Mikä on perimmäinen syy, miksi et halua treffeille kahvilaan?
Piheys, sosiaalisten tilanteiden pelko, vai mikä?
Kommentit (1659)
"Kotitreffejä edeltää aina pitkä ja huolellinen tutustuminen toiseen viestien ja videopuheluin.
Siinä välissä kuitenkin joutuu sinne kahvilaan vaikka kuinka videopuhelisi. Kotiin ei mennä ennen kuin on tutustuttu livenä. "
Unohda kahvilassa käkkimiset. Kukaan normaali aikuinen ihminen ei käy kahviloissa.
Yksi jannu ei millään tajunnut,etten tule sen luo pitsaa syömään vaikka olin kuullut sen äänen ääniviesteissä ja " Kuulostanko mä muka hullulta?" Ai niinkuin äänen perusteella pitäisi osata sanoa, onko joku kahjo? Oli tosi loukkaantunut,kun en kuukauden viestittelyn jälkeen mennyt syömään sen leipomaa pitsaa, vaan halusin ensimmäisen tapaamisen ihmisten ilmoille. Ei sitten tavattu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla asuvat maalaistorvelot ovat varsin hauskaa ja huvittavaa seuraa näin joulun pyhinä :D
Siis sinä olet, torvelo
Vierailija kirjoitti:
"Kotitreffejä edeltää aina pitkä ja huolellinen tutustuminen toiseen viestien ja videopuheluin.
Siinä välissä kuitenkin joutuu sinne kahvilaan vaikka kuinka videopuhelisi. Kotiin ei mennä ennen kuin on tutustuttu livenä. "
Unohda kahvilassa käkkimiset. Kukaan normaali aikuinen ihminen ei käy kahviloissa.
Ei. Niissä käyvät vain suomursumummot pummitreffeillä epätoivoisten incelien kanssa. Ja homot syömässä chia-vanukkaita. Tähän yleisesti tunnettuun tosiasiaan verraten kahvilat ovat kuitenkin usein epäilyttävän täynnä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei suostu kahvilaan niin pitäkööt tunkkinsa. En ala pihin tai ihmisiä pelkäävän kanssa mihinkää. Itse rakastan kahviloita.
En suostu kuin naisen kotiin jossa on naisen itse tekemää ruokaa tarjolla. Seksiä saan muutoin helposti, joten naisen pitää nähdä vaivaa jos tahtoo olla suhteessa kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Joskus, ihan mielenkiinnosta mietin, tajuavatko tuollaisen kommentin kirjoittavat olevansa ei-normeja. Riittääkö heidän käsityskykynsä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käy, nimenomaan normaaleja.
Kahvilapelkuruus on sitä epänormaaliutta. Ja vanukaspelkuruus. Pahemmanlaatuisia mielenterveyshäiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei suostu kahvilaan niin pitäkööt tunkkinsa. En ala pihin tai ihmisiä pelkäävän kanssa mihinkää. Itse rakastan kahviloita.
En suostu kuin naisen kotiin jossa on naisen itse tekemää ruokaa tarjolla. Seksiä saan muutoin helposti, joten naisen pitää nähdä vaivaa jos tahtoo olla suhteessa kanssani.
Hieno juttu. Hyvää onnea näiden treffien etsimiseen! Tulet sitä tarvimaan. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän nokipannukahveista ja ulkoilmasta.
Minäkin, mutta naiset eivät halua lähteä ensitreffeille keskelle erämaata, minkä hyvin ymmärrän.Semmosta naista en katselis hetkeäkään.
Etkö ymmärrä, että on aika riskialtista naiselle lähteä tuntemattoman muukalaisen kanssa jonnekin pöpelikköön? Ihan eri asia sitten myöhemmillä treffeillä, kun jo tunnetaan.
Eri, mutta oikea vastaus tuli jo ensimmäisessä viestissä ja tähän vastaus. Tämän takia tinderissä esim jutellaan ja tutustutaan ennenkuin ehdotetaan treffejä. Ei sinne kannata huomenna eikä ensiviikollakaan lähteä jos joku kiinnostava ihminen tulee. Esim olen tavannut monta naista tässä syksyn aikana naisten kotona ja olemme ennen niitä treffejä jutelleet niin paljon että nainen on jo tuntenut minut paremmin kuin oma äitini koskaan. Ei ole ollut mitään hätää. Onko pakko treffata huomenna jos tänään mätsi? On mennyt puoli vuottakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja sitten heräsit...
Jos seksiä saisit helposti niin ethän sinä täällä olisi kitisemässä naisia kotiisi!
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta oikea vastaus tuli jo ensimmäisessä viestissä ja tähän vastaus. Tämän takia tinderissä esim jutellaan ja tutustutaan ennenkuin ehdotetaan treffejä. Ei sinne kannata huomenna eikä ensiviikollakaan lähteä jos joku kiinnostava ihminen tulee. Esim olen tavannut monta naista tässä syksyn aikana naisten kotona ja olemme ennen niitä treffejä jutelleet niin paljon että nainen on jo tuntenut minut paremmin kuin oma äitini koskaan. Ei ole ollut mitään hätää. Onko pakko treffata huomenna jos tänään mätsi? On mennyt puoli vuottakin.
