OP:n pankkipalvelut muuttuvat maksullisiksi omistaja-asiakkaille: Luottokortti maksaa jopa 8e kuussa
Peruspalvelujen käyttäjiltä aletaan veloittaa pankkipalveluista 3,95e kuussa.
https://www.talouselama.fi/uutiset/a/bda97ab5-434d-4248-8f18-fa9e1f6a5c…
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Tämä maksuton aikahan oli vain jokin erikoistarjous rajoitetulle ajalle. Ainakin, kun reilu vuosi sitten avasin tilin Osuuspankkiin, kerrottiin, että vuoden 2025 loppuun saakka palvelut ovat maksuttomia asiakasomistajille, tai mikä olikaan oikea termi.
"Mutku luulin että se olisi MINULLE ilmainen ikuisesti...!"
t. muutaman euron kuluerästä pillittäjät
Bonuksillahan ne voi onneksi kuitata. Se olikin kyllä vähän liian hyvää ollakseen totta se ilmaisjakso, säästyi bonukset vakuutukseen mulla.
Vierailija kirjoitti:
S-pankissa ei ole kortilla mitään kk- tai vuosimaksua.
Niin mutta kun tahvanat luulee että S-Pankki on joku leikkipankki eikä sinne voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
S-pankki on ilmainen. Ja on pankki.
Niin no. Jos haluaa jos prismassa jonottaa. Ja kaikkia oikean pankin palveluita ei ole. Ja osaaminen sijoituspuolella on heikkoa.
Mutta joo, varmaan sopiva kela-asiakkaille,
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankissa ei ole kortilla mitään kk- tai vuosimaksua.
Niin mutta kun tahvanat luulee että S-Pankki on joku leikkipankki eikä sinne voi mennä.
Se ON leikkipankki.
Vierailija kirjoitti:
Sen sovellukset verkossa ja mobiilissa näyttää joltain ihan muulta kuin pankilta, pistää miettimään tietoturvallisuutta siellä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bank Norwegianista saa ilmaisen luottokortin. Ei sisällä lounge-käyntejä tai muita ekstroja. Hyvä vaihtoehto, jos tarvitsee ihan vaan luottokortin.
Taitaa olla Visa. Onko kenelläkään vinkkiä maksuttomasta mastercardista?
Mulla ainakin on Stockmannin täysin maksuton Mastercard. Ollut varmaan parikymmentä vuotta. Kaipa niitä vielä uusillekin asiakkaille myönnetään.
Voi kamala, ihan tässä joutuu konkurssiin sen vajaan neljän euron takia.
Parina viime vuonna kertyneet bonukset kattaa vielä kahden kuukauden palvelumaksut, sen jälkeen konkurssi uhkaa.
On mulla tili myös s-pankissa, mutta on niin kuppanen, etten sinne missään nimessä siirrä kaikkia pankkipalveluja.
S-pankki ok jos ei sijoita. Nordeakin muttuu maksulliseksi jos ei ehtoja täytä. Itselläni nämä kummatkin pankit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sovellukset verkossa ja mobiilissa näyttää joltain ihan muulta kuin pankilta, pistää miettimään tietoturvallisuutta siellä taustalla.
Se onkin jo koettu että pääsi toisen tililtä maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ensin maksaa osuusmaksun, joka on täällä päin 100 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala, ihan tässä joutuu konkurssiin sen vajaan neljän euron takia.
Parina viime vuonna kertyneet bonukset kattaa vielä kahden kuukauden palvelumaksut, sen jälkeen konkurssi uhkaa.
On mulla tili myös s-pankissa, mutta on niin kuppanen, etten sinne missään nimessä siirrä kaikkia pankkipalveluja.
Sama, ja pelkästään sen takia, että saa siirrettyä bonukset pois sieltä.
S-pankki on ilmainen vain asiakasomistajille. Ensin on maksettava osuusmaksu 20-100 euroa.
Viimeksi kun kävimme lainaneuvotteluissa, kouraan annettiin kahvi- ja leivoslipuke sillä aikaa kun täti alkoi työstämään tarjousta.