Kristittyjä täällä?
Mitä tehdä, mikäli talossa on jokin dem. ilmiö, jonka havaitsevat talossa vierailevat ihmiset kaikki?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Kristityt!
Oletteko onnistuneet parantamaan ihmisiltä epilepsian?
Voiko uhri tehdä mitään itse?
Millä tavalla pitää rukoilla ja paastota?
Miksi epilepsiasta sanotaan, ettei siihen auta kuin rukous ja paasto?
Riittääkö että uhri rukoilee ja paastoaa yksin, vai pitääkö lähimmäistenkin rukoilla ja paastota?
Aivan turha pilkata hengellistä todellisuutta :)
Kannattaa rukoilla, Jeesus parantaa sairaita
Talo pitää siunata. Tilaa pappi tai joku seurakuntalainen.
Ehkä mielellään elävässä uskossa oleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa ei ole yliluonnollisia demoneja, yms. muita henkiolentoja, joten tuo on pakanallista hölynpölyä.
Alapeukuttajat osaavat varmaan näyttää minulle jakeet, missä niitä muka on. :)
Muun muassa näissä: Luukkaan Evankeliumi luku 11 jakeesta 14 alkaen (vuoden 1992 käännös): "Jeesus ajoi mykästä miehestä pahan hengen. Kun henki oli lähtenyt, mykkä mies alkoi puhua, ja kaikki hämmästyivät. Muutamat kuitenkin sanoivat: Belsebulin, itsensä pääpaholaisen, avulla hän pahoja henkiä karkottaa. Toiset taas halusivat panna hänet koetukselle ja vaativat häneltä merkkiä taivaasta".
Danielin kirja luku 10 jakeesta 12 alkaen (vuoden 1992 käännös): "Hän sanoi minulle: Älä pelkää, Daniel. Sinun sanasi kuultiin ensimmäisestä päivästä alkaen, jolloin nöyrästi pyysit ymmärrystä Jumalalta. Minä olen tullut sinun sanojesi vuoksi. 13Persian enkeliruhtinas on vastustanut minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta Mikael, yksi suurimmista enkeliruhtinaista, tuli auttamaan minua. Tästä syystä minä olen viipynyt siellä, Persian kuninkaiden luona".
Sekä kuuluisa Jobin kirja luku 1 jakeesta 6 alkaen: "
Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan. 7Herra kysyi Saatanalta: Mistä sinä tulet? Saatana vastasi: Olen kuljeksinut pitkin ja poikin maita mantereita. 8Herra kysyi: Oletko pannut merkille palvelijani Jobin? Ei ole maan päällä toista hänen kaltaistaan, niin vilpitöntä ja nuhteetonta ja jumalaapelkäävää, ei ketään, joka niin karttaisi kaikkea pahaa.
9Saatana vastasi Herralle: Miksi ei Job olisi jumalaapelkäävä? 10Sinähän olet sulkenut hänet suojelukseesi, hänet ja hänen perheensä ja omaisuutensa. Olet siunannut kaiken mihin hän ryhtyy, ja hänen karjansa leviää yli maan. 11Mutta ojennapa kätesi ja tartu siihen mitä hänellä on. Saat nähdä, että hän kiroaa sinua vasten kasvoja!
12Herra sanoi Saatanalle: Hyvä on. Saat tehdä mitä haluat kaikelle mitä hänellä on. Mutta häneen itseensä et saa koskea. Sitten Saatana lähti pois Herran edestä."
Nämä olivat ne kohdat, jotka tulivat ekana mieleen. Varmasti löytyy muitakin.
Skitsofreniasta vielä. Hoitotaho peloissaan potentiaalisesta m urhaajasta -> uhri mur haetaan hitaasti lääkkeillä
Voisiko joku manata mahdolliset riivatut täältä vauvapalstalta? Oma uskoni ei taida siihen riittää. Kaikki jotka pilkkaavat Jeesusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt!
Riittääkö että uhri rukoilee ja paastoaa yksin, vai pitääkö lähimmäistenkin rukoilla ja paastota?
Aivan turha pilkata hengellistä todellisuutta :)
Kannattaa rukoilla, Jeesus parantaa
---
Mitä ihmettä oikein tarkoitat?
Minulla on epilepsia. Olen rukoillut ja paastonnut muutamia kertoja. Pyysin myös kahta läheistäni paastoamaan edes muutaman tunnin. Eivät suostuneet. Olen joutunut paastoamaan yksin.
Ja siis en ole parantunut ainakaan vielä.
En pilkkaa. Olen sitä mieltä, että ihminen ei voi päästä taivaaseen ennen kuin paranee epilepsiasta.
Mikä on sinun näkemyksesi asiasta?
Mitä teen?
Olen lukenut monia kertoja Raamatusta sen, kun Jeesus parantaa epileptikon.
Låheiseni on rukoillut vuosikausia puolestani - en ole parantunut.
Onko epileptikko riivattu?
Vai hyökkääkö paha henki häneen ulkopuolelta?
