Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parisuhteissa petetään. Pettääkö mies sen takia koska nainen pihtaa?

Vierailija
29.12.2025 |

Pettääkö nainen sen takia ettei mies huomioi naista orgasmin saamisessa esimerkiksi?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää koska on aunperinkin tyytynyt naiseen ja tapaakin sitten kiinnostavamman. Ei ole kuitenkaan niin varma uudesta, että ottaisi eron entisestä ennekuin "koeajaa" uuden naisensa. Tai sitten että nainen vaan pihtaa liikaa miehen mielestä.

Vierailija
62/84 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth taylor kun olisi tullut vastaan, kukapa ei olisi langennut vaikka olisi naimisissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Miehellä voi olla kaunis, haluton nainen vaimona ja rakastajana ihan tavallisen näköinen, mutta halukas nainen

Vierailija
64/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saa mahdollisuuden seksiin kauniimman naisen kanssa kuin oma kumppani on niin sitten mies käyttää tilaisuuden hyväksi.

Jaa, mä olen kuullut juuri päin vastoin. Moni pettäjä on sanonut, että hakee tahallaan "alempi" arvoista naista kuin oma kumppani tai jopa itse. Näin saa kokea ylemmyyttä, jos suhteessa kokee alemmuutta. 

Vierailija
65/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa ajatella vain alapäällään. Nainen pettää koska mies ei huomioi muuten naista.

Vierailija
66/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisessä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa. Sillä haetaan ihan eri asioista elämään. 

Vierailija
67/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisabeth taylor kun olisi tullut vastaan, kukapa ei olisi langennut vaikka olisi naimisissa

Liz taylor petti ja vaihtoi miehiä kuin sukkia. Etsi vaan koko ajan jännenpää miestä. Naiset pettää koska mies on tylsä joten naiset haluaa jännäämiestä.

Vierailija
68/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtari sanan käyttö kertoo rajoittuneesta ajattelusta ihmissuhteissa. On, jotenkin lapsen tasolla ja odottaa olevansa aina saajan roolissa. Äiti leipoi piparia ja antoi syötäväksi.  Puoliso pihtaa piparia, jota haluan.

Vierailija
69/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eks tyttöystävä petti minua jännämiehen kanssa vuonna 2007. Se jännämies puukotti sitten eksäni hautaan.

Vierailija
70/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää koska on aunperinkin tyytynyt naiseen ja tapaakin sitten kiinnostavamman. Ei ole kuitenkaan niin varma uudesta, että ottaisi eron entisestä ennekuin "koeajaa" uuden naisensa. Tai sitten että nainen vaan pihtaa liikaa miehen mielestä.

Varatulla miehellä voi olla monta naista kierroksessa, ihan vain koska se on hauskaa.

Vierailija
71/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukkavaistoiset pettävät. Polygamia ja ristiin sikiäminen on apinoiden tapa. Ihmisillä on tapana mennä naimisiin ja pidättäytyä himoistaan.

Vierailija
72/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä harkitaan siinä vaiheessa, kun suhde ei etene eikä täytä minimivaatimuksia, seksi on huonoa, toisen kanssa ei enää viihdy ja toisen puheluihin ei kiinnosta vastata. Joku muu voi hakea itsetuntoboostia tai jännitystä pettämisestä, muille pettäminen tulee kysymykseen vain ennen jättämistä.

Vierailija
73/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaminen pitäisi kriminalisoida.

Vierailija
74/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elukkavaistoiset pettävät. Polygamia ja ristiin sikiäminen on apinoiden tapa. Ihmisillä on tapana mennä naimisiin ja pidättäytyä himoistaan.

Tutkimusten mukaan tyhmät pettävät. Omien havaintojeni mukaan myös rumat.

Vierailija
75/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pettää kostoksi miehen sairaudesta. Minulle kävi noin.Vaimoni kertoi kiinni jäätyään ,että jos et olisi sairastunut niin näin ei olisi käynyt.

Oon nyt tajunnut eron jälkeen ,että voi v...i mikä tekosyy.Olisi vain reilusti sanonut ,että haluaa erota.En voi ymmärtää tälläistä ilkeyttä.Perheemme lapset ovat pieniä ja minä en sure vaimoani vaan lasten tilannetta .Uusi mies tuli kuvioihin heti ja vaikka lapset ovat minulla vuoroviikoin ,niin olen huolissani äiti viikolla .Keskittyykö ex vaimo lapsiin vai uuteen mieheen.

Vierailija
76/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä petti ensin mies ja sitten minä aloin pettää. 

Mies petti, koska oli kuukauden mittaisella työkomennuksella.  Minä en ollut siellä mukana antamassa seksiä. Minä petin, koska mies oli pettänyt.

Vierailija
77/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun itseni puolesta, olen 41v ruuhkavuosia elävä mies. Pari pikkulasta. En pettäisi jos nainen antaisi edes suuta edes kerran 2 viikkoon. En ymmärrä miksei voi tuon vertaa tehdä, aikaa menisi 3 min max ja olisin hyvin iloinen sen jälkeen 2 viikkoa ja palvelisin perhettä niin hyvin kuin pystyisin. Kotityöt, lasten kanssa touhuaminen jne. Mutta nainen ei selvästi tuon vertaa halua miestään ajatella, niin kyllähän se laittaa ajautumaan kohti naisia joilla tuollainen halu on miestä kohtaan..

Vierailija
78/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on aina valmiina polkaisemaan. Näin se vaan on. Sellaista ei voi vahtia eikä estää, niin nähty.

Kotona ihanat vaimot ja lapset.

Vierailija
79/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei petä jos saa tarpeeksi pillua kotona. Etelä-Amerikassa naiset ei päästä miestä ulos ase ladattuna.

Vierailija
80/84 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen naisen EI murentaa parisuhdetta, mutta pihtaaminen lopettaa sen nopeasti. Nainen alkaa viimeistään pihtaamaan kun hänen vaihdevuosivaivat alkavat, se tapahtuu yleensä kun nainen on 40+ ikäinen.