Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?
Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?
Kommentit (1659)
Vierailija kirjoitti:
Kahvilat ovat inhottavia paikkoja ja siellä ei ole mitään yksityisyyttä.
Olen hyvin yksityinen ihminen ja minustakin tuo kuulostaa naurettavalta.
Tämä sama luuserihullu täällä jaksaa samasta aiheesta... Ei tunnu kotitreffinaisia löytyä kun sama virsi soi...
Jos faksi ei käy, niin ehkä kannattaisi katsoa peiliin ja vaikkapa opetella selviämään niissä suunnattoman pelottavissa kahviloissa. Kyllä jopa sinäkin voit oppia!
Vierailija kirjoitti:
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Kerran mies pyysi minua ravintolaan treffeille.
Mies tuli paikalle humalassa ja haukkui minut pystyyn.
En ole sen jälkeen halunnut käydä kahviloissa/ravintoloissa treffeillä.
Wtf. Itsekin törmäsin tällaiseen mieheen, joka antoi sypertykkäyksen ja sitten haukkui pystyyn. Alkaako pikkuisen mielentereys rakoilemaan miehillä ja kuuppa levähtää sitten ei niin yllättäen naisten naamoille.
Juuri tämän takia ei ikinä tavata kummankaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei suostu kahvilaan niin pitäkööt tunkkinsa. En ala pihin tai ihmisiä pelkäävän kanssa mihinkää. Itse rakastan kahviloita.
Oletatko siis miehen aina maksavan?
omansa, kyllä
Vierailija kirjoitti:
En mä kahvilla elä! Lounaspaikoissa saa päivän aterian.
No käy ensin siellä lounaalla ja mene sitten sinne kahvilaan. Tai toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
No sinä punkero elät läskisoosilla!
Tällä tyypillä on niin paljon ongelmia että tuskin koskaan mitään naista tulee löytämään. Eihän kukaan halua miestä joka ei uskalla kahvilaan ja jota jolle kahvin hinta on suunnattoman suuri summa.
Chiavanukaskin on niin iso mörkö että melkein itkua tiristää.
Mitä kaikkea ihminen voikaan pelätä... Hullu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän ihmisellä on hinkua kahvilaan, sitä enemmän hänellä on narsismia. Narsisti tykkää istua kahvilassa, jotta kaikki näkevät ja ihailevat kuinka kaunis hän on. Jos taas ei pidä kahviloista lainkaan, on henkilö narsistin vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Mutta uskallatko mennä naisen kanssa kahvilaan? Ahdistaako kulkea chia-vanukkaiden ohi?
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia mä maksaisin jollekin suomursulle kahveja?
Mielenkiinnosta, miksi menet ylipäätään koko treffeille, jos ajatuksesi treffikumppanistasi on tuollainen?
Hyi helvetti tuota luuserihullu mummoa, vaatii miestä maksamaan jopa lounaan. Ja tiedossa on vain hiivaista torttua, itsemurhakämpässä, jossa kaikki on "tiptop"!
Ai saa nauraa!!
Vierailija kirjoitti:
"Itse kuitenkin olet pelkuri ja ahdistushäiriöinen kun se kahvila ja kahvikupin hinta ovat sinulle niin pelottavia. Siksi sinä niitä treffikumppaneita et löydä ja väniset täällä jatkuvasti näissä tehtailemissasi ketjuissa. "
Kahvilatreffeillä tulokset ovat miehen kannalta ala-arvoisia. Se on tärkein syy miksi sinne kahvilaan ei kannata mennä. Naisella on jo lähtökohtaisesti epäluuloa miestä kohtaan, jos hän haluaa treffit kahvilaan tai sitten miehen taloudellinen hyväksikäyttö on naisen mielessä.
Anna kun arvaan, sulla on takana pitkä suhde sun käden kanssa?
No olen tottunut että miehet on pyytäneet treffeille syömään ravintolaan ja sen jälkeen on menty vielä drinkeille. Ehkä vähän pihin kuvan antais jos pelkän kahvin tarjoaisi, antaisi jo valmiiksi ei-kiinnostavan kuvan tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tyypillä on niin paljon ongelmia että tuskin koskaan mitään naista tulee löytämään. Eihän kukaan halua miestä joka ei uskalla kahvilaan ja jota jolle kahvin hinta on suunnattoman suuri summa.
