Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?

Vierailija
27.12.2025 |

Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?

Kommentit (1659)

Vierailija
361/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et luota kahvilatreffien vertaa, mutta olisit kotiisi kutsumassa, ymmärsinkö oikein?" 

Kotitreffejä edeltää aina pitkä ja huolellinen tutustuminen toiseen viestien ja videopuheluin.

Vierailija
362/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kahvilassa istumisesta muutenkaan, joten en halua panostaa sellaiseen mistä ei saa mitään muuta irti. Koska treffeillä yleensä todetaan, että kiinnostusta ei ole, haluan että treffit ovat jotain sellaista tekemistä, josta joka tapauksessa saa iloa. Suosin museoita, urheilua tai ulkoilutreffejä. Vaikka treffeille ei ole jatkoa, on kuitenkin saanut tehdä jotain mielekästä. Pidän myös todennäköisenä että kahvilassa tai baarissa istuva mies on pienemmällä todennäköisyydellä minulle sopiva. Hyvä jos olisi jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä siis teet treffeillä ja oikeastaan koko siinä ihmissuhteessa, jos juttelu on turhaa lässytystä? Olette vaan hiljaa ja tuijotatte toisianne, vai?

Se valikoi treffeille suomursuja joita sitten tuijottaa hiljaa peläten että se mursu ehdottaisi chiavanukkaan syömistä, koska hänen peniksensä putoaa chiapelon vuoksi.

Sitten kun on tuijotellut mursua hiljaisuudessa riittävän pitkään, yrittää hän kähmiä mursulta pimppaa, mutta mursu juoksee karkuun.

Illalla hän itkee ja tumputtaa vain nessupaketti seuranaan. Tai no, nessupaketti varmaankin on hänelle liian kallista treffiseuraa ja sen ostaminen olisi liian suuri panostus. Hän joutuu tyytymään lehtikeräyksestä kaivettuun eiliseen Hesariin. 

Lisäksi se luottaa ihmiskuntaan niin kovasti, että jättää aina ovensakin lukitsematta. Silloin empatiakyvytön suomursumummo näkee tilaisuutensa koittaneen ja hiipii hiljaa yöllä sisään ja täyttää eteisen lattian chia-vanukaspurkeilla. Sankarimme ei enää koskaan pääse ulos, chiat pelottavat niin kovasti. Se ei tosin haittaa, koska sankarimme muutenkin lähinnä tumputtaa yksin kotona. Ja äidin voi aina pyytää tuomaan ruokakassin (vain miehekkäitä elintarvikkeita, ei chiaa).

Vierailija
364/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä kahvilassa istumisesta muutenkaan, joten en halua panostaa sellaiseen mistä ei saa mitään muuta irti. Koska treffeillä yleensä todetaan, että kiinnostusta ei ole, haluan että treffit ovat jotain sellaista tekemistä, josta joka tapauksessa saa iloa. Suosin museoita, urheilua tai ulkoilutreffejä. Vaikka treffeille ei ole jatkoa, on kuitenkin saanut tehdä jotain mielekästä. Pidän myös todennäköisenä että kahvilassa tai baarissa istuva mies on pienemmällä todennäköisyydellä minulle sopiva. Hyvä jos olisi jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita. 

Olen täysin samaa mieltä. Inhoan kahviloita jo lähtökohtaisesti. Siihen päälle kun lisätään se, että kahvilatreffit päättyvät lähes aina siihen, ettei kiinnostusta ole. Pahimmillaan joutuu vielä maksamaan toisen tilaukset, ja tämä kuvio yleensä toistuu kerta toisensa jälkeen. Se tarkoittaa sitä, että silloin on p@skat fiilikset kaiken aikaa.

Vierailija
365/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Inhoan kahviloita jo lähtökohtaisesti. Siihen päälle kun lisätään se, että kahvilatreffit päättyvät lähes aina siihen, ettei kiinnostusta ole. Pahimmillaan joutuu vielä maksamaan toisen tilaukset, ja tämä kuvio yleensä toistuu kerta toisensa jälkeen. Se tarkoittaa sitä, että

Tätä voi aika simppelisti edes vähän helpottaa siten, ettei lähde pipuli sojossa treffeille ihan joka suomursumummon kanssa. Ja sitten vielä kasvattaa vähän selkärankaa, eikä maksa asioita, joita ei oikeasti halua maksaa. Asiat eivät yleensä vain tapahdu, kyllä siinä on useimmiten rutosti omaa tuottamusta mukana. 

