Mistä eronneet 45+ löytävät uuden parisuhteen?
Miehet ja naiset vastauksia.
Itse olen 48v mies. Takana 20v parisuhde joka kariutui. Ei lapsia.
Baarit ja yökerhot ovat ilmeisesti menneen talven lumia. Niissä ei käydä enää.
Tanssia en osaa enkä opi vaikka olen sitä yrittänyt.
Tinderiä kokeilin, mutta oli toivotonta. Ei onnista.
Kommentit (244)
"Tämä!! Kumppanin voi löytää vaikka karkkihyllyltä, mutta se, että menee ostoksille silmät kiiluen tekee elämästä helvettiä. Itse vihaan kaikkia miesten kohtaamisia, yleensä hetken kuluttua miehen vaimo / nainen tulee hyllyn takaa tai jostain läheltä. Tämä on tapahtunut itselle niin monta kertaa, että oikein ihmetyttää. Pelottaa jutella kenellekään. Toivoisin, että vapaat miehet lähedtyisivät ja sanoisivat jotain (esim. koirastani rennosti).
Miksi tätä alapeukutetaan? Se on ihan normaalia olla arka lähestymään vastakkaista sukupuolta arjen tilanteissa: kaupassa, ulkona, ostoskeskuksessa jne. Baari oli itselle aikanaan luontevampi, mutta ne ovat vähän jääneet ja niin monelta muultakin."
Kaikella rakkaudella nainen, koska sinä kehotat lähestymään koiraasi etkä itseäsi. Sinulla on varmasti kauniimpi hymy kuin sillä!
Löysin itse ex-vaimoni vinkistä. Otin vinkin vastaan ja lähestyin naista. Niin siinä vain kävi, että olemme olleet yhdessä jo 8 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vähänkään normaalin näkönen ja olonen, niin kyllä ihan viihteeltä löytyy
Tämä on varmaan totta. Toisaalta tuossa ikäluokassa vapaita on vähemmän kuin nuoremmissa. Eikä ole enää lapsia ja asuntolainaa sitomassa parisuhteeseen. Yritän sanoa, että jos viihteellä tapaa, niin todennäköisesti tykkäätte käydä viihteellä, ja siellä niitä suoria ehdotuksia tulee. Jaksaako joku neli-viisikymppinen tuollaista bile-elämää ja draamaa?
Siksi siellä viihteellä pitää käydä vain niin päivinä, kun tyypillisesti normaalitkin tasapainoiset ihmiset usein irrottelevat: eli suurten juhlapyhien aikaan sellaisina iltoina, kun isoja kaveriseurueita on usein liikkeellä.
Eli esim. huomenna, ei tämän viikon perjantaina, jolloin siellä on ne, joilla on jäänyt putki päälle.
Pääsiäisenä ei pitkäperjantaina, jolloin siellä on ne, jotka tulee suoraan töistä jo juomaan, vaan lauantaina, jolloin siellä on ne, jotka on ehtineet levätä töiden jälkeen.
Ei jouluaattona eikä joulupäivänä, kun siellä on kaikki maailman yksinäisimmät, vaan tapaninpäivänä, kun ihmiset tapaavat jo kavereitaan ja sopivat pitkästä aikaa näkemisen kun on pitkä loma.
Pikkujoulukautena, hell, silloin joka perjantai ja lauantai!
Festareilla perjantai ja lauantai, ei koskaan sunnuntai, koska silloin kaikilla on jo voimat pois.
Terv kokemuksen syvärintaääni
Vierailija kirjoitti:
Olen 56 v. ja viimeinen tuntematon, joka kadulla kävellessä kääntyi pyytämään puhelinnumeroani.. hmm. taisin olla 44-vuotias. Eli tuossa iässä 45+ se oma ulkonäkö alkaa rusahtaa kunnolla. Miehet pahimmillaan kasvattavat kaljamahan ja peittelevät parralla kaksoisleukaansa tai jopa kaljuuntuvat/harmaantuvat.
Baariin mennään etsimään seksiseuraa - kokeile jos semmoista kaipaat. Kuvankäsittelyohjelmien vuoksi mitään tindereitä en suosittele - kukaan ei näytä itseltään ja perustuu siihen, että kaikki menettävät lopulta luottamuksensa vastakkaiseen sukupuoleen tai turhautuvat.
Kuntosali tai uimahalli parhaita paikkoja, tai tanssit. Itse olen saanut miehiä perääni uimahallista ja salilta aina. Joku paikka, missä liikut - toinen sukupuoli näkee sut liikkeessä. Se on seksikästä ja jotenkin parempi tapa kuin kuvaihstuminen, mikä johtaa aina pettymykseen. Voihan se olla latukin, tai luistinrata. Tai muu
---
Ompa vain ulkonäköön perustuva ajatusmaailma!
Menet Pieksämäen asemalle ostamaan nakkisämptlöitä.
"Miehet pahimmillaan kasvattavat kaljamahan ja peittelevät parralla kaksoisleukaansa tai jopa kaljuuntuvat/harmaantuvat"
Musta miehet on silloin aika parhaimmillaan!
Monia on makuja.
"Siksi siellä viihteellä pitää käydä vain niin päivinä, kun tyypillisesti normaalitkin tasapainoiset ihmiset usein irrottelevat: eli suurten juhlapyhien aikaan sellaisina iltoina, kun isoja kaveriseurueita on usein liikkeellä. "
Okei. Onneksi ei kiinnosta viihteellä käyminen, kun pitäisi osata tietää milloin on normaalit liikenteessä.//ei ap
Vierailija kirjoitti:
"Tämä!! Kumppanin voi löytää vaikka karkkihyllyltä, mutta se, että menee ostoksille silmät kiiluen tekee elämästä helvettiä. Itse vihaan kaikkia miesten kohtaamisia, yleensä hetken kuluttua miehen vaimo / nainen tulee hyllyn takaa tai jostain läheltä. Tämä on tapahtunut itselle niin monta kertaa, että oikein ihmetyttää. Pelottaa jutella kenellekään. Toivoisin, että vapaat miehet lähedtyisivät ja sanoisivat jotain (esim. koirastani rennosti).
