Kuka jaksaa hakea 595€ tukia ja nöyryyttää itseään?
Kommentit (31)
Tuossa olet väärässä. Se on aika tarkalleen 595 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhän on oltava nöyrä!
Köyhä ei saa tehdä töitä.
No älä hae !
Ei sitä ole pakko hakea!
Eihän se ole mitään sellaiselle, jolla on rahaa niin ettei p*skalle taivu.
Sitä hakee sellaiset, joille tuo pieni rahasumma on elinehto.
No olet hakematta ja lopetat itkeskelyn.
En hakenut. Olin työttömänä vuosi ja viisi kuukautta.
Mä tulen saamaan yleistuessa 500 miinus verot. Kyllä se raha on noin 380 netto ja laitan ne osakkeisiin. Vähäkin raha on rahaa. Töihin en pääse kun ikää on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Et siis hakenut rahaa joka olisi sinulle kuulunut? Anteeksi nyt vaan mutta onhan se nyt aivan älyttömän tyhmää.
Minä, vaikka omaisuutta on 1,3M€. Tuo on kertynyt hyväpalkkaisista töistä velkavivulla. Olen kuitenkin niin nuuka ja ahne, että taatusti haen kaikki tuet, joihin olen oikeutettu. Niinpä nyt sairaslomalla haen taatusti kaikki Kelan maksamat tuet.
Ei tota tukea saa jos ollut yrittäjänä
Ja oliko vaihtoehtoja paljonkin? - Jolles ole kovasta ja lujasta yrityksestä huolimatta onnistunut saamaan palkkatyösuhdetta? - Osa kokee työttömien olevan kaikekin vastenmielsimpien ja kuvottavampia rikollisiksi, joihin moni kirvesmurhaaja ja lapsia raiskauksiin syyllsitynyt on pyhimyksiä ja kansallissankareita, joten olisi kai tällaist ajatuskulkua seuraten vain loogista, että työttömät hankkisivat elantonsa jollain ei päivänvaloa kestvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä, vaikka omaisuutta on 1,3M€. Tuo on kertynyt hyväpalkkaisista töistä velkavivulla. Olen kuitenkin niin nuuka ja ahne, että taatusti haen kaikki tuet, joihin olen oikeutettu. Niinpä nyt sairaslomalla haen taatusti kaikki Kelan maksamat tuet.
Loinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis hakenut rahaa joka olisi sinulle kuulunut? Anteeksi nyt vaan mutta onhan se nyt aivan älyttömän tyhmää.
En hakenut siksi että olisin tosiaan joutunut täyttämään jotain typeriä hakemuksia paikkoihin joihin en olisi halunnut mennä ja muutenkin olisi ollut nöyryyttävää olla ns. systeemissä. Onneksi löysin duunia.
Vierailija kirjoitti:
No älä hae !
Ei sitä ole pakko hakea!
Myyn 3 grammaa peukkuu alle vartissa ja tienaan 600 euroo,eli en hae.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
No, oletkin reilu kymppitonnia köyhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hakenut siksi että olisin tosiaan joutunut täyttämään jotain typeriä hakemuksia paikkoihin joihin en olisi halunnut mennä ja muutenkin olisi ollut nöyryyttävää olla ns. systeemissä. Onneksi löysin duunia.
No jos elit 1v ja 5kk säästöillä ja et liitonpäivärahaakaan ilmeisesti saanut kun siitä et maininnut, niin ei tuossa kyllä järkeä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen saamaan yleistuessa 500 miinus verot. Kyllä se raha on noin 380 netto ja laitan ne osakkeisiin. Vähäkin raha on rahaa. Töihin en pääse kun ikää on liikaa.
Toivottavasti kielletään tukirahojen lobbaaminen osakerahastoihin. Mihin edes tarvitset yleistukea? Tukiin vaikuttaa myös omaisuus ja osakkeet on juuri sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hae ihmeessä ja ylläty kuinka et tule saamaan mitään extraa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mahdolliset tuet kannattaisi hakea mitä vaan voi. Tosin tavalliselle tallaajalle ei kovin montaa tukea ole tarjollakaan. Eikä ole monimutkaista.
Köyhän on oltava nöyrä!