Vierailija
366/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tätä voi aika simppelisti edes vähän helpottaa siten, ettei lähde pipuli sojossa treffeille ihan joka suomursumummon kanssa. Ja sitten vielä kasvattaa vähän selkärankaa, eikä maksa asioita, joita ei oikeasti halua maksaa. Asiat eivät yleensä vain tapahdu, kyllä siinä on useimmiten rutosti omaa tuottamusta mukana. "

Treffit menee automaattisesti pieleen, jos mies ei maksa naisen virvokkeita. Nainen pitää miestä joko pihinä, epäkohteliaana, köyhänä tai sitten ajattelee ettei mies ole kiinnostunut kun ei maksa naisen virvokkeita.

Vierailija
367/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän minä sanoin. Naisella ei ole mitään syytä seurustella chiavanukkaita tilailevan hinttapulin kanssa. 

Naisella ei ole mitään syytä seurustella miehen kanssa, jonka miehuutta chiavanukas uhkaa. 

Se on vanukas, se ei uhkaa ketään eikä mitään. Jos hinttapulit tykkää sitä syödä niin syökööt, muut ei syö. 

Homot tykkäävät juoda myös kahvia, oletko homo?

Vierailija
368/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole treffaillut vuoisikausiin enää, mutta en minäkään kahvilatreffeistä koskaan tykännyt. Syy varmasti se, etten muutenkaan tykkää käydä kahviloissa. Niin miten ihmeessä se voisi olla luontevaa sitten vielä ihan ventovieraan kanssa? Niissä oli vaan vaivaantunut olo kuin jollakin kuulusteltavalla.

Vierailija
369/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tätä voi aika simppelisti edes vähän helpottaa siten, ettei lähde pipuli sojossa treffeille ihan joka suomursumummon kanssa. Ja sitten vielä kasvattaa vähän selkärankaa, eikä maksa asioita, joita ei oikeasti halua maksaa. Asiat eivät yleensä vain tapahdu, kyllä siinä on useimmiten rutosti omaa tuottamusta mukana. "

Treffit menee automaattisesti pieleen, jos mies ei maksa naisen virvokkeita. Nainen pitää miestä joko pihinä, epäkohteliaana, köyhänä tai sitten ajattelee ettei mies ole kiinnostunut kun ei maksa naisen virvokkeita.

Ei mene. Olen usein käynyt onnistuneilla treffeillä miesten kanssa ihan itse maksaen. Joskus sitten taas joku esim. Tinderissä keskustellessa ok:lta vaikuttanut, mutta livenä ihan onneton tunari on maksanut lähes väkisin ja olettanut sitten ilmeisesti "ostaneensa" minut kahvin hinnalla (edes minä en ole niin halpa). Seurannut sitten miehen jäätävää monologin kuuntelua ja pöllämystynyt ilme, kun olenkin halunnut lähteä heti juotuani kahvin ja syötyäni chia-vanukkaani.

Eli kyllä sinulla nyt menee valitettavasti pieleen jossakin muussa kohtaa. Sitä on näköjään varsin katkeraa myöntää. Suosittelisin säästämään rahaa siihen maksulliseen naiseen.

Vierailija
370/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta ei, ei koskaan ensitapaamisella toisen kotiin, autoon, mökille tms. Tätä on toitotettu jo sieltä ysärin kirjekaveri-ajoilta asti. Ikinä ei voi tietää ennen tapaamista, onko toinen sitä mitä on netissä itsestään kertonut."

Sinulle on valehdellut ysäriltä asti. Kateelliset ihmiset eivät halua sinun tuntevan onnellisuutta. Olet uskonut kaikki heidän valheet. 

Vierailija
371/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummelit asuu palstalla ja keksii kaikkia hullu-termejä, vaikka hiivamummojen ainoa tuntema hullu on omassa peilissä :d

Itse sen sijaan asut satulinnassa, etkä roiku palstalla sitten ollenkaan?

Olisiko se hiivamummo kuitenkin chia-mummo?

