Onko kukaan täällä käynyt rintojen pienennysleikkauksessa?
Miksi hakeuduitte leikkaukseen, millainen prosessi oli, entä lopputulos?
Alan olla niin kyllästynyt isoihin rintoihini. Aluset on koko ajan hautuneet rikki, en voi olla ilman liivejä edes öisin kun sattuu, kaikki pukeutuminen määräytyy sen perusteella mihin rintani mahtuvat.
Kommentit (21)
Elämänlaatuni parani merkittävästi. Sain leikkauksen julkiselta puolelta ja olen tyytyväinen. Suosittelen kaikille, joilla on liian suuret rinnat.
Nyt nainen mieti vielä! Älä missään tapauksessa mene tekemään sitä virhettä!
ps. saisko kuvia?
Mun kaveri pienensi rintojaan. Kamalasti meni rahaa, mutta sai mieleiset.
Mutta hänellä kyllä on ollut jotain ongelmaa kehonkuvan kanssa... kärsinyt joskus anoreksiasta ja muutenkin semisti sekaisin päästään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt nainen mieti vielä! Älä missään tapauksessa mene tekemään sitä virhettä!
ps. saisko kuvia?
Painu helvettiin lerppamulkku!
Oikein todella erittäin hyvin suuret ja riippuvat rinnat ovat mielestäni kaunein feminiininen ulkoinen piirre naisessa. Joten on aina vähän surullista kuulla, jos joku aikoo sellaisia pienentää.
Itse olen aina inhonnut liian isoja rintojani. Olisin halunnut vain pienet rinnat tai tietysti kaikkein parasta olisi jos rintoja ei olisi ollenkaan. Mihinkään leikkaukseen en kuitenkaan uskalla. Pitäisi näin muutenkin lihavana yrittää kunnolla laihduttaa ehkä joku 10-20 kiloa jos siinä rinnatkin sitten pienenesivät.
Kävin. Paras leikkaus ikinä. Ei ole enää yhtään niska-hartiakipuja, voin harrastaa liikuntaa, rintaliivejä pystyy nyt ostamaan normaalikaupoista. Suosittelen ehdottomasti. Haavat parani yllättävän nopeasti, kun noudatin ohjeita. Lopputulos on hyvä mieskin tykkää, kun ei ole rinnat tiellä.
Ei voi kuin itse isotissisenä ihmetellä naisia, jotka pienentää rintansa esteettisistä syistä (siis haluat olla epänaisellisemman näköinen?) terveydelliset syyt vielä ymmärrän. Mutta on mulla valtavat rinnat ja toki ne roikkuu, mutta ei mulla mitään niska/hartiakipuja ikinä ole. Toki varmaan siksi, kun oon vielä nuori. Ikinä en pienentäisi näitä, ellei näistä tulisi jotain elämänlaatua heikentävää vaivaa.
Mulle itseasiassa päinvastoin isotissisenä kävis jopa isommatkin rinnat :D mutta tätähän ei saa ääneen sanoa. Isotissisenä vaan saa vinkua vihaavansa tissejään, muu on tyrkkyhuorana olemista.
Olen käynyt toisen rinnan pienennyksessä. Julkisella puolella. Rintani olivat siis todella erikokoiset ja toinen rinta leikattiin. Kaikki meni hyvin, ei ollut kipuja, haava parani hyvin. Ei mitään huonoa sanottavaa. Olisinpa vaan uskaltanut jo mennä aiemmin, ei olisi tarvinnut hävetä rintoja niin pitkään.
Mulla järkyttävät kannut, pelkään kuitenkin leikkausta - esim. tunnottomuutta yms. Pitänee kärsiä.
Kaveri kävi, on 100% tyytyväisempi elämäänsä. Kuulemma oli kivuliasta, mutta parani melko nopeasti. Arvet vaalenivat parissa vuodessa. Hän suosittelee.
Noi leikkauksetkaan ei oo riskittömiä. Vain naisia kannustetaan leikkelemään omia ruumiinosia miesten mieliksi. Naisella ei saisi miesten mielestä olla edes tissejä. Miehiltähän te naiset ootte oppineet tuon, että jos on isot tissit, niin ne pitää leikata pois.
Vierailija kirjoitti:
Otin vaan isommat.
Niinku pitää. Pienet tissit on naisella yhtä vastenmieliset kuin pieni muna miehellä. Niin se vaan on.
Kävin reilu vuosi sitten 50-vuotiaana yksityisellä puolella. Kymmenisen vuotta sitten työterveyslääkäri ei tehnyt lähettä, nyt tiinen lääkäri olisi kirjoittanut lähetteen mutta valitsin yksityisellä leikkaamisen vuoden jonottamisen sijaan.
Toipuminen vei aikaa, olin yllättävän voipunut viikkoja mutta muuten kaikki meni hyvin ja uusiin B/C kuppeihin vanhojen D/E tilalla olen todella tyytyväinen. Vaatteiden ei tarvitse olla säkkejä ja telttoja ja mikään ei pompi.
Mulle tehtiin leikkaus maaliskuussa.
Mulla oli isot ja tosi roikkuvat rinnat.
Lopputulos on ok, rinnoista jäi aika isot mutta kiinteät.
Toipuminen oli kohdallani hitaampaa, koska sain sairaalabakteerin leikkaushaavaani.
Olihan se alku kivulias ja haavojen hoitamisessa työtä, mutta kyllä tää on parantanut elämänlaatua.