OP:n pankkipalvelut muuttuvat maksullisiksi omistaja-asiakkaille: Luottokortti maksaa jopa 8e kuussa
Peruspalvelujen käyttäjiltä aletaan veloittaa pankkipalveluista 3,95e kuussa.
https://www.talouselama.fi/uutiset/a/bda97ab5-434d-4248-8f18-fa9e1f6a5c…
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä on taas semmoinen tulonsiirto köyhiltä rikkaille. köyhien palvelumaksut nousee ja rikkaiden bonukset kasvaa.
Jos köyhän ostokset ko firmasta ovat vuodessa 48 euroa (omistaja-asiakkaan tilimaksu), bonuksia ei juuri kerry.
Jos rikkaan ostokset on 48 euron lisäksi henkivakuutuspaketti perheelle, kartanon kotivakuutus, veneen, autojen jne vakuutukset, vuositasolla 15000 euroa, ja hänelle kertyt bonusta tonni, niin millä logiikalla köyhä kuvittelee maksaneensa tuon tonnin?
Millä logiikalla noin varakas kuvittelee olevansa ansainnut jotain ilmaista? Aivan joku kansanedustajan asenne että reippaat palkkiot tulee ja lisäksi ei tarvi edes maksaa mistään maksuja
Millä logiikalla rikas ei maksanut mitään maksuja?
Sillä on pankille arvoa että rikas käyttää heidän palvelujaan.
Mummelit ei tuo kuin hiekkaa pankkisaliin, tullessaan maksamaan laskuja tiskille. Pelkkiä kulueriä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä hyvästä pankit perii nykyään näitä palvelumaksuja? Hommahan pyörii täysin itsepalveluna. Eihän buffetissakaan joudu maksamaan tarjoilupalkkiota tai tippiä.
Buffaan sä maksat sisälle, et sä sinne ilmaiseksi pääse syömään. All inclusive maksaa sit viel erikseen.
Mikä sun palvelupaketti on?
Vierailija kirjoitti:
Mistä hyvästä pankit perii nykyään näitä palvelumaksuja? Hommahan pyörii täysin itsepalveluna. Eihän buffetissakaan joudu maksamaan tarjoilupalkkiota tai tippiä.
n palveluksessa työskentelee noin 14 000 henkilöä, ja se koostuu paikallisista osuuspankeista ja niiden omistamasta keskusyhteisöstä OP Osuuskunta tytär- ja lähiyhteisöineen OP Pohjola. Tämä tekee siitä Suomen suurimman finanssialan konsernin,"
Kaikki pyörii täysin itsepalveluna ja 14 000 henkilöä ryystävät kahvia päivät pitkät? jep jep...
Minä maksan 60€ kuussa luottokortista.
Nostettiin minun ikävanhusten varannot pois op:sta ja äkkiä vilkaistuna maksoivat useita kymppejä kuussa tilinhoito yms. maksupalvelua kun hoidattivat laskujen maksamisen pankin palveluna. Nyt mennään S-pankin 0€ kuussa palvelumaksulla, ei enää ikinä OP, iso organisaatio, isot kulut, isot maksut asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Onneksi vaihdoin jo ajat sitten pois kun meinasi firma mennä konkkaan heidän laiskuuden takia. Edes yhtä tärkeää paperia eivät saaneet kopioitua itselleen ja lopulta hukkasivat sen.
Jos se oli niin tärkeä niin mikset ITSE sitä kopioinut?
Minulla oli 1200€ bonuksina. Siirsin kahden auton vakuutukset OP:lle niin ei mene noista veroa.
Vierailija kirjoitti:
Omistaja-asiakkaille 3,95 € /kk ja voi maksaa bonuksilla. Asianosaisia on informoitu, ei tarvitse lukea iltiksen roskaa.
Niin, jos on bonuksia. Itselläni ei niitä juuri kerry, joten lähemmäs 50 e/v tuostakin lisäkulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin muumeille on jostain syystä käsittämätöntä se, että tässä maailmassa kaikki ei ole ilmaista.
Yksi pankkitili, yksi pankki/luottokortti, yksi elinikäinen henkilöllisyystodistus ja yksi puhelinliittymä pitäisi olla maksuttomia jokaiselle Suomen kansalaiselle. Nämä ovat välttämättömyyksiä valtiossamme ja ei pitäisi laskuttaa siitä, että hoitaa omia pakollisia asiointejaan ja hallinnoi omia rahavarojaan. Jos sitten haluaa jotain ekstraa näiden päälle, niin se voi olla maksullista.