On se aika "hupaisaa"
Ensin heitetään lonkalta, että epilepsia on pahan hengen aiheuttama. ( Niin onkin Raamatun mukaan. ) Ja sitten kun yksi sellainen kurja pyytää apua, ollaan hiljaa.
Tuo ei ole kristillistä lähimmäisenrakkautta.
Tulipa hiljaista nyt kun on tosi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa ei ole yliluonnollisia demoneja, yms. muita henkiolentoja, joten tuo on pakanallista hölynpölyä.
No jos eivät ole yliluonnollisia niin ovat sitten ihan luonnollisia demoneita, koska niitä on Raamatussa. Jeesuskin niitä ajoi pois ihmisistä. Ihmisen mittapuulla varmaan näkymättömät asiat lasketaan yliluonnollisiksi.
Jeesus on Jumala ja Ihminen
Takuulla Jeesus tiesi mistä on kyse. Hän tiesi kaiken, kuin mitä tämän maailman ateistiset lääkärit.
Vierailija kirjoitti:
Kristityt!
Ei epilepsiasta eikä mistään kohtauksesta ole sanottu ettei siihen auta kuin rukous ja paasto, vaan epäuskosta! Epäuskoon ei auta kuin rukous ja paasto. Opetuslapset eivät voineet epäuskonsa tähden tehdä tuolle tapaukselle mitään. Hyvin usein ymmärretty väärin koko asiayhteys tässä.
Paasto ja rukous vie rukoilijaa lähemmän Jumalan läsnäoloon ja se vahvistaa uskoa. Ei uskoa omaan itseen vaan uskoa siihen että Kaikkivaltias Jumala on uskon kohde ja pystyy parantamaan. Ihminen ei koskaan paranna vaan Jumala itse.
Vierailija kirjoitti:
Talo pitää siunata. Tilaa pappi tai joku seurakuntalainen.
Ehkä mielellään elävässä uskossa oleva.
Elävässä uskossa voi ihan ITSE siunata talonsa ja karkoittaa demonit. Ei edes hyödyntäisi mitään että joku uskova tulisi siunaamaan ei uskovan kotia, demonit tulevat silloin takaisin!
Tyypillisestä tämän maailman leipäpappien puuhailua.
Ihan viralliset kirkon papitkin ovat julkaisseet netissä raamatullisia kirjoituksia missä kerrotaan lyhyesti, että Jeesus parantaa riivatun pojan.
Mutta näille leipäpapeille ei tule koskaan mieleenkään antaa ohjeita epileptikoille. Niitä kirkoituksia voi lukea myös epileptikot jotka haluavat apua ja vastauksia.
Näiden pappien toiminta on farisealaista.
Fariseukset eivät olleet Jeesuksen mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tulee riivattuihin ihmisiin esimerkiksi Uudessa Testamentissa, kyseessä on mielenhäiriö eikä jonkun pakanallisen henkiolennon vaikutus. :)
Se mitä lähetyssaarnaajat todistivat takavuosina Afrikassa, poppamiehet ja muut luiden kalisuttajat tai Haitin woodoo ovat näitä demonien ilmentymiä. Ja ne ovat vain lisääntymään päin ihan täällä tavallisissa Länsimaissa, koska ihmiset yksinkertaisesti päästävät niitä sisäänsä. Kun joku laiha tyyppi sohii puukon kanssa koska sillä päässä naksahtaa ja yhtäkkiä sillä onkin kolmen kaapin kokoisen ukon voimat, niin mikä on selitys? Paholainen se siellä riehuu. Ei kellään voi yhtäkkiä olla järkyttäviä voimia itsessään.
Tämä on kiinnostava kohta:
Epileptikko on ihan oikeasti niin sekaisin kohtauksen jälkeen ja kohtauksen aikana, että hänelle on ihan turha antaa ohjeita. ( Tiedän kokemuksesta.)
Kyse oli myös kaatumatautisen pojan isän uskosta. Jeesus sanoi hänelle, että jos uskot. Pojan isä huutaa Herra, minä uskon auta epäuskoani.
Raamatun kertomuksessaa poika häipyy framilta eikä sen jälkeen hänestä kuulla mitään.
Jeesus ei moiti poikaa.
Hän moittii opetuslapsia heidän epäuskostaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko epilepsiaa poteva olla ollenkaan uskossa?
Pitääkö ensin parantua ennen kuin voi tulla uskoon?
Ilman muuta myös elävässä uskossa olevalla, pelastavassa uskossa olevalla voi olla sairauksia. Tämä on epätäydellinen, langennut maailma, Jeesus ei luvannut seuraajilleen ongelmatonta elämää tässä maallisessa elämässä, vaan päinvastoin. Jumala voi parantaa sairauksia, mutta joskus näin ei tapahdu. Saamme kuiteinkin luottaa että Jumala tietää parhaiten, ja Hän kantaa meidät läpi tämän maallisen elämään, Taivaan kotiin!
Riittää kun näytät demoneille anopin kuvaa,kyllä lähtevät kuin naakat kirkosta
93/97
Ymmärrätkö asian myös niin, että uskovalla ei voi olla epilepsiaa?
Eli jos ihminen tulee uskoon, hän samalla paranee epilepsiasta?
Kristityt!