Chiavanukaskin on niin iso mörkö että melkein itkua tiristää.
Mitä kaikkea ihminen voikaan pelätä... Hullu.
Se ilmeisesti kuvittelee myös että saa naisten mielet muutettua vänisemällä täällä. Oikeasti vaikutus on päinvastainen. Kukaan, joka tän juttuja lukee ei ikinä tule menemään kotitreffeille. Oikein sementoi nämä päätökset, koska kukaan näitä lukeva ei halua ottaa riskiä että tähän luuseriin ikinä törmäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit käy, mutta kahvi a ei ole mun suosikkitreffipaikka. Kävelytreffit on mukavammat. Pystyn olemaan rennommin, kun kävellään samalla, eikä tarvitse koko ajan tuijottaa toisen naamaa ja pelätä hiljaisia hetkiä.
Jos hiljaisia hetkiä tulee runsaasti, niin sehän nyt vain kertoo siitä, ettei kemiat pelaa yhteen.
Samoin, jos ei ole alkuunkaan mitään yhteistä, että keksisi jotain muuta kuin kävelyllä käymisen.
Kemiaa voi olla muunkinlaista kuin lässytystä.
Ilman sitä keskusteluyhteyttä ei voi. Siitä lähtee kaikki.
Sellainen aivovamma sieltä sitten.
Mitä sinä siis teet treffeillä ja oikeastaan koko siinä ihmissuhteessa, jos juttelu on turhaa lässytystä? Olette vaan hiljaa ja tuijotatte toisianne, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska maksullista naista saa 80€/30min, ei tartte höpistä turhia ja saanti on varmaa, sekä treffeillä on aina Happy end.
M43
Jostain syystä me ulisevat incelit ei haluta tajuta tätä toimivaa ja yksinkertaista vaihtoehtoa, vaan hakataan rytmissä päätämme seinään siinä, että halutaan vain pilua naisista.
Toinen syy on, ettei sinne maksullisiin kehdata mennä. Hävettää oma kokemattomuus ja housuissa katkis.
Kolmas syy on, että kun ei ole rahaa edes kahvilassa kahvikupilliseen, tuo 80 euroa on aivan tähtitieteellinen summa.
Maksullisiin meno se vasta ahdistaakin, kun ei edes kahvilaankaan uskalla. Mitä, jos se h@@ra tarjoaa chia-vanukasta? Ja sehän on varmaan ihan käytettykin jo? Voisiko jostain tilata alle kahvikupin hinnan maksavan 18-vuotiaan koskemattoman instabebeh@@ran?
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti tuota luuserihullu mummoa, vaatii miestä maksamaan jopa lounaan. Ja tiedossa on vain hiivaista torttua, itsemurhakämpässä, jossa kaikki on "tiptop"!
Ai saa nauraa!!
Itsemurhakämppä :d tämä on muuten sinkkujen mummojen kämpästä hyvä ilmaisu, kalma löyhkää ja jokainen tavara paikallaan, empatia nollassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän ihmisellä on hinkua kahvilaan, sitä enemmän hänellä on narsismia. Narsisti tykkää istua kahvilassa, jotta kaikki näkevät ja ihailevat kuinka kaunis hän on. Jos taas ei pidä kahviloista lainkaan, on henkilö narsistin vastakohta.
Ei kahviloissa keskitytä toisiin ihmisiin vaan siihen omaan seurueeseen.
Kahvilaan nimenomaan mennään koska siellä on yksi muiden joukossa ja ei huomion keskipisteenä.
Sinulla on todella erikoisia kuvitelmia kahviloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, sun mielestä nainen on narsisti jos ei tule sun luukkuun? Anna mun kaikki... 🤣
Sä olet täällä se narsisti joka ajattelee että naisten pitäisi tulla sinun luoksesi ilman että opettelisit olemaan pelkäämättä vanukkaita.