Ruokakin on välttämättömyys, samaten vaateet, vesi, käytännössä sähkökin, MIKÄÄN näistä ei ole ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se systeemin ylläpito maksaa. Sä saat säilyttää rahojasi turvassa ja maksella laskujasi kotoa käsin - se on palveluntarjoamista.
Kyllä siinä enemmän maksaa ne osingot ja bonukset paremmalle väelle kuten kaikessa, turha valehdella itselleen että kyse on jostain aidoista kuluista jotka joutuisi kustantaa.
Mitkä osingot. OP Pohjola maksaa osinkoja 0 €/vuodessa.
Revolut premium 9.9€/kk. (Kaupan päälle vuosi WSJ, vuosi vpn jne)
Sillä saat kortin, virtuaalikortin, kertakäyttö kortin, sijoitustyökaluja kansainväliseen pörssiin. Voi ostaa vaikka Applea, NVIDIAa, Siemensiä, lantmännen, jne. Voit myös tehdä valuuttakauppaa, arvometallikauppaa, joukkovalkakirjakaupoaa jne
Tällä rahalla saa myös revolutX sijoitustyökalut kryptomaailmaan. Pienellä provisiolla tietenkin. Vaihtoraha palvelu sijoittaa haluamasi summan valittuun kryptoon ilman kuluja. Saat myös suoraan työkalut veroilmoituksen tekoon.
Raha siirto käy esim danskelta revolution hetkessä.
Kysyn,:miksi pitää väkisin pitäytyä hikisessä 80-luvulle jämähtäneistä kotimaisissa pankeissa???? Kertokaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan 60€ kuussa luottokortista.
Onko sulla revolut platinium?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP on aloittanut oikein tehokampanjan karkottaakseen asiakkaansa. Palveluiden hinnat nousivat ja miehiä haukutaan uudessa mainoksessa
Ei niilläkään luulis pikkurahasta olevan puutetta niin eikö aivan hyvin voisi ilmaisena pitää ne peruspalvelut.
Samaa mieltä. Peruspalvelut voisi olla maksuttomia.
No ei ne peruspalvelut ilman työntekijöitä, ohjelmistoa ja ylläpitoa toimi.
Jännä juttu kun se ohjelmisto vaatii niin paljon palkkaa, kun ennenvanhaan oli ihmispalvelijat ja konttori joka pitäjässä eikä ollut perusmaksuja
Ajattelitko, että ne ohjelmistot pyörii ihan itsestään, bugit ja haavoittuvuudet korjaantuu, tietoturva pidetään kunnossa, rahaliikenne toimii ja ongelmien tullessa, kun maksupääte ei toimikaan se selvitetään.
Pankkipalvelut maksoi ennenkin. Ilmaisia ne olivat vain tyyliin lapsille 12 vuotiaaseen saakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta olivat maksuttomia. Nyt taas maksaa, jos ei ole bonuksia kertynyt.
Bonuksia voi käyttää palvelumaksuihin, mutta kortit ja päivittäisasiointi muuttuu maksulliseksi kaikille.
Höpöhöpö.
OP-mobiilissa lukee kohdassa MIHIN käytät OP-bonuksia. Oletuksena bonuksia käytetään pankkipalvelu- ja vakuutusmaksuihin. Voit myös sijoittaa bonuksia rahastoon tai saada ne rahana.
- Palvekumakut. Bonuksia voidaan käyttää tilien, korttien, lainojen ja sijoittamisen palvelumaksuihin. VALITSE TÄPPÄ
Tämä mummeli ei ole vienyt hiekkaa pankkien lattioille vuosikymmeniin. Maksan laskuni itse koneellani, en tarvitse pankkisalia mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli palataan taas takaisin normaaliin, onhan ne ennenkin maksaneet ja tässä oli tällainen outo maksuton väli.
Op on osannut ryöstää 8€/kk jo vuosia visa electronista. En ole omistaja-asiakas.
OP lopetti Elektronin vuosia sitten.
Mulla ei ole vuosikausiin ollut mitään palvelumaksuja Nordeassa ja olen ollut tavisasiakas asuntolainalla. On luotto-/pankkikortti, verkkopankkitunnukset, mobiilipankki ja eri tilejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vuosikausiin ollut mitään palvelumaksuja Nordeassa ja olen ollut tavisasiakas asuntolainalla. On luotto-/pankkikortti, verkkopankkitunnukset, mobiilipankki ja eri tilejä.
Niin ja rahastosijoitus.
Minulla on maksuton mastercard platinum Danske Bankista.