Kiva satu, bro.
Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän nokipannukahveista ja ulkoilmasta.
Minäkin, mutta naiset eivät halua lähteä ensitreffeille keskelle erämaata, minkä hyvin ymmärrän.Semmosta naista en katselis hetkeäkään.
Etkö ymmärrä, että on aika riskialtista naiselle lähteä tuntemattoman muukalaisen kanssa jonnekin pöpelikköön? Ihan eri asia sitten myöhemmillä treffeillä, kun jo tunnetaan.
Miksi ne samat naiset sitten äänestävät maan täyteen tuntemattomia muukalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu, bro.
Lol.
Ei oo pakko uskoa. Mutta tapasin esim lokakuussa naisen jonka kanssa oli ollut mätsi toukokuussa. Nainen oli monesti kysynyt että tavattaisko jo, mutta vain kesti. Myöskin olen käynyt todella monilla tinder treffeillä ja kaikki naiset kotona. Ihan en ymmärrä miten sitä pidetään pelkästään naisille vaarallisena, ettekö tajua että täsmälleen yhtä vaarallista se on miehellekkin? Jos ei nii perustelkaa? Toki ymmärrän että 1/500 miehestä voi olla se paha ja se yksikin on liikaa ja pilaa 499 maineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus, ihan mielenkiinnosta mietin, tajuavatko tuollaisen kommentin kirjoittavat olevansa ei-normeja. Riittääkö heidän käsityskykynsä 🤔
P@skanjauhaminen = p@skaa ja p@ska = p@skaa.
Vierailija kirjoitti:
En halua istua pienessä pöydässä kertomassa itsestäni, kun joka ilmansuunnassa on vastaavia pöytiä täynnä ihmisiä höristelemässä korviaan. Olen todistanut kahvilatreffejä vierestä monta kertaa ja se on yhtä kiusallista kuultavaa aina.
Mieluummin tapaan jossain, jossa ihmiset kulkevat ohi eikä kukaan ulkopuolinen kuule koko settiä.
Vähän samat ajatukset. Jotenkin se kahvilla istuminen tuntemattoman kanssa on kiusallista. Mieluummin vaikka kävelylle, niin saa purkaa sitä hermostuneisuutta liikkeellä pois.
Haha! Täällä jollakin pikkurillihemmolla meni pahasti tunteisiin, että naiset eivät pidä häntä miehisenä miehenä. Nyt on sitten tehtaillut jo monen monta sivua syyttäviä viestejä "chia-vanukas pelosta". Jäi todella kiinni tuohon, eikä enää kykene muuta kuin pommittamaan yhtä ja samaa.
Naurattaa niin. -Vai pitäisikö sääliä.
Ehkä kuitenkin löydät samanhenkisen chiapojun vierellesi, niin voitte yhdessä nauttia vanukkaitanne, tuhlaamatta naisten aikaa.
Tsemppiä sinulle, ehkä se itseluottamus löytyy.
"Ei oo pakko uskoa. Mutta tapasin esim lokakuussa naisen jonka kanssa oli ollut mätsi toukokuussa. Nainen oli monesti kysynyt että tavattaisko jo, mutta vain kesti. Myöskin olen käynyt todella monilla tinder treffeillä ja kaikki naiset kotona. Ihan en ymmärrä miten sitä pidetään pelkästään naisille vaarallisena, ettekö tajua että täsmälleen yhtä vaarallista se on miehellekkin? Jos ei nii perustelkaa? Toki ymmärrän että 1/500 miehestä voi olla se paha ja se yksikin on liikaa ja pilaa 499 maineen"
Ihmettelen todella paljon miten jollakin naisilla voi olla niin väärä kuva kotitreffeistä. Todellisuudessa mies tekee kotitreffeillä kaikkensa, jotta nainen olisi onnellinen. Koska kerrankin mies tapaa rohkean naisen, joka on myös kaunis. Silloin mies on erittäin huolellinen, ettei vahingossakaan sano mitään typerää tai käyttäydy epäkohteliaasti. Mies ei missään nimessä halua mokata noin hyvää tilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä suostuisi ensitreffeihin, joita nainen vaatii julkiselle paikalle. Sellainen nainen ei arvosta miehiä. Se pitää kaikkia miehiä vaarallisina raiskaajina. En pystyisi elämään miehiä vihaavan feministin kanssa.
Ja miten siitä miehestä näkemättä tietää millanen mies se on? Onko teillä joku merkki otsassa josta näkee, onko mies hyvä vai ei?
Eivät mene muilla, ainoastaan sinulla. Ja syy ei ole siinä maksamattomuudessa sinullakaan, vaan ihan siellä korvien välissä.
Kun avaat suusi niin nainen haluaa olla sinusta mahdollisimman kaukana.