fiilis, ettei mies ole riittävän hyvä. Ja ne parisuhteet ei yleensä ole tasaveroisia, eli sun pitää miehenä tarjota esim. Hotellilomia ja ravintola illallisia ja maksaa kaikki. Jos seurustelisit tavallisen naisen kanssa, niin hänkin osallistuisi yhteisiin kuluihin. Onko se sitten kaiken tämän arvoista seurustella high value -naisen kanssa? Sun elämä voisi olla stressittömämpää jos kepuuttaisit tavallisen naisen.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
High value naiset ovat narsisteja ja itserakkaita jotka luulevat olevansa parempia kuin muut. Kuka v*ttu edes kutsuu itseään "high valueksi"? Eli onko muut sitten sellaisen mielestä " low value"?
Miehethän heitä niin kutsuvat. He vain elävät elämäänsä.
Kummasti en ole ikinä kenenkään miehen kuullut sellaiseksi naista kutsuvan, olen vain kuullut naisten kutsuvan tälläisiksi itseään. Millaisien miesten kanssa oikein hengaatte?
Muista että naaraat ihan itse ylpeilevät että treenaavat itselleen kostokropan.
Eivät saa pidettyä itseään kunnossa parisuhteen aikana joten kuvittelevat jotenkin "kostavansa" miehen lähtön laihduttamalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
High value naiset ovat narsisteja ja itserakkaita jotka luulevat olevansa parempia kuin muut. Kuka v*ttu edes kutsuu itseään "high valueksi"? Eli onko muut sitten sellaisen mielestä " low value"?
Kummasti en ole ikinä kenenkään miehen kuullut sellaiseksi naista kutsuvan, olen vain kuullut naisten kutsuvan tälläisiksi itseään. Millaisien miesten kanssa oikein hengaatte?
Höpö.höpö. Ap keksi koko ilmauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista että naaraat ihan itse ylpeilevät että treenaavat itselleen kostokropan.
Eivät saa pidettyä itseään kunnossa parisuhteen aikana joten kuvittelevat jotenkin "kostavansa" miehen lähtön laihduttamalla...
Se, ettei eksäsi ollut kanssasi sen vertaa elossa, että olisi pitänyt kunnostaan huolta, ei kuulu tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on high value nainen?
Koulutettu, lahjakas perijätär esimerkiksi.
Tuohan on niinkuin minä, ja kuulemma olen vielä kauniskin. Mutta eipä tulisi mieleen maksattaa miehellä kaikkea, vaan mielelläni osallistun kun kerran tienaankin enemmän. Nämä jutut kuulostavat ihan joltain kioskikirjallisuudelta, joiden höpöhöpöjutut on otettu liian tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan meistä ei ole toista parempi. Kaikilla meillä on pimeä puolemme ja kaikki me piereskelemme. Oletan, että ap:n tarkoittamat high value -naiset ovat niitä, jotka upottevat ulkonäköönsä uskomattomia summia. Ja siksi pitävät itseään (ja miehet heitä) high value.
Miten joku voi olla noin pinnallinen kuin tuo kommentoija?
Miten keneltäkään voi puuttua näin täysin argumentointitaidot omille väitteilleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on high value nainen?
Koulutettu, lahjakas perijätär esimerkiksi.
Tuohan on niinkuin minä, ja kuulemma olen vielä kauniskin. Mutta eipä tulisi mieleen maksattaa miehellä kaikkea, vaan mielelläni osallistun kun kerran tienaankin enemmän. Nämä jutut kuulostavat ihan joltain kioskikirjallisuudelta, joiden höpöhöpöjutut on otettu liian tosissaan.
Se, että nainen muka maksattaisi asioita miehellä, oli jonkun alemmuudentuntoisen miehen keksintö palstalla.
Vierailija kirjoitti:
High value-nainen. Eijjuma! Tuli kahvit nenästä! Kaikkea sitä tulee luettua.
Et kestä hyvännäköisiä lääkärinaisia? Kateus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on juuri se klassinen kuvio, miksi ylemmän keskiluokan mies valitsee vokottelee sihteeriään, lentoemäntää tai baristaa. Voisiko enemmän klisee enää olla.
Ai? Miksi he eivät yritä high value -naisia?
Ammatti ei määritä onko nainen high value.
Pakettiin kuuluu korkea koulutus. Ja ulkonäkö. Kaikki.
No kyllä se ammatti vähän vaikuttaa. Vai onko joku onlyfans dorka sun mielestä high value? Ai niin mutta eihän se edes ole ammatti.
Niin. High value -nainen voi olla lääkäri, juristi, aivoillaan työtä tekevä.
Tiedät kyllä itsekin, että kukaan lääkäri tai juristi ei kutsu itseään "high value naiseksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä älykkyysosamäärällä tällainen high value -nainen määritetään? Aloittaja ei kertonut.
Korkealla.
Kovin korkea älykkyysosamäärä ei voi olla jos kutsuu itseään high valueksi. Eihän se edes ole suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö.höpö. Ap keksi koko ilmauksen.
Ei keksinyt. Olen tuota ällöttävää termiä valitettavasti kuullut.
Korkealla.