Kristittyjä täällä?
Mitä tehdä, mikäli talossa on jokin dem. ilmiö, jonka havaitsevat talossa vierailevat ihmiset kaikki?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
93/97
Ymmärrätkö asian myös niin, että uskovalla ei voi olla epilepsiaa?
Eli jos ihminen tulee uskoon, hän samalla paranee epilepsiasta?
Kyllä uskovalla voi olla epilepsiaa, kuten muitakin sairauksia! Lue viestini, nro 98.
Vierailija kirjoitti:
Kristityt!
Oletteko onnistuneet parantamaan ihmisiltä epilepsian?
Voiko uhri tehdä mitään itse?
Millä tavalla pitää rukoilla ja paastota?
Miksi epilepsiasta sanotaan, ettei siihen auta kuin rukous ja paasto?
Riittääkö että uhri rukoilee ja paastoaa yksin, vai pitääkö lähimmäistenkin rukoilla ja paastota?
Uskon että pystyn rukoilemaan ja epilepsiasi helpottuu. Rukoilin yhden henkilön jalan puolesta ja hän sanoi että siinä tuntui lämpö ja se muuttui paremmaksi. Olen itse parantunut monesta jutusta, en tiedä vaikuttaako usko, sillä otan suurinpiirtein perusoletuksena että paranen
103/103
En voi kiittää kylliksi koska haluat rukoilla puolestani.
Jumala sinua siunatkoon
On se ihme ja kumma kun aikuiset ihmiset näkevät olemattomia mörköjä.
Kukaan ei ole oikeasti havainnut koskaan demoneja.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole oikeasti havainnut koskaan demoneja.
Kyllä on. Mutta muiden on helppo laittaa se harhojen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä öljyllä ristit joka seinään ikkunaan oveen, noin minä tein. Ja varo kertomasta kenellekään terveydenhuollon henkilöille saat hullun leiman.
Ihan syystäkin, olethan hullu.
Niin virallisesti olenkin.
No se tuli kyllä selväksi nopeaan.
Vai niin, kerronpa kuitenkin että on näyttänyt toimivan. Onko hulluutta sellainen, mikä toimii?
Vierailija kirjoitti:
On se ihme ja kumma kun aikuiset ihmiset näkevät olemattomia mörköjä.
Et ole ehkä edes tietoinen siitä mitä sivuvaikutuksia joillakin lääkkeilläkin voi olla. Tutki hieman Pharmaca Fennicaa (liekö nykyisin netissä, ainakin aiemmin kirjaa saattoi tutkia kirjastossa).
Jos dem. vaivaavat, on hieman ikäviä uutisia: saatanalla on oikeus ihmisiin, jotka eivät ole pelastettuja ja jotka eivät ole suojattuja Jeesuksen verellä. Jopa uskovia se voi kiusata ja houkutella, mutta ei samalla tavalla kuin ei-uskovia.
Pelastumaton voi toki aina kääntyä Jeesuksen puoleen apua pyytämään. Hän voi tahtoessaan auttaa pelastumatontakin pinteestä. Mutta yleensä hän myös haluaa, että ihminen kääntyy hänen puoleensa muutenkin, eikä ainoastaan silloin, kun tarvitsee apua. Jumala ei salli itseään pilkattavan esim. sillä tavalla, että ihminen huutaa häntä avuksi vain hätätilanteessa, mutta sitten kääntää taas selkänsä hänelle.
Jotain ristiä tm. esinettä on täysin turha kaivaa esiin. Esineet ovat elottomia eivätkä voi auttaa. Vain Jeesus ja kääntyminen hänen puoleensa voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos dem. vaivaavat, on hieman ikäviä uutisia: saatanalla on oikeus ihmisiin, jotka eivät ole pelastettuja ja jotka eivät ole suojattuja Jeesuksen verellä. Jopa uskovia se voi kiusata ja houkutella, mutta ei samalla tavalla kuin ei-uskovia.
Pelastumaton voi toki aina kääntyä Jeesuksen puoleen apua pyytämään. Hän voi tahtoessaan auttaa pelastumatontakin pinteestä. Mutta yleensä hän myös haluaa, että ihminen kääntyy hänen puoleensa muutenkin, eikä ainoastaan silloin, kun tarvitsee apua. Jumala ei salli itseään pilkattavan esim. sillä tavalla, että ihminen huutaa häntä avuksi vain hätätilanteessa, mutta sitten kääntää taas selkänsä hänelle.
Jotain ristiä tm. esinettä on täysin turha kaivaa esiin. Esineet ovat elottomia eivätkä voi auttaa. Vain Jeesus ja kääntyminen hänen puoleensa voi auttaa.
Onko sinulla ollut siis tapana toimia noin?
Minulla on kokemus Jumalan ilmestymisestä pulassa, vaikken ollut noudattanut hänen tahtoaan. Jumala tietää mitä oli tapahtunut. Jumalan tahdon noudattaminen kuitenkin suojelee ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
On mulle käynyt niinkin että yksi sukulainen pitää mua demonina epilepsian takia.
Ei siis pelkästään riivattuna, vaan demonina.
En ole hänelle riivattu ihminen.
Hän mieltää minut pahaksi hengeksi - pahaksi henkiolennoksi sairauteni takia, ei ihmiseksi. Yritti ottaa minulta epilepsialääkkeet kokonaan pois.
Jos olisin kuollut, tää tyyppi olisi istunut linnassa ainakin 12 vuotta. Rikosnimike : murha.
Tällaista voi oikeasti tapahtua Suomessa vielä 2000 - luvulla.
Tositarina.
No tämä on kyllä järkyttävää. Mitä uskontokuntaa edustaa? Itse olen ev.lut. uskova, mutta en ymmärrä enkä hyväksy tuollaista ajattelua sinusta ja epilepsiasta.
Vierailija kirjoitti:
Toistat kolme kertaa "Jeesuksen Kristuksen nimessä poistu"!
Ristillä vuotaneessa veressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä öljyllä ristit joka seinään ikkunaan oveen, noin minä tein. Ja varo kertomasta kenellekään terveydenhuollon henkilöille saat hullun leiman.
Ihan syystäkin, olethan hullu.
Niin virallisesti olenkin.
No se tuli kyllä selväksi nopeaan.
Vai niin, kerronpa kuitenkin että on näyttänyt toimivan. Onko hulluutta sellainen, mikä toimii?
On hulluutta uskoa, että se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuolleen matkasaarnaajan puoleen kääntyminen auta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt!
Oletteko onnistuneet parantamaan ihmisiltä epilepsian?
Voiko uhri tehdä mitään itse?
Millä tavalla pitää rukoilla ja paastota?
Miksi epilepsiasta sanotaan, ettei siihen auta kuin rukous ja paasto?
Riittääkö että uhri rukoilee ja paastoaa yksin, vai pitääkö lähimmäistenkin rukoilla ja paastota?
Aivan turha pilkata hengellistä todellisuutta :)
Kannattaa rukoilla, Jeesus parantaa sairaita
Rukoilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.
On mulle käynyt niinkin että yksi sukulainen pitää mua demonina epilepsian takia.
Ei siis pelkästään riivattuna, vaan demonina.
En ole hänelle riivattu ihminen.
Hän mieltää minut pahaksi hengeksi - pahaksi henkiolennoksi sairauteni takia, ei ihmiseksi. Yritti ottaa minulta epilepsialääkkeet kokonaan pois.
Jos olisin kuollut, tää tyyppi olisi istunut linnassa ainakin 12 vuotta. Rikosnimike : murha.
Tällaista voi oikeasti tapahtua Suomessa vielä 2000 - luvulla.
Tositarina.