Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?
Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?
Kommentit (1659)
Vierailija kirjoitti:
95% kahviloista on epämukavia ympäristöjä. huonot tuolit ja penkit. kauhee meteli, ihmiset menee edestakas ja on jotenki levottomia ja ahdistuneita (varmaa ripuli kahvista). huono valaistus. sitte menee kans itellä maha sekasin. ja niin edelleen. tämän vuoksi en menisi kahvilaan treffeille. baarit on jo 50% parempi vaihtoehto ihan ympäristön puolesta.
ainii ja tietysti kädet tärisee ja pulla menee ohi suun. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ja tämä ei sitten ollut miekkosnaisen kommentti.
Terveisin miekkosnainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän nokipannukahveista ja ulkoilmasta.
Minäkin, mutta naiset eivät halua lähteä ensitreffeille keskelle erämaata, minkä hyvin ymmärrän.Semmosta naista en katselis hetkeäkään.
Etkö ymmärrä, että on aika riskialtista naiselle lähteä tuntemattoman muukalaisen kanssa jonnekin pöpelikköön? Ihan eri asia sitten myöhemmillä treffeillä, kun jo tunnetaan.
Miksi ne samat naiset sitten äänestävät maan täyteen tuntemattomia muukalaisia?
"Yllättävä" aasinsilta. Kaikki suomalaiset miehet kun ovat automaattisesti tuttuja... Ei kun miten tämän jutun sisäinen logiikka nyt menikään. Joka tapauksessa ne naiset ovat kuitenkin kaikki jotain kahvikupillista kärkkyviä suomursumummoja, en huolisikaan, ja ne muukalaiset varmaan jotain chiaa syöviä homoja.
Vierailija kirjoitti:
Yksi jannu ei millään tajunnut,etten tule sen luo pitsaa syömään vaikka olin kuullut sen äänen ääniviesteissä ja " Kuulostanko mä muka hullulta?" Ai niinkuin äänen perusteella pitäisi osata sanoa, onko joku kahjo? Oli tosi loukkaantunut,kun en kuukauden viestittelyn jälkeen mennyt syömään sen leipomaa pitsaa, vaan halusin ensimmäisen tapaamisen ihmisten ilmoille. Ei sitten tavattu ollenkaan.
Ei ole pakko tavata ei ja toki viisastakin. Mutta eniten mietin mitä ootte kuukauden aikana jutelleet jos ei oo vielä aika hyvääkin mielikuvaa syntynyt? Yleensä mä ainakin naisten kanssa tuossa vaiheessa oon jo aika pitkällä. On tullu selville päivittäiset askareet, lasten nimet, omat harrastukset. Lasten harrastukset, tosi paljon erilaisia tilanteita ja joku riitakin, luonne todella selväksi kuinka käyttäytyy esim. Mistä tykkää ja mitä toivoo tulevalta. Niin paljon että kukaan ei pysty sellaista esittämään olemalla todellisuudessa jotain ihan muuta. Aivan täysin eri jos tavataan pari päivää mätsin jälkeen. Tai vaikka livenä baarissa perjantaina ja mennään su iltana sinne kotiin treffeille. Tai täysin eri jos ollaan käyty nopeasti siellä kahvilassa mököttämässä puolituntia ja sitten kotona seuraavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin, mutta naiset eivät halua lähteä ensitreffeille keskelle erämaata, minkä hyvin ymmärrän.Semmosta naista en katselis hetkeäkään.
Etkö ymmärrä, että on aika riskialtista naiselle lähteä tuntemattoman muukalaisen kanssa jonnekin pöpelikköön? Ihan eri asia sitten myöhemmillä treffeillä, kun jo tunnetaan.
Eri, mutta oikea vastaus tuli jo ensimmäisessä viestissä ja tähän vastaus. Tämän takia tinderissä esim jutellaan ja tutustutaan ennenkuin ehdotetaan treffejä. Ei sinne kannata huomenna eikä ensiviikollakaan lähteä jos joku kiinnostava ihminen tulee. Esim olen tavannut m
Tästäkin huolimatta haluan ensimmäisen livetapaamisen jonnekkin julkiselle paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne samat naiset sitten äänestävät maan täyteen tuntemattomia muukalaisia?
