Kuka jaksaa hakea 595€ tukia ja nöyryyttää itseään?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hakenut. Olin työttömänä vuosi ja viisi kuukautta.
No, oletkin reilu kymppitonnia köyhempi.
Onneksi elämä ei ollut eikä ole noin pienistä rahoista kiinni.
Se hakee joka elääkseen sen tarvitsee.
Köyhien nöyryyttäjät ja rääkkääjät pitäisi panna ja pannaankin jossain kohtaa riviin ja tuomitaan. Kaikki elämässä ei ole hallittavissa ja rikkainkin on köyhä kun häneltä otetaan hänen rikkautensa tai elämänsä pois. Monelle on käynyt niin. Varsinkin Venäjällä, jonka meininkiä te köyhiä solvaavat ihailette niin valtavasti, että teidät on sinne erikseen kutsuttu turvaan "länsimaisilta arvoilta".
On se sinulle luuserille. jolla ei ole mitään ja joka ei ole mitään.
On se ääretön kertaa enemmän kuin nolla. Puoliso saa kait tuon verran jotain työttömyysrahaa ja jos on jossain harjoitteluissa niin parisataa kuussa enemmän. Joku suosittelee keräämään purkkeja tai keräämään marjoja tai sieniä. Paljon helpommalla työttömyysrahan saa. Tuhansia euroja vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, oletkin reilu kymppitonnia köyhempi.
Onneksi elämä ei ollut eikä ole noin pienistä rahoista kiinni.
Olet täydellinen idiootti, mutta omapa on häpeäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis hakenut rahaa joka olisi sinulle kuulunut? Anteeksi nyt vaan mutta onhan se nyt aivan älyttömän tyhmää.
Ei ole tyhmää vaan erittäin älykästä.
Ellei tuota rahaa todella tarvitse, niin on järjetöntä osallistua työllistämispalveluihin. Työllisyyspalveluiden pääasiallinen anti tuen lisäksi on työttömän osalta itsetunnon lasku ja merkittävä kokovartalofitutus, joilla on vain työllistymistä estäviä vaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis hakenut rahaa joka olisi sinulle kuulunut? Anteeksi nyt vaan mutta onhan se nyt aivan älyttömän tyhmää.
Ei ole tyhmää vaan erittäin älykästä.
Ellei tuota rahaa todella tarvitse, niin on järjetöntä osallistua työllistämispalveluihin. Työllisyyspalveluiden pääasiallinen anti tuen lisäksi on työttömän osalta itsetunnon lasku ja merkittävä kokovartalofitutus, joilla on vain työllistymistä estäviä vaikutuksia.
Sano miten työllistymispalveluihin osallistuminen estää sinua työllistymästä?
Kuka jaksaa jankuttaa paskoja aloituksia, ja nöyryyttää itseään
Minä. Tuolla rahalla saan just ja just maksettua oman osuuteni talouden yhteisistä menoista ja oman puhelinlaskun.
Mä jaksan. Enkä koe mitään nöyryytystä, kun sen nettikaavakkeen kerran kuussa laitan menemään. Saanpahan sitten vähän taskurahaa.