Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi parisuhteissa petetään. Pettääkö mies sen takia koska nainen pihtaa?

Vierailija
29.12.2025 |

Pettääkö nainen sen takia ettei mies huomioi naista orgasmin saamisessa esimerkiksi?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat epärehellisiä ihmisiä, jotkut eivät. Kaikki eivät todellakaan petä, ei se ole mikään "normaali".

Jos joku kokee, ettei ole yksiavioinen eikä uskollinen, luotettava ihminen, niin mikä pakko on pilata toisen, luottavaisen ja rakastavan ihmisen elämä uskottelemalla sellainen olevansa ja hakeutua pysyvään parisuhteeseen, mutta silti samaan aikaan valehdella, piilotella, huijata, kieroilla? On kyllä törkeää ja tunteetonta. Ihminen voi olla sinkku ja puuhailla kenen kanssa huvittaa, vapaana ja vapaiden kanssa. Jos ei parisuhde sovi, niin kannattaa pysyä erossa sellaisesta ratkaisusta!

Hyviä ja osuvia havaintoja teet!

Vierailija
42/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana spermaviemäreiden loihtima miesvihaketju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nisäkäs uros ei ole yksiavioinen.

Mitenkäs niin monella muulla lajilla näin kuitenkin on. 

Vierailija
44/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana spermaviemäreiden loihtima miesvihaketju

Miksi solvaat itsellesi tuntemattomia täällä mammapalstalla?

Vierailija
45/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettää yleensä tunnepohjalta. Siis jos tuntuu ettei uskalla lähteä suhteesta ja mies ei välitä, anna huomiota tai muuten ole läsnä kumppanina. Naisen olo on yksinäinen.

Miehet yleensä hakevat jotain seikkailua. Tai nuorempaa. Moni 50 paikkeilla oleva mies pettää parikymppisen naisen kanssa koska se on jännittävää ja tuntee itsensä taas nuoreksi nuoren naisen seurassa. Saa unohtamaan sen miten vanha itse on. Toki miehetkin pettävät myös tunnepohjalta jos tuntunut että monta vuotta nainen välittää vain perheestä ja kaikesta muusta paitsi miehestä. 

Vierailija
46/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 v nainen, 19 v parisuhteessa. Olen kiltti, avulias ja rehellinen. Näin minusta ajatellaan. 

Oikeesti rakastan jakaa pimpukkaani mahdollisimman paljon ja monelle eri miehelle. Mieluusti +60 v sedille. Oma mies pihtaa. Rakastan seksiä. Se on aivan ihanaa kun joku vieras setä nusauttaa pimpukan vereslihalle. Ei se minusta huonoa ihmistä tee.

Vierailija
47/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pettäjä oli mies , jolta ei irronnut munaa. Ei sillä edes seisonut. Ehkä ikä.

Vierailija
48/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan seksiä en voi elää ilman sitä. 

Oma mies ei anna , haen sitä muualta.

Rakastan aviomiestäni, hän tekee kaiken eteeni ja hyväksyy kun hän seksiä muualta.

Vierailija
49/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika tekee tarpeensa kaikkiin saatavilla oleviin reikiin. Riippumatta siitä mikä on muu "tilanne".

Tekeekö sikaankin?

Tavallaan, panihan se sinuakin...

Vierailija
50/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta riippumatta kiintymysuhdevaurioiset sekä persoonallisuushäiriöiset pettävät.

Taustasyynä kyvyttömyys rehelliseen kommunikointiin tunteistaan ja tarpeistaan parisuhteissaan.

Vierailija
51/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan kyllästyn helposti. En olekaan enää vuosiin ollut parisuhteessa. Panosuhde mulla on. Liian tuttu ja turvallinen on kuin itseään yrittäisi kutittaa tai söisi yhtä ja samaa ruokaa päivästä toiseen. N42

Vierailija
52/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Seikkailun vuoksi. Riskinotto. Flirtti. Se on hobby. Koko elämän. Ei lähde millään. Koskaan.

Aina oon pettänyt ja tuun pettämään.

M52v

Hyi hele.....

Vielä tuommoinen vanha ukko

Vierailija
53/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuisuus. Vähäinen kokemus sitoutumisesta, ymmärtämättömyys seurauksista puolisolle jne.

Samanaikaiset ongelmat. Riippuvuudet (alkoholi, huumeet, seksi) vaikuttavat päätöksentekokykyyn.

Epävarmuus. Ei ole tarpeeksi nuori, rikas, komea, menestynyt ja haluaa tukea haurasta egoaan hakemalla ulkopuolista vahvistusta, jotta tuntee itsensä halutuksi ja jonkun arvoiseksi. (Usein ns keski-iän kriisi.)

Erotaan, osa 1. Haluaa erota, mutta pettämällä pakottaa toisen tekemään eroamisen likaiset työt.

Erotaan, osa 2. Haluaa erota, mutta ei ennen kuin on seuraava katsottuna.

Ystävyyssuhteiden puute. Yrittää täyttää puolisolla kaikki sosiaaliset ja tunnetarpeet, ja kun puoliso ei voi tässä onnistua, hakee muualta.

Alkuhuuman etsiminen. Kyvyttömyys ymmärtää, että sitoutumisen kautta terve suhde kehittyy alkuhuumasta vähemmän intensiiviseksi, mutta muutoin syvemmäksi suhteeksi.

Lapsuuden hyväksikäyttö, jonka traumat estävät sitoutumisen yhteen ihmiseen. Uskottomuuden jännitystä voi myös käyttää näiden parantumattomien haavojen hellimiseen.

Itsekkyys. Oma nautinto ajaa, eikä valehtelu ole ongelma. Yksiavioisuus ei ole koskaan ollut hänen aikomuksensa.

Ainutlaatuisuuden kokemus. Kuvittelee ansaitsevansa parempaa kuin muut, eivätkä samat säännöt koske häntä.

Hallitsematon impulssi. Pettäminen ei ole tullut mieleenkään, ennen kuin tilanne tulee eteen. Toimii miettimättä mitä seurauksia pettämisellä on suhteelle.

Epärealistiset odotukset. Kuvittelee, että puolison pitää täyttää hänen tarpeensa huolimatta puolison omasta tilanteesta.

Viha ja kosto. Pettämistä ei silloin erityisesti peitellä.

Vierailija
54/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää, koska se on p*ska mies. Nainen pettää, koska jollain tasolla tietää, että mies jo pettää ja haluaa päästä suhteesta jollakin keinolla eroon. Se pettävä mies ei kuitenkaan suostu päästämään irti ilman jotain katastrofia, eli naisen pettämistä. 

Aah, ihanan feministinen asenne

Vierailija
55/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisen pihtaaminen on tietenkin suurin syy miehille hakea seksiä muualta, mutta myös naisen nalkutus pilaa yhteyden eikä seksi nalkuttavan naisen kanssa enää kiinnosta ja silloinkin miehen kannattaa hakea seksi muualta.

Suurin tekosyy. Eihän hyvän miehen nainen pihtaa, kun seksi ja läheisyys on silkkaa nautintoa.

Vierailija
56/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on vaikea tietää naisen tarpeista niin kauan, kuin orgasmia teeskennellään.  

Minä en ole koskaan pihdannut, vaan seksi on aina sopinut.  Vika olikin siinä, että seksi kanssani oli liian arkista, koska en paneutunut riittävästi asiaan hienoin vaattein, hajuvesin ym, ja tehnyt tilanteesta jännittävää. kuten hänen rakastajatterensa tekivät, vaan olin aina saatavilla.

Tekosyy.

Vierailija
57/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pettää koska haluaa isompaa...

Mutta mistä sen tietää etukäteen. Pitääkö oikeesti suoraan kysyä tuntemattomalta qullin koko? 

Vierailija
58/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista keskustelua. Vaimoni petti luultavasti kun tahtoi eroa, ja minun olisi pitänyt tehdä eroaloite jotenkin. Seksiä oli sitten eronkin jälkeen.

Oli pitkä suhde, jossa kumpikaan ei pettänyt fyysisesti. Kumppani oli toki viikottain yhteydessä eksään, yli viisi vuotta. Aina yhdessä oli seksiä. (Meillä) Henkinen suhde oli kuitenkin voimakas ja pienten erimilisyyksien jälkeen palasi eksän luo, en tiedä kuinka pysyvää oli.  Jäipä meillekin se henkinen suhde, mutta parisuhde on mennyttä.

Ja sitten oli kolmas. Yhä harvemmin tahtoi nähdä ja molemmat petettiin, en tiedä miksi kutsutaan. Kohdatessa rakastuneita, muuten unohduksissa. 

Vierailija
59/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 37 v nainen, 19 v parisuhteessa. Olen kiltti, avulias ja rehellinen. Näin minusta ajatellaan. 

Oikeesti rakastan jakaa pimpukkaani mahdollisimman paljon ja monelle eri miehelle. Mieluusti +60 v sedille. Oma mies pihtaa. Rakastan seksiä. Se on aivan ihanaa kun joku vieras setä nusauttaa pimpukan vereslihalle. Ei se minusta huonoa ihmistä tee.

Häpyhuulet rosoiset kuluneet violetit. Makaavat pitkin sisäreisiä. Vereslihalla. Qullia sisään.

Vierailija
60/62 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tykkäisit, kun pipulisi olisi vereslihalla vai mitä tällä typerällä fantasiallasi yrität sanoa? Käy vaikka raastaamassa pipuliasi juustoraastimella ja mieti parempi provo.