Päälle 65v ihminen, kaduttaako ettet reissanut tai matkustellet enempi nuorempana?
Kommentit (45)
Ei kaduta mikään. Reissasin ja matkustin nuorena ihan tarpeeksi. Nyt viihdyn oikein hyvin kotimaassa ja matkustelen täällä. Ei innosta lähteä ulkomaille, kaikkialla on liikaa ihmisiä ja joka paikasta on tehty turistirysä. Viihdyn myös kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaduta, koska olen matkustanut enemmän kuin sinä.
Mitä eroa muuten on reissaamisella ja matkustelemisella?
Mä oon kolmikymppinen nin mietin pitääkö enempi matkustaa ja reissailla, ettei jää kaduttaan
Vierailija kirjoitti:
Ei kaduta mikään. Reissasin ja matkustin nuorena ihan tarpeeksi. Nyt viihdyn oikein hyvin kotimaassa ja matkustelen täällä. Ei innosta lähteä ulkomaille, kaikkialla on liikaa ihmisiä ja joka paikasta on tehty turistirysä. Viihdyn myös kotona.
Noin minunkknin vanhemmat sanoo, että si t päälle 60v ei oo samankaltaista mielekiintoa enää lähteä.
Ei ja nyt on varaa vaikka ostaa asunto ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuntuisko se enää samalla lailla jännittävältä kun vaikka nuorena? Nuorena ja vanhana arvostaa varmaan eri asioita. Rauhallinen turvallinen koti varmaan tuntuu paremmalta.
Oon 65 ja matkustelen edelleen, ja oon matkustellut koko ikäni.
Ap, jos vähänkin kiinnostaa (ja toki pitää olla varaa), niin lähde.
Vierailija kirjoitti:
Oon 65 ja matkustelen edelleen, ja oon matkustellut koko ikäni.
Ap, jos vähänkin kiinnostaa (ja toki pitää olla varaa), niin lähde.
Juttelin tässä jouluun aikaan paljon vanhempieni kanssa ja vähän heidän puheista sai sellaisen kuvan, että toivoisivat että olisivat enemmän reissailleet.
Matkustettu on ja asuttu ulkomailla töiden takia. En ole ihan vielä eläkeiässä, mutta kieltämättä mietin jo, montako pidempää kaukomatkaa vielä ehdin/pystyn/haluan tehdä. Alkavat olla turistit lähinnä ei-toivottuja niin monessa maailman kolkassa jo, että matkailusta on mennyt ilo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuntuisko se enää samalla lailla jännittävältä kun vaikka nuorena? Nuorena ja vanhana arvostaa varmaan eri asioita. Rauhallinen turvallinen koti varmaan tuntuu paremmalta.
No nuorena reissasin kyllä jonkinverran mutta vaan harkiten matkoja ja maita.
Kyllä!
Maailma on näkemättä.
Ruotsissa, Virossa, Venäjällä ja Kanarialla oon käynyt.
Mun täti alkoi matkustelemaan vasta 75-vuotiaana kun jäi leskeksi. Onkin reissannut ympäri maailmaa. Nyt melkein 95-vuotiaana ei riitä enää kunto tai jaksaminen. Mutta mun mielestä kiva juttu että sai nauttia säästöistään, kun vielä niistä pystyi nauttimaan. Että en tiedä missä kunnossa 65v. yleensä on, mutta sanoisin että vielä on aikaa.
Kadun. Sain Intiassa shigellan ja monta kertaa salmonellan eri paikoissa.
Nyt olen kotonani, mutta vatsa edelleen kiukuttelee. Presidentti Trump oli oikeassa sanoessaan persemaiksi joitakin maita.
Paskaa saa hakemattakin, minä hain ja kadun.
Vierailija kirjoitti:
Mun täti alkoi matkustelemaan vasta 75-vuotiaana kun jäi leskeksi. Onkin reissannut ympäri maailmaa. Nyt melkein 95-vuotiaana ei riitä enää kunto tai jaksaminen. Mutta mun mielestä kiva juttu että sai nauttia säästöistään, kun vielä niistä pystyi nauttimaan. Että en tiedä missä kunnossa 65v. yleensä on, mutta sanoisin että vielä on aikaa.
No ei ainakaan kannatta jättää tuonne asti, jos haluaa matkustaa. Sairrastminen voi tulla yhtäkkiä ja kelle vaan siis nuorellekin.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olen matkustellut sinuakin enemmän.
Reissasin nuorena ihan riittävästi tuomaan näkökulmaa asioihin ja elämään. Nyt on oikein mukava seurata muiden touhuja maailmalla -oman kodin rauhasta käsin.
Ei.
Joskus on kaduttanut että en opiskellut enempää ja joskus, usko tai älä, etten harrastamut enempää seksiä. Pihtaamisella on aikansa ja paikkansa mutta....
minä nuorena kuljin pitkin ja poikin maailmalla, elämässä maistui myös viina, tupakka ja naiset..
saman ikäiset kaverit oli jo aikoja sitten sotkeutuneet vaipparalliin ja kotiarestiin.
nyt nämä pönäköityneet ja kaljuuntuneet ikätoverit nojailevat liian pienessä nahkapuvussa harlikkaan kesäpäivinä huoltamon pihalla ja tiirailevat nuoria naisia huuliaan lipoen. reppanat.
se juna meni jo.
minä sillä junalla kyllä ajelin...
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Joskus on kaduttanut että en opiskellut enempää ja joskus, usko tai älä, etten harrastamut enempää seksiä. Pihtaamisella on aikansa ja paikkansa mutta....
Etkö sit enää voi harrataaa seksiÄ?