Miksi tätä alapeukutetaan? Se on ihan normaalia olla arka lähestymään vastakkaista sukupuolta arjen tilanteissa: kaupassa, ulkona, ostoskeskuksessa jne. Baari oli itselle aikanaan luontevampi, mutta ne ovat vähän jääneet ja niin monelta muultakin."
Kaikella rakkaudella nainen, koska sinä kehotat lähestymään koiraasi etkä itseäsi. Sinulla on varmasti kauniimpi hymy kuin sillä!
Jahas. Eli perus vauvapalstan "takerrun sivulauseisiin ja lillukanvarsiin". Ihan ystävällisesti koitin kertoa, että meitä naisia saa lähestyä millä tavalla tahansa. Eikö aloituksen pointti ollut, että miten tutustua tuntemattomaan (joka olisi pian kovinkin tuttu. )
Itse olin 45v kun erosin pitkästä melkein 30 vuotta kestävästä parisuhteesta ja löysin uuden miehen työpaikalta
Uteliaisuudesta miten muka pelkän ulkonäön perusteella voi päätellä julkisella paikalla vastaan kävelevän naisen olevan mahdollisesti sopiva? Muistuttaa liikaa Tinderiä. Uskallan pyytää naisen kävelylle yms. mutta ensin pitäisi olla joku yhteinen asia josta lähteä liikkeelle, esim. harrastus.
Luin näitä ja tuli mieleen, että joskus nollarilla oli sinkkuristeilyjä. Ystäväni, joka oli eronnut miehestään kävi sellaisella. Aloitetta Viking line tai Silja suuntaan...
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuudesta miten muka pelkän ulkonäön perusteella voi päätellä julkisella paikalla vastaan kävelevän naisen olevan mahdollisesti sopiva? Muistuttaa liikaa Tinderiä. Uskallan pyytää naisen kävelylle yms. mutta ensin pitäisi olla joku yhteinen asia josta lähteä liikkeelle, esim. harrastus.
Näkyy livenä PALJON muutakin kuin ulkonäkö. Tukee ensivaikutelma, näkyy olemus, energiat ja esimerkiksi ryhti paljastavaa todella paljon. Paljon enemmän kuin joku Tinderin alaviistosta otettu huono kalakuva. Esimerkiksi Jenni Haukion voisin viedä (kaveri) kaffeille, Niinistölle en varmaan haluaisi liiemmin jutella. Olemus, katse jne. Jonne Aaron oli nuorena taasen niin koppavan näköinen, että en olisi halunnut jutella. Nyt, jos en ihan yksikseni viitsisi kahvia juoda, voisin vaihtaa pari sanaa. Vaikuttaa rennommalta. Päivi Räsästä en haluaisi edes kätellä.
Uteliaisuudesta: etkö sinä aisti ihmisestä sitten yhtään onko lähestymisen arvoinen / oloinen?
Ei sitä silloin löydäkään. Kukaan ei halua loppuunkulutettua kurppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä silloin löydäkään. Kukaan ei halua loppuunkulutettua kurppaa.
Sinulla on varmaan onnellinen aikuisuus ja vanhuus......
Vierailija kirjoitti:
Luin näitä ja tuli mieleen, että joskus nollarilla oli sinkkuristeilyjä. Ystäväni, joka oli eronnut miehestään kävi sellaisella. Aloitetta Viking line tai Silja suuntaan...
En ole sinkku enkä etsi seuraa. Muistelisin että mun kaveri oli jollain sinkkuristeilyllä ja siellä oli Facebookin jostain deittijutusta (en tiedä kun en ole facebookissa) ihmisiä mukana. Kaverini on nainen, ja kertoi löytäneensä mukavan miehen. No, tapahtui tyypillisesti eli miehestä ei kuulunut enää mitään.
Mutta risteilyjä kyllä on. Samoin ainakin täällä Helsingissä on kesällä bileristeilyjä tässä lähistöllä ja pienillä paateilla. En tiedä niistäkään enempää kun en itse käy. Kuulen vaan sinkkuelämästä :) enkä haluaisi itse siihen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sinkku enkä etsi seuraa. Muistelisin että mun kaveri oli jollain sinkkuristeilyllä ja siellä oli Facebookin jostain deittijutusta (en tiedä kun en ole facebookissa) ihmisiä mukana. Kaverini on nainen, ja kertoi löytäneensä mukavan miehen. No, tapahtui tyypillisesti eli miehestä ei kuulunut enää mitään.
Mutta risteilyjä kyllä on. Samoin ainakin täällä Helsingissä on kesällä bileristeilyjä tässä lähistöllä ja pienillä paateilla. En tiedä niistäkään enempää kun en itse käy. Kuulen vaan sinkkuelämästä :) enkä haluaisi itse siihen mukaan.
Se on yks keikaus ja olet siinä mukana. Meistä moni tahtomattaan.
Viinanhuuruiset sinkkuristeilyt kuulostaa kamalalta. Tää on varmasti hankalampaa meille, keillä on pieni ystäväpiiri ja harrastukset yksilöharrastuksia tai suuntautuu jonnekin luontoon. Toki varmaan pakko kokeilla jotain laatikon ulkopuolelta jos haluaa edes yrittää tutustua uusiin ihmisiin.
Jos vähän vanhempi kelpaa, niin Facebookin deitti ryhmät