Kristittyjä täällä?
Mitä tehdä, mikäli talossa on jokin dem. ilmiö, jonka havaitsevat talossa vierailevat ihmiset kaikki?
Kommentit (76)
Oikeasti uskovainen pappi paikalle.
Toistat kolme kertaa "Jeesuksen Kristuksen nimessä poistu"!
Vierailija kirjoitti:
Toistat kolme kertaa "Jeesuksen Kristuksen nimessä poistu"!
Ei tätä kannata tehdä, jos ei ole elävässä uskossa.
Uskova voi itse häätää demoneita Jeesuksen nimessä. Ei tarvitse mitään pappeja! Eikä se hyödytä edes mitään vaikka joku uskova pappi siunaisi kotia, jos asukas itse ei ole uskova kristitty, demonit tulevat silloin takaisin. Ei Jeesuksen nimessä myöskään itse pysty häätämään demoneita, jos ei ole uskossa.
Vierailija kirjoitti:
Uskova voi itse häätää demoneita Jeesuksen nimessä. Ei tarvitse mitään pappeja! Eikä se hyödytä edes mitään vaikka joku uskova pappi siunaisi kotia, jos asukas itse ei ole uskova kristitty, demonit tulevat silloin takaisin. Ei Jeesuksen nimessä myöskään itse pysty häätämään demoneita, jos ei ole uskossa.
Lisään; ja nimenomaan uudestisyntyneessä, elävässä uskossa.
Se Esplanadin kaahaaja toisteli "väisty pois luotani saatana" poliisille.
Raamatussa ei ole yliluonnollisia demoneja, yms. muita henkiolentoja, joten tuo on pakanallista hölynpölyä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulutko kirkkoon?
Jos kuulut, niin nyt on hyvä hetki erota. Säästät ensi vuonna rahaa.
Ei aita mikään jos ette ole uskossa Jeesus Kristukseen.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa ei ole yliluonnollisia demoneja, yms. muita henkiolentoja, joten tuo on pakanallista hölynpölyä.
Lue uudelleen, koko Raamattu.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat osaavat varmaan näyttää minulle jakeet, missä niitä muka on. :)
Vierailija kirjoitti:
Oho, lueppa paremmin! ( Tosiaan et ilmeisesti ole lukenut Raamattua lainkaan).
Demari-ilmiö?
Joku ay-aktiivi häiriköi taloyhtiön talkoita papattaen suojalaseista, turvakengistä, huomioliiveistä?
Sellainen jos nurkkiin pesiytyy, tarvitaan kyllä voimallista manausta!
Meidän talossa on monia demokraattisia ilmiöitä ja me tykätään niistä kovin. Silloin tällöin tulee lappu, että vaalit on ja saat mennä äänestämään, se on ihan suosikki! Ollaan myös mielellämme rakentamassa demokratiaa ja kansalaisyhteiskuntaa ihan ruohonjuuritasolla, esim. järjestöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan lukea Raamattua hepreaksi, arameaksi ja kreikaksi. Pystytkö samaan? :)
Ja kun demonit lähtee ei kuulu enää elää synnissä palvoen epäjumalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, joo ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä sepitettä ymmärrettävämmäksi tee.
jos uskot jeesukseen kristukseen niin riittää että Hänen nimessä käsket poistumaan, JOs et ole uskova kristitty niin onnea matkaan