Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies 'katoaa' niin kyllä sillä on toinen nainen. Mies, missä olit ja mitä teit kun 'katosit'? Nainen, kuinka kauan mies oli 'kadonneena'

Vierailija
27.06.2024 |

Kun mies 'katoaa' niin kyllä sillä on toinen nainen. Mies, missä olit ja mitä teit kun 'katosit'? Nainen, kuinka kauan mies oli 'kadonneena'?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ryyppäämässä kavereiden kämpillä. Sai olla hetken rauhassa akan nalkutukselta.

T: Mies

Vierailija
2/10 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katso, taas uusi pahan mielen naismiesviha aloitus IIGORILTA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin toiselle puolelle suomea hakemaan vaimolle yllätykseksi koiranpennun koska koiran hankintaa oltiin molemmat ja vuosia suunniteltu ja viimein löysin meille sopivan.

M. 39

Vierailija
4/10 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun ei se ole koskaan kadonnut tai 'kadonnutkaan'.

Kun se haluaa omaa aikaa, niin kertoo lähtevänsä mökille. Siellä se sitten touhuaa pari päivää itekseen (instan mukaan) ja palaa krapulassa kotiin.

Vierailija
5/10 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin luona niin kuin muutkin

Vierailija
6/10 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän ketjuun liity mitään miesvihaa. Enkä ole edes minkäänlainen feministi. Haluan vain tietää mitä nämä katoamistemput oikeasti pitävät sisällään. Jos mies lähtee kalaan tai mökille dokaamaan kavereiden kanssa niin tietysti voi sen sanoa - mikä voisi estää muu kuin se että kuvioissa on jotain hämärää - esim ulkopuolisia naisia kutsuttu läjäpäin sinne miesten mökkitilaisuuteen ja hävettää tms jo etukäteen?

Nämä katoamiset ovat niin hämäriä että haluan vaan tietää. 

Eräs mies - muutenkin aika hämärä - sanoi että lähtee miesporukan kanssa jonnekin hirvenmetsästykseen. Ilmestyi sitten viikon kuluttua ja oli ostanut jotain hirvenlihaa jostain marketista. Se oli kyllä niin hämärä tyyppi touhuissaan että oksat pois... sitten kävi ilmi että oli tehtaillut jotain rikoksiakin ja oli fillarivaras... sitten törmäsin siihen ruotsinlaivalla jossa sillä oli joku luksushytti eli fillarivarkaasta oli tehnyt uraa kroisokseksi. Dadaa - varsinainen taikurin taikatemppu! Tämmöisten uhreiksi joutuvat sinkkunaiset jotka etsivät tositarkoituksella jotain kunnon miestä.  

Ihan rehellisesti haluan vaan kuulla ihmisten stooreja siitä mitä kaikkea on voinutkaan kokea. On kivaa jakaa tämmöistä kaikkea sillä kyllä tämmöisetkin inhottavat jutut jättävät ihmisiin jotain ikävää jälkeä.

Vierailija
7/10 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli ryyppäämässä, alkoholisti kun oli. Ei varmasti kukaan nainen sellaista huolinut siinä kunnossa vielä...

Vierailija
8/10 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä teki katoamistemppuja aina riidan aikana. Hän hyppäs autoon ja korkeintaan viikon päästä palas kukkapuskan ja karkkien kanssa anteeksi pyydellen.

En tiedä missä reissuillaan oli ja mitä teki. Ei varmaan äitikään.

Sitten kun me muksut oltiin vanhempia (16, 18 ja 20), niin isä lähti ja tunnin sisään lähti äitikin.

Kyllä siinä pieni hätäitku pääs, että mitä tapahtuu.

Tässä vaiheessa oli kännykät käytössä, niin äiti oli isälle laittanut viestin "mun vuoro lähteä, hoida lapset!"

Isä tuli parissa tunnissa takas ihmettelemään, että se on tosiaan lähtenyt..

Äiti tuli parin päivän jälkeen takas. Tuliaiset viittasivat Ruotsin risteilyyn.

Sen jälkeen tulikin asumusero. Risteilyt kun ovat pettäjiä varten, isä meinas. Hän oli kuitenkin nukkunut autossa tai taivasalla, miettien syntejään.

Äiti sanoi, että lähinnä söi ja nukkui, teki ristikoita ja neuloi. Oli todistusaineistoa. Hän ei miettinyt mitään, vaan otti levon kannalta.

Puoli vuotta ne jakso kiukutella eri osoitteissa ja palas yhteen. Sen jälkeen kukaan ei ole kadonnut mihinkään. Opettelivat keskustelemaan terapiassa.

Nyt niillä on sitten käsissään kolme tunnevammaista aikuista lasta. Eivät aavistaneet, että huudot ja katoamiset voisi rankkoja traumoja jättää.

Vierailija
9/10 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli ryyppäämässä, alkoholisti kun oli. Ei varmasti kukaan nainen sellaista huolinut siinä kunnossa vielä...

No yhellä juopolla ex oli paljonkin naisia hännystelemässä, toinen juoppo ex ei kelvannut mua ennen kellekään ja selvisi kyllä miksi... Noilla molemmilla oli tapana kadota jollekin juopottelureissulle. Toinen oli juopottelureissullaan varmasti siinä kunnossa, ettei kukaan huoli. Mua älyttömästi hävetti, kun olin jonkin hienon ravintolan terassilla ja ukko tuli sinne kännissä kesken reissunsa... näytti ihan spurgulta, vaikka oli näyttänyt ihmiseltä pari päivää aikaisemmin. 

Vierailija
10/10 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli mielenkiintoinen tarina. Oli kuulemma törmännyt yhteiseen vanhaan kaveriin joka oli livauttanut huumeita viattomalle. Tarinaan sisältyi taksi, joku "hu*ra" sen takapenkillä, ja exän kadonnut puhelin, jonka tämä "hu*ra" sitten ystävällisesti palautti. Kumma kyllä, yhtään rikosilmoitusta tapahtumista ei kirjattu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi