Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttuu, kun en juo

Vierailija
28.12.2025 |

Jos ollaan jossain illanvietossa ystävien luona tai porukalla baari-iltaa viettämässä jne, niin ei kellään ole tapana mitään hirveitä lärvejä vetää, mutta käytännössä kaikki kyllä juo useamman oluen tai lasin viiniä, lisäksi maistelee viskejä tai vaikka baileysiä jne. Itse en välttämättä halua kuin ruoan kanssa viiniä, ei tee mieli aina alkoholia tai ainakaan humaltua. Miestä tämä ärsyttää, välillä niinkin paljon, että hän suuttuu, alkaa vihaisena tiuskimaan että miksi et juo. Vaikka en tee juomattomuudesta mitään numeroa, enkä koskaan valita muiden juomisesta. Otan vain kaikessa hiljaisuudessa oluen sijaan kokiksen. Mikä juttu tämä on, että mies sitten suuttuu siitä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa tuosta siasta

Vierailija
2/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselet tuollaista piiloalkkista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat ja odotat, että hän muuttuisi?

Vierailija
4/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vika kun ei viina maistu. Mies vaihtoon. Onneksi tällä palstalla valittaminen korjaa tilanteesi.

Vierailija
5/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suhteeseemme muutenkaan enää niin tyytyväinen, ja vähän muistakin syistä olen miettinyt kannattaako jatkaa suhdetta. Emme siis ole naimisissa tai mitään. Nyt kuitenkin mietin tätä juomisasiaa, haluaisin tietää mikä voi olla syynä siinä kun joku suuttuu toisen juomattomuudesta. Mies itse ei halua asiasta keskustella sen enempää kuin että sanoo, että juomattomuuteni vain ärsyttää häntä. Ap

Vierailija
6/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu? Kysy siltä mieheltäsi. 

Vierailija
7/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole suhteeseemme muutenkaan enää niin tyytyväinen, ja vähän muistakin syistä olen miettinyt kannattaako jatkaa suhdetta. Emme siis ole naimisissa tai mitään. Nyt kuitenkin mietin tätä juomisasiaa, haluaisin tietää mikä voi olla syynä siinä kun joku suuttuu toisen juomattomuudesta. Mies itse ei halua asiasta keskustella sen enempää kuin että sanoo, että juomattomuuteni vain ärsyttää häntä. Ap

Ei ole normaalia suuttua siitä ettei joku juo alkoholia! Kannattaa ottaa ero

Vierailija
8/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syytä sinulla on olla parisuhteessa tuollaisen hullun kanssa? Onneksi teillä ei ole lapsia. Väistät luodin kun muutat pois nyt.

Vierailija
9/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies kokee tällöin huonoa omaatuntoa omasta juomisestaan, tai huonommuutta. Muuttuuko persoonasi juotuasi alkoholia? Kokeeko mies sinut paremmaks  seuraksi humaltuneena?

En tarkoita, että kenenkään pitäisi vasten omaa tahtoaan juoda eikä sen pitäisi ketään haitata. Ongelma miehen korvien välissä. Kannattaisi tästä puhua ihan selvin päin kunnolla.

Vierailija
10/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut muita alkoholistin oireita? Tai saatko tehdä mitään muuta ilman miehen lupaa: pukeutua, käyttää omia rahojasi, keskustella ystäviesi kanssa jne vai onko juominen ainoa asia ,jossa määräilee sinua?

Vierailija
11/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo miehesi on väkivaltainen henkisesti. Suuttuva mies on vaarallinen naisille. Kannattaa pikaisesti erota.

Vierailija
12/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut muita alkoholistin oireita? Tai saatko tehdä mitään muuta ilman miehen lupaa: pukeutua, käyttää omia rahojasi, keskustella ystäviesi kanssa jne vai onko juominen ainoa asia ,jossa määräilee sinua?

Ei hän minua muuten kontrolloi. Ei edes yritä mitenkään mitään sellaista. Ap

Vierailija
13/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 lisää, että sano ainakin etukäteen joka kerta, jos et halua juoda lasillista enempää tai sitäkään. Ei tule yllärinä kesken juhlien.

Eniten ehkä kuulostaa siltä, että ero voi olla ihan hyvä vaihtoehto. 

Vierailija
14/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa. Mies ei meillä valita siitä, mutta ryhmien kanssa joskus valitetaan. Otan mocktailin, aina niin että kukaan ei näe että se on alkoholiton, tai jonkun alkoholittoman inkiväärioluen tai siiderin jos on.    

Vierailija
15/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa. Mies ei meillä valita siitä, mutta ryhmien kanssa joskus valitetaan. Otan mocktailin, aina niin että kukaan ei näe että se on alkoholiton, tai jonkun alkoholittoman inkiväärioluen tai siiderin jos on.    

Ryhmien kanssa valitetaan??

Vierailija
16/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että olet yleisesti tyytymätön ja nyt yrität listata kaiken missä mies on epäonnistunut? 

Vierailija
17/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on moro ja näkemiin?

Vierailija
18/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että olet yleisesti tyytymätön ja nyt yrität listata kaiken missä mies on epäonnistunut? 

En oikein ymmärrä kommenttiasi. En mitään listaa. Tämä alkoholiasia vain häiritsee minua. Syy miksi olen muutenkin vähän tyytymätön on se, että suhde tuntuu nykyään jotenkin etäiseltä, kuin rakkaus olisi hiipumassa. Se ei niin harvinaista kai ole. Mutta minusta tämä alkojuttu on outo. Ap

Vierailija
19/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia suuttua siitä ettei joku juo alkoholia! Kannattaa ottaa ero

Juu ei todellakaan ole normaalia suuttua toisen juomattomuudesta. Itse käytän alkoholia kohtuudella. Illanistujaisissa, juhlissa ym., mutta en koskaan kotona ns. huvin vuoksi. Eli alkoholiton viikonloppu on minulle normitila. Jos joku näkisi vaivaa kohtuukäytöstäni, niin kokisin sanojan olevan itse alkoholista jotenkin riippuvainen. Tai sitten persoonani ei muuten vaan miellytä ja siksi näkee vaivaa siitä millainen olen ja miten toimin.

Ap, veikkaan miehesi olevan kyllästynyt sinuun ja suhteeseenne. Kokee tylsyyttä suhteessanne ja kokee sinut tylsänä. Se sitten purkautuu noin. Haluaisi sinun olevan seurallisempi ja rennompi seurueessa, siksi tuputtaa alkoholia. Mutta etpä sinäkään tyytyväinen ole. Itsekin tiedät eron olevan paras vaihtoehto.

Vierailija
20/27 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat kaivamalla kaivaa syyn siihen eroon? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi