Onko teillä elämässä ihmistä johon pystytte luottamaan?
Itse en pysty luottamaan keneenkään tässä elämässä.
En perheeseen, en "kavereihin".
Kommentit (19)
Ainoastaan oma itseni. Muihin en luota.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Joihinkin olen voinut jossain asioissa luottaa, äitiin ehkä eniten. Hirveän kyyniseksi olen tullut, olen alkanut ajatella että varsinkaan miehet ei pysty ajattelemaan kuin omaa etuaan ja halujaan. Vai onko ollut vain huono miesmaku.
Ihastut vääriin ominaisuuksiin miehissä.
Ennen oli vain minä itse mutta nykyään onneksi myös aikuinen lapseni.
Viimeaikaisten vaikeuksien keskellä olen huomannut, että voin luottaa vaimooni ja äitiini paljon enemmän kuin olisin ikinä kuvitellut. Olen asiasta todella kiitollinen.
Lisäksi minulla on ystäviä, jotka ovat olleet luottamuksen arvoisia jo vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
💪
I depend on me, I depend on me 💪
On, omat lapset, pari veljeä ja yksi ystävä.
Mieheeni pystyn luottamaan missä vain asiassa. Tiedän, että mikään, mitä voisin tehdä tai sanoa, ei saisi häntä lähtemään tai kohtelemaan minua huonosti ja hän tekisi, mitä vain puolestani. Harmillinen juttu on se, että romanttinen rakkaus on meidän väliltä kadonnut ja voitaisi suhteemme perusteella olla ennemminkin sisaruksia.
Ei ole ystävää. Isään voin aina luottaa. Mieheen en voi luottaa 100 %.
Täysin? Kaikissa syvimmissä ajatuksissani? Ei ole.
Kaksi siskoa, kaksi veljeä, kaksi lasta. Minun asiani ovat hyvin!
Joo, minä.
Lisäksi jotkut viranomaiset sekä jotkut yrittäjät ovat hoitaneet asiansa niin kuin on sovittu. Ei kuitenkaan poliisi tai terveydenhuolto.
ei,ollaan tosi varovaisia,ennemmin tai myöhemmin jotain tapahtuu. sanonta-ystävä ..ystävän hattuun sittuu lopulta
Puolisooni, lapseeni, sisaruksiini ja vanhempiini silloin kun he vielä olivat hengissä. Myös puolison sisko miehineen ovat ehdottoman luotettavia.
Ei ole. Joihinkin olen voinut jossain asioissa luottaa, äitiin ehkä eniten. Hirveän kyyniseksi olen tullut, olen alkanut ajatella että varsinkaan miehet ei pysty ajattelemaan kuin omaa etuaan ja halujaan. Vai onko ollut vain huono miesmaku.