Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulle tapahtuu jotain järkyttävää, kerrotko ystävälle, psykiatrille vai pidätkö omana tietonasi?

Vierailija
29.12.2025 |

Mun luottamus on muutamaan kertaan niin petetty etten enää voi luottaa ihmisiin. Eli kun mulle on tapahtunut järkyttäviä asioita, yritän selviytyä niistä itsekseni. En halua kenenkään tietävän ja repostelevan minun järkyttävillä kokemuksillani muille ihmisille. Se on loppumaton polku ja riippuen asiasta, sitä jauhetaan loppumattomiin, niin kauan kuin vähänkään makua löytyy. Pääsen huomattavasti vähemmällä kun pidän mölyt mahassani ja kukaan ei saa tietää kärsimyksistäni. Miten sinä toimit? Monet kokevat että jotenkin helpottaa kun kertoo jollekin, minua ei.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan tilanteesta, perheelle tai ystäville yleensä.

Vierailija
22/25 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammalle ystävälle. Paljon järkyttävää on tapahtunutkin. He vastaavasti kertovat omista huolistaan minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkyttävää? Se on aina suhteellista. Työjutuista ehkä työkavereille, muuten yleensä ystäville tai vaikka sisaruksille.

Vierailija
24/25 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä luota psykiatriin , ikinä, ikinä,  luottaisin ammattirikolliseenkin enemmän

Vierailija
25/25 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä luota psykiatriin , ikinä, ikinä,  luottaisin ammattirikolliseenkin enemmän

Ja joo, ikävä tulla petetyksi, oli kyseessä kuka tahansa ihminen, se tuntuu pahalta. Mutta tuo ammattikunta on oikeasti vallassa aiheuttaman vahinkoa elämääsi. Todellakin muutakin kuin vain emotionaalista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi