Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaason erilainen maku ja pukuongelma

Vierailija
24.04.2007 |

Olen menossa kesällä naimisiin. Kaasoni on hyvä ja rakas ystäväni, jolla sattuu olemaan täysin erilainen maku vaateasioissa kuin minulla. Itse suosin pelkistettyjä vaatteita, kaasoni taas on hyvin romanttinen ja koristeellinen. Ajattelin, että maksan kaason puvun häihin, koska haluaisin sen olevan tyylillisesti yhteensopiva morsiuspukuni kanssa. Kiertelimme viime lauantaina sovittelemassa valmiiksi katsomiani vaihtoehtoja, mutta mikään niistä ei kelvannut ystävälleni. Lopulta hän sanoi, että on varmaan parasta, että hän pukeutuu omiin vaatteisiinsa. Miten kehtaisin sanoa, että todella toivon hänen ottavan huomioon minun makuni häissäni?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi minäkin ajattelin, että miksi kaaso ei voi vain pukeutua omalla tyylillään. Sitten tuli mieleen, että sinähän maksat hänen pukunsa. Toisaalta, voihan ajatella niinkin, että olisiko iso uhraus toimia ystävän häissä ystävän tavalla. Sinun suuri päiväsihän se on. Kyllä mä voisin kuvitella joustavani, jos perustelun nätisti selittää. Munkin tyyli on klassinen ja yksinkertainen, mutta voisin laittaa muutakin päälleni, jos ei ihan menisi yltiöromanttiseksi. Onhan välimuotojakin olemassa.

Vierailija
2/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan hirveä ajatus, että joku morsian melkein pakottaisi minut laittamaan päälleni jotain, mikä ei vastaa omaa tyyliäni ollenkaan. En ymmärrä, miksi kaason pitäisi olla jotenkin samaa paria morsiamen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut morsiusneitona kerran häissä, joissa neitojen romanttiset asut sopivat morsiamen asuun. Eivätkä olleet yhtään mun tyyliset! Mutta morsiamen mieliksi tietysti pukeuduin, mutta tunsin itseni tosi rumaksi ja kömpelöksi koko häiden ajan. Toivottavasti se ei näkynyt naamasta!

Omissa häissäni annoin kaasolle ja neidoille tietyn värin, johon heidän tuli pukeutua (päätettiin vieläpä yhteisesti tyttöjen kanssa), muuten tyyli oli vapaa (neidoilla tosin pukukoodi oli pitkä hame/mekko yhtenäisyyden takia). Musta ratkaisu toimi ihan hyvin, neidot erottuivat muista vieraista, mutta olivat kuitenkin omia itsejään.

Vierailija
4/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt raamit, mutta kaasollakin sananvaltaa. Toisaalta, jos morsian ei maksa kaason pukua, silloin ssnanvaltaa ei mielestäni ole lainaakn. Kaasolla ei välttämättä ole sillä hetkellä rahaa uuteen pukuun.

Vierailija
5/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jopa ihmisten pitäisi olla sovitettu sinun morsiuspukuusi? Millaiset amerikkalaiset unelmahåäät niistä oikein tulee?

Vierailija
6/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi sen riittävän perusteluksi. Olen kyllä sitä mieltä, että sinun mielipiteelläsi on väliä jos kerran puvun maksatkin.

Vierailija
7/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisithan sanoa esim. että toivot, ettei olisi kovin näyttäviä koruja, räikeitä värejä tms. häiden muuhun tyyliin sopien, kai hänelläkin niitä vaatteita on sekä yltiöromanttisia että vähän vähemmän romanttisia? Jos voisit olla kaason apuna hänen omalla vaatekaapillaan ja ehdottaa, mikä vaihtoehdoista olisi sulle mieluisin?

Vierailija
8/8 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuisi pukeutua vaaleanpunaiseen röyhelö-rusetti-kimallemekkoon?

Jospa annat hieman periksi ja yritätte vielä löytää jonkin asun, joka käy molemmille, muuten paras ystäväsi tuskin tuntee oloaan mukavaksi häissäsi.