Mitä oikein selität? Mun ihan supisuomalainen naapuri on mulle muukalainen. En tiedä siitä muuta kuin naaman.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla etukäteen 100% varmuus, että naiselta saa pilua, jotta kannattaisi lähteä sinne kahvilaan. Mutta näinhän ei ole. Ei sinne päinkään. Kyrsii ihan seppona, jos ja kun olet nähnyt vaivaa turhaan.
Sulle on bordelli oikeampi paikka.
Vierailija kirjoitti:
"Eli toisin sanottuna käytät miehiä taloudellisesti hyväksesi maksattamalla asioita mitä sinä haluat ilman että sinulla on aikomustakaan parisuhteeseen sen miehen kanssa. Miehen rahat kyllä kelpaa mutta mies ei kelpaa itse ihmisenä"
Minusta tämä on rehellistä puhetta. En itsekään miehenä halua mennä kahvilaan, koska inhoan niitä paikkoja. Jos tämä nainen suostuisi kotitreffeille, kohtelisin häntä prinsessana.
Ja mistäs nainen sen etukäteen voi tietää, vaikka jopa niin olisit sanonutkin? Tai mitä muuta siellä kotonasi tapahtuisi, ei voi tietää, ennenkuin on liian myöhäistä.
Lähtisin kyllä, mutta kukaan ei kutsu. Tosin odotan kutsua vain naiselta. tv. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Haha! Täällä jollakin pikkurillihemmolla meni pahasti tunteisiin, että naiset eivät pidä häntä miehisenä miehenä. Nyt on sitten tehtaillut jo monen monta sivua syyttäviä viestejä "chia-vanukas pelosta". Jäi todella kiinni tuohon, eikä enää kykene muuta kuin pommittamaan yhtä ja samaa.
Naurattaa niin. -Vai pitäisikö sääliä.
Ehkä kuitenkin löydät samanhenkisen chiapojun vierellesi, niin voitte yhdessä nauttia vanukkaitanne, tuhlaamatta naisten aikaa.
Tsemppiä sinulle, ehkä se itseluottamus löytyy.
Olen kylläkin nainen. Minua huvittaa suuresti että miehekkyys voi jollakin olla jostain vanukkaasta kiinni. 😄
En kyllä sellaisesta miehestä kykenisi kiinnostumaan, jos itsetunto niin pohjalukemissa. Ei ole viehättävää vaan tuollainen äärimmäinen epävarmuus omasta seksuaaliauudesta ja ihan itsestä on aika luotaantyöntävää.
Chiavanukas on herkkua! Me syödään miehen kanssa molemmat joka aamu. 😋
Minusta tämä on rehellistä puhetta. En itsekään miehenä halua mennä kahvilaan, koska inhoan niitä paikkoja. Jos tämä nainen suostuisi kotitreffeille, kohtelisin häntä prinsessana.
Miten naista kohdellaan prinsessana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä suostuisi ensitreffeihin, joita nainen vaatii julkiselle paikalle. Sellainen nainen ei arvosta miehiä. Se pitää kaikkia miehiä vaarallisina raiskaajina. En pystyisi elämään miehiä vihaavan feministin kanssa.
Ja miten siitä miehestä näkemättä tietää millanen mies se on? Onko teillä joku merkki otsassa josta näkee, onko mies hyvä vai ei?
Ei näekään, ja jos joku nainen erehtyy kuitenkin ensitreffeille syrjäiseen paikkaan jonkun michaelpenttilän kanssa, samat tyypit on heti ilkkumassa netin täyteen, miten nainen sai vain mitä ansaitsi, kun joutui sarja@@rhatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kotitreffejä edeltää aina pitkä ja huolellinen tutustuminen toiseen viestien ja videopuheluin.
Siinä välissä kuitenkin joutuu sinne kahvilaan vaikka kuinka videopuhelisi. Kotiin ei mennä ennen kuin on tutustuttu livenä. "
Unohda kahvilassa käkkimiset. Kukaan normaali aikuinen ihminen ei käy kahviloissa.
Joskus, ihan mielenkiinnosta mietin, tajuavatko tuollaisen kommentin kirjoittavat olevansa ei-normeja. Riittääkö heidän käsityskykynsä 🤔
P@skanjauhaminen = p@skaa ja p@ska = p@skaa.
Samaa mieltä. Eivät näköjään tajua 😂
Aivan ehdottomasti haluan treffeille kahvilaan, mutta kukaan ei vie / suostu. Sen sijaan mulle ehdotellaan:
Seinäkiipeilyä
Lenkkeilyä
Padelia
Tennistä
Golfia
Maalauskurssia
Kokkauskurssia
Suklaakurssia
Vaeltamista
Koiravaljakkoajelua
Laavua / makkaranpaistoa
Larppaamista (??)
Geokätkeilyä
Pakohuonetta (??)
Biljardin alkeiskurssia
Bingoa (??)
Ihan näin muutamia viimeisimpiä ehdotuksia mainitakseni.
Miehille tiedoksi: Ensitreffeillä / tapailun alkumetreillä en halua hikoilla. En pelata nörttimäisiä pelejä. Enkä opetella uusia taitoja / sitoa itseäni moneksi viikoksi millekään kurssille. Haluan syödä pullaa & juoda kunnollista kahvia jossain lämpimässä ja keskustella.
Eivätkö nykyisin sellaiset treffit ole enää mahdollisia, missä tavataan jossain kivassa pubissa lasillisen merkeissä ja, jos seura ei kiinnosta, lähdetään sen yhden lasillisen jälkeen menemään? Voi ottaa vaikka oluttuopin tai viinilasin, ihan maun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia mä maksaisin jollekin suomursulle kahveja?
Mielenkiinnosta, miksi menet ylipäätään koko treffeille, jos ajatuksesi treffikumppanistasi on tuollainen?
Koska minulla on vähän hahmotusvaikeuksia. Ihan törkeä kognitiivinen dissonanssi koko ajan. Olen oikeasti mamman peräkamarissa homehtuva ujo NEET-incel, mutta tykkään leikkiä netissä kovaa naistenmiestä. Sielu sitten ujeltaa surkeana, kun en saa näitä kahta roolia mihinkään synkkaan.
Ps. Menisin kyllä heti sinne maksullisiin, jos uskaltaisin ja äiti antaisi rahaa.
Kotitreffeistä senverran, että kerran olin treffeillä hyvin ennestään tuntemani miehen kanssa kotonani. Tiesin siis, että ei tarvinnut pelätä tunkeilua tms. Mutta muuten olivat ihan fiasko. Vaikka olimme jutelleet jo paljon ennenkin niitä näitä en millään olisi jaksanutkaan kotonani kuunnella niitä sanoi juttuja. Huomasin, että mies oli näitä, jotka jäävät yleensä kaveriasteelle. Ihmettelin, kun ulkonäkö, ikä ja muut seikat olivat ok, mutta mitään kemioita ei minulle syntynyt häntä kohtaan. Juttelin kyllä ja kuuntelin kohteliaasti, mutta mietin missä vaihessa olisi kohteliasta antaa ilmi, että olisi aika lähteä omaan kotiinsa. Sanoin sitten, että huomenna on työpäivä, täytyy mennä ajoissa nukkumaan tms.
Eipä ollut virkistävät treffit vaan pitkästyttävät ja vaikea kun oli kotonani miten saada poistumaan tilanteesta.
Silloin päätin, ettei enää kotitreffejä. Ensin testaan sujuuko juttelu, tunnenko vetovoimaa jne. Myös tilanteesta poistuminen huomattavasti helpompaa.
Mieskaverilta pääsee tuhnuja. En halua ihmisten tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö nykyisin sellaiset treffit ole enää mahdollisia, missä tavataan jossain kivassa pubissa lasillisen merkeissä ja, jos seura ei kiinnosta, lähdetään sen yhden lasillisen jälkeen menemään? Voi ottaa vaikka oluttuopin tai viinilasin, ihan maun mukaan.
Ovat oikein toimivia. Mutta varmasti osa ketjun miehistä kokee pubit ihan yhtä vaikeiksi kuin kahvilatkin. Kun pitäisi saada se koskematon instababe woltattua ilmaiseksi suoraan kotiovelle, niin eihän se sitten oikein mikään muu sovi.
Täh? No en kyllä naisena alentuisi moiseen. En ole mikään maksullinen nainen.