Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttuu, kun en juo

Vierailija
28.12.2025 |

Jos ollaan jossain illanvietossa ystävien luona tai porukalla baari-iltaa viettämässä jne, niin ei kellään ole tapana mitään hirveitä lärvejä vetää, mutta käytännössä kaikki kyllä juo useamman oluen tai lasin viiniä, lisäksi maistelee viskejä tai vaikka baileysiä jne. Itse en välttämättä halua kuin ruoan kanssa viiniä, ei tee mieli aina alkoholia tai ainakaan humaltua. Miestä tämä ärsyttää, välillä niinkin paljon, että hän suuttuu, alkaa vihaisena tiuskimaan että miksi et juo. Vaikka en tee juomattomuudesta mitään numeroa, enkä koskaan valita muiden juomisesta. Otan vain kaikessa hiljaisuudessa oluen sijaan kokiksen. Mikä juttu tämä on, että mies sitten suuttuu siitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen jäi epäselväksi, miksi 'tussa olet juuri tuon miehen kanssa.

Vierailija
22/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun frendillä taas toisinpäin. Mies juo, on juoppo ja otti muijakseen akan joka ei juo uskontonsa vuoksi. Työyhteisössä naurettiin vähän niinkuin selän takana koska ovat täysin epäsopiva pari. Voi olla että vaistosi meidän naurut, kun häipyi. Vaikea siinä olla vähän nälvimättä, jos pari on ihan eri paria. Kulttuurierot ruuasta ja muusta luulisi vi*uttavan. Kyllä silti ollaan ihan ok väleissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole suhteeseemme muutenkaan enää niin tyytyväinen, ja vähän muistakin syistä olen miettinyt kannattaako jatkaa suhdetta. Emme siis ole naimisissa tai mitään. Nyt kuitenkin mietin tätä juomisasiaa, haluaisin tietää mikä voi olla syynä siinä kun joku suuttuu toisen juomattomuudesta. Mies itse ei halua asiasta keskustella sen enempää kuin että sanoo, että juomattomuuteni vain ärsyttää häntä. Ap

Tuhlasin vuosia baaripöydissä, jauhettiin  miten sitten joskus tehdään sitä ja tätä, mutta kuitenkaan mikään ei oikein edennyt.

Kun itse kerran pääsin tuosta lähtemään, kävin jossain matkalla ja ajattelin käydä kantapöydän tuttuja moikkaamassa, illan edetessä porukan humaltuessa viha oikein purskahti: LUULETKO OLEVASI JOTENKIN PAREMPI? Yö päättyi pahoinpitelyyn, minua läiskittiin, käsiä väänneettiin tönittiin nujakoitiin, enkä ole koskaan enää tavannut niitä. Juopot ei voi koskaan olla hyviä ystäviä, kun

yrittää vetää toiset alas omalle tasolleen.  Eli raitis muistuttaa siitä mitä ne ei ole. Valitettavasti ap sinun on päästettävä irti. 

Vierailija
24/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppoa häiritsee jos muut ei juo. 

Vierailija
25/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskee kognitiivinen dissonanssi kun muiden juomattomuus muistuttaa, että voisi toimia toisellakin tavalla. Se tuottaa epämukavuutta.

Vierailija
26/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Pelkää että oma juoppous näkyy muille liikaa.

Vierailija
27/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit hehtaarialoituksen aiheesta juominen? Upea elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi