Miksi parisuhteissa petetään. Pettääkö mies sen takia koska nainen pihtaa?
Pettääkö nainen sen takia ettei mies huomioi naista orgasmin saamisessa esimerkiksi?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Meillä pettäjämies oli se, joka ei halunnut seksiä. Kun alkaa eropäätös kaduttaa, palautan sen mieleen. Valehtelun ja kaasuvalottamisen ohella tuo oli pettämisessä pahinta.
Pettäjä on epäluotettava, epärehellinen ja valheellinen kaasuvalottaja.
Joskus jopa sadistisia ja narsistisia piirteitä käytöksessään ilmentävä i h m i s j ä t e.
Miehet ei osaa tuottaa nautintoa naiselle. Ei kovin moni mies osaa nuolla naiselle orgasmia.
Miehellä on tiedostamatta geeneissä pakottava tarve jakaa sukua mahdollisimman laajalle ja erilaisten naisten kanssa. Nykyään on toki ehkäisykeinot, mutta geenit ja vietti eivät sitä tiedä.
Olen kuullut mieheltä, että syy pettämiseen oli niinkin jalo kuin jännityksen hakeminen. Olisi mennyt vaikka vuoristorataan. Nainen pettää, kun on onneton, mutta ei osaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on tiedostamatta geeneissä pakottava tarve jakaa sukua mahdollisimman laajalle ja erilaisten naisten kanssa. Nykyään on toki ehkäisykeinot, mutta geenit ja vietti eivät sitä tiedä.
Eli miehiltä pitäisi ottaa kokonaan äänioikeus pois, koska ovat eläinten tasolla, jotka eivät kykene kontrolloimaan biologiaansa
Vierailija kirjoitti:
Nisäkäs uros ei ole yksiavioinen.
Olet niin oikeassa. Panen just mutsiasi, ja kohta on siskosi vuoro.
Jos olet kiltisti, niin saat sinäkin minun majesteetillisa rakkauden valtikkaa.
Jos käyt pesemässä ensin hampaat, saat ottaa sen suuhusikin.
Vaikea sanoa. Minun mieheni ei tiettävästi ole pettänyt minua enkä minä ole pihdannut seksiä. Voihan se olla, että näillä asioilla on yhteys.
Miehen pettäminen on narsistista sysimustaa pahuutta. Naisen pettäminen on hätähuuto. Jos tähän astinen keskustelu ja peukutukset tiivistetään.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan pettämisen ja avioerot kasaantuvat samoille ihmisille.
Myös personaalisuushäiriöiden yhteys pettämiseen on tieteellisissä tutkimuksissa todennettu.
Sarjapettäjä opettaa lapsilleenkin toksiset mallit toimia parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Poika tekee tarpeensa kaikkiin saatavilla oleviin reikiin. Riippumatta siitä mikä on muu "tilanne".
Tekeekö sikaankin?
Vierailija kirjoitti:
Miehen pettäminen on narsistista sysimustaa pahuutta. Naisen pettäminen on hätähuuto. Jos tähän astinen keskustelu ja peukutukset tiivistetään.
Se on narsistista pahuutta riippumatta tekijän sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Minun mieheni ei tiettävästi ole pettänyt minua enkä minä ole pihdannut seksiä. Voihan se olla, että näillä asioilla on yhteys.
Ikävä sanoa, mutta miehesi on ihan hyvin voinut pettää. Ei se mitään merkkaa saako sitä seksiä kotona vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Sattuu sopiva tilaisuus kohdalle.
Avoin reikä mollotti vahingossa hups eteen. Työnsin siihen. Sama oliko nainen mies porsas hevonen jne. Iha sama.
- Reikä-Antero.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Seikkailun vuoksi. Riskinotto. Flirtti. Se on hobby. Koko elämän. Ei lähde millään. Koskaan.
Aina oon pettänyt ja tuun pettämään.
M52v
Sama juttu. N42
naisen pihtaaminen on tietenkin suurin syy miehille hakea seksiä muualta, mutta myös naisen nalkutus pilaa yhteyden eikä seksi nalkuttavan naisen kanssa enää kiinnosta ja silloinkin miehen kannattaa hakea seksi muualta.
Miehen on vaikea tietää naisen tarpeista niin kauan, kuin orgasmia teeskennellään.
Minä en ole koskaan pihdannut, vaan seksi on aina sopinut. Vika olikin siinä, että seksi kanssani oli liian arkista, koska en paneutunut riittävästi asiaan hienoin vaattein, hajuvesin ym, ja tehnyt tilanteesta jännittävää. kuten hänen rakastajatterensa tekivät, vaan olin aina saatavilla.
Jotkut ovat epärehellisiä ihmisiä, jotkut eivät. Kaikki eivät todellakaan petä, ei se ole mikään "normaali".
Jos joku kokee, ettei ole yksiavioinen eikä uskollinen, luotettava ihminen, niin mikä pakko on pilata toisen, luottavaisen ja rakastavan ihmisen elämä uskottelemalla sellainen olevansa ja hakeutua pysyvään parisuhteeseen, mutta silti samaan aikaan valehdella, piilotella, huijata, kieroilla? On kyllä törkeää ja tunteetonta. Ihminen voi olla sinkku ja puuhailla kenen kanssa huvittaa, vapaana ja vapaiden kanssa. Jos ei parisuhde sovi, niin kannattaa pysyä erossa sellaisesta ratkaisusta!
Vierailija kirjoitti:
naisen pihtaaminen on tietenkin suurin syy miehille hakea seksiä muualta, mutta myös naisen nalkutus pilaa yhteyden eikä seksi nalkuttavan naisen kanssa enää kiinnosta ja silloinkin miehen kannattaa hakea seksi muualta.
Naisen nalkutus on seurausta miehen kyvyttömyydestä hoitaa asioita.
Höpöhöpö