- Make, 52v rakennusinsinööri Porvoosta (antex, tykkään huudattaa inceleitä)

Vierailija
372/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isommassa kaupungissa asuessa kahvila oli hyvä paikka, kun en sellaisissa koskaan normaalisti käynyt. Nyt pienellä paikkakunnalla en todellakaan haluaisi tavata kylän ainoassa kahvila-ravintolassa, koska kaikki täällä tuntevat toisensa vähintään ulkonäöltä, enkä halua kohtaamiselle julkisuutta jos deittikumppani onkin joku ihan kamala törppö.

Kahvila ei ole missään hyvä paikka tavata. Se on pelkureiden paikka tavata.

Väärin. Pelkurit ei uskalla kahvilaan.

Vierailija
373/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanottuna käytät miehiä taloudellisesti hyväksesi maksattamalla asioita mitä sinä haluat ilman että sinulla on aikomustakaan parisuhteeseen sen miehen kanssa. Miehen rahat kyllä kelpaa mutta mies ei kelpaa itse ihmisenä

Vierailija
374/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähät kaakaosta,pillimehusta tai chiavanukkasta mutta kerran tein Mäkkäritreffit miehen kanssa joka huusi "YÄK, SUOLAKURKKUU!" ja kaiveli ne sieltä mustin kynnenalusin pois. Yäkyäkyäk!

Vierailija
375/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanottuna käytät miehiä taloudellisesti hyväksesi maksattamalla asioita mitä sinä haluat ilman että sinulla on aikomustakaan parisuhteeseen sen miehen kanssa. Miehen rahat kyllä kelpaa mutta mies ei kelpaa itse ihmisenä

Kumma, että niistä "miehen rahoista" ja "hyväksikäyttävistä naisista" ulisevat suurimpaan ääneen ja lähes poikkeuksetta ne, joilla sitä rahaa ei edes ole. :D

Vierailija
376/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli toisin sanottuna käytät miehiä taloudellisesti hyväksesi maksattamalla asioita mitä sinä haluat ilman että sinulla on aikomustakaan parisuhteeseen sen miehen kanssa. Miehen rahat kyllä kelpaa mutta mies ei kelpaa itse ihmisenä"

Minusta tämä on rehellistä puhetta. En itsekään miehenä halua mennä kahvilaan, koska inhoan niitä paikkoja. Jos tämä nainen suostuisi kotitreffeille, kohtelisin häntä prinsessana.

Vierailija
377/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa tossa sanottiin maksattaminen? Susta urheilu ja ulkoilu on maksullista?

Vierailija
378/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän minä sanoin. Naisella ei ole mitään syytä seurustella chiavanukkaita tilailevan hinttapulin kanssa. 

Naisella ei ole mitään syytä seurustella miehen kanssa, jonka miehuutta chiavanukas uhkaa. 

Se on vanukas, se ei uhkaa ketään eikä mitään. Jos hinttapulit tykkää sitä syödä niin syökööt, muut ei syö. 

Homot tykkäävät juoda myös kahvia, oletko homo?

Homot myös hengaavat kotona välillä. Koska tämä kaveri haluaa hengaa kotonaan paljon, täytyy hänen olla superhomo. 

Vierailija
379/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli toisin sanottuna käytät miehiä taloudellisesti hyväksesi maksattamalla asioita mitä sinä haluat ilman että sinulla on aikomustakaan parisuhteeseen sen miehen kanssa. Miehen rahat kyllä kelpaa mutta mies ei kelpaa itse ihmisenä"

Minusta tämä on rehellistä puhetta. En itsekään miehenä halua mennä kahvilaan, koska inhoan niitä paikkoja. Jos tämä nainen suostuisi kotitreffeille, kohtelisin häntä prinsessana.

Ei hän ollut kotitreffeille suostumassa vaan halusi museoon. Fiksut naiset kun eivät sinne kotiisi tule, usko jo. 

Vierailija
380/1659 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et luota kahvilatreffien vertaa, mutta olisit kotiisi kutsumassa, ymmärsinkö oikein?" 

Kotitreffejä edeltää aina pitkä ja huolellinen tutustuminen toiseen viestien ja videopuheluin.

Siinä välissä kuitenkin joutuu sinne kahvilaan vaikka kuinka videopuhelisi. Kotiin ei mennä ennen kuin on tutustuttu livenä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi