Miten sinkkuisällä on varaa kolmion vuokraan?
Naapuriin muutti sinkkuisä noin kolmevuotiaan lapsensa kanssa. Isä ei käy töissä ja vuokraa kolmiossa on yli 1000 euroa. Miten hän pystyy sen maksamaan? On kaiket päivät kotona ja kolistelee jatkuvasti. Lapsi on hoidossa päivisin.
Kommentit (47)
Naapurin sinkkuisällä 11 vuotias poika. Asuu omakotitalossa ja poistuu parikertaa viikossa kaupalle. Oli verokalenterissa 126 000€ verotettava tulo.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuisällä voi olla iso muna, jota tarjoaa naisille rahaa vastaan.
Ylisjonnen ennalta arvattava oksennus.
Voihan se tehdä etätöitä. Tai sitten se on voinut esim. saada perintöä, jolla elää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei hän tee töitä siellä kotona?
No ei ainakaan kovin tehokkaasti sillä puuhaa koko ajan jotain muuta ja siivoilee parvekettaan tuntikausia. Kolistelee aivan koko ajan. On kotona aamusta iltaan. Ei ainakaan missään toimistolla käy koskaan näyttäytymässä.
Mun naapurin sinkkumies on aina kotona. Pitkin päivää se puuhastelee pihahommia ja lumityöt on aina tehty heti kun aura käy. Silti se tekee joka päivä töitä. Sillä on toimisto kotona, tekee etätöitä ja taukoja pitäessään puuhastelee pihalle. Jos ei tietäisi hänen tekevän töitä, voisi luulla, että siinä isossa omakotitalossa asuu työtön sinkkumies.
Voiko tukien varassa elävä maksaa tonnin kuussa vuokraa? Kai jotain elatusapua tulee lapsen toiselta vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan kovin tehokkaasti sillä puuhaa koko ajan jotain muuta ja siivoilee parvekettaan tuntikausia. Kolistelee aivan koko ajan. On kotona aamusta iltaan. Ei ainakaan missään toimistolla käy koskaan näyttäytymässä.
Voihan se tehdä töitä puhelimessa, vaikka kolistelee. Mun mies puhuu paljon (myös työ-) puheluita kuulokkeet päässä ja kolistelee milloin mitäkin samalla. Samalla hoituu niin kokkaus kuin auton rassaus.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurin sinkkumies on aina kotona. Pitkin päivää se puuhastelee pihahommia ja lumityöt on aina tehty heti kun aura käy. Silti se tekee joka päivä töitä. Sillä on toimisto kotona, tekee etätöitä ja taukoja pitäessään puuhastelee pihalle. Jos ei tietäisi hänen tekevän töitä, voisi luulla, että siinä isossa omakotitalossa asuu työtön sinkkumies.
Mistä tiedät että on kotitoimisto? Olette siis jutelleet?
ap on itse joku tukiloinen joka on kotona 24/7 ja ihmettelee miten joku muukin on kotona.
Ja tekee vielä aloituksen tälle palstalle, näyttääkseen typeryytensä maailmalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet itse kotona 24/7 :D
Samalla tavalla kuin sinkkuäiti?
Ehkä kannattaisi kysyä siltä sinkkuisältä.
Voihan hän olla hyvin toimeentuleva tai muuten rikas.
Arvuuttelu siitä, voiko käydä töissä kun kolistelee kotona kokopäivän osoittaa ennakkoluuloisuutta ja yleistämistä.
Ap ei ole koskaan töistä kuullut?
Minä maksan sille kaksi tonnia kuussa, että panee minulta tajun kankaalle.
t. Ritu 150kg
Jospa tekee kausitöitä ja nyt pakkolomilla. Töistä tienatuilla rahoilla ja ansikalla elelee seuraavaan kauteen. On aika yleistä joillakin aloilla.
Naapurissa asuu mamma kolmiossa kahden lapsen kanssa. Ihmettelin miksi se halusi lähteä töihin, koska saa kuitenkin tuet, elarit ja lapsilisät..
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu mamma kolmiossa kahden lapsen kanssa. Ihmettelin miksi se halusi lähteä töihin, koska saa kuitenkin tuet, elarit ja lapsilisät..
Ei välttämättä saa mitään tukia. Ei kaikki ole niin kuin sinä.
Helposti
t. yh, jolla on pääomatuloja kymppitonni kuukaudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että on kotitoimisto? Olette siis jutelleet?
Joo, me ollaan ihan kavereita. Joskus istutaan iltaa yhdessä, tehdään pihahommia talkoina ja lainaillaan koneita ja välineitä, koska turha joka talossa olla kaikki samat kalliit koneet.
Siinä sulla typerys mietittävää!!!!!!!!!