Mitä olette syöneet tänään, näin joulun jälkeen?
Minä: aamukahvi ja puolikas juustovoileipä
Fetasalaatti
Kasviskeitto
2 Finlandia-kuulaa
Pari palaa stollenia.
Täytyy yrittää vähän keventää.
Entä te?
Kommentit (45)
Lämmitän tässä eilistä pizzaa ja sitten alan paistamaan kinkkua. Ostin juuri kaupasta 6packin kokista, majoneesia ja ranskalaisia.
Aamulla mukillinen kahvia rasvattomalla maidolla. Päivällä Mäkkäristä hampurilaisateria ja äsken pari Tobleron-palaa.
Pekonia, munaa ja paahtoleipää brekfestiksi ja lounaaksi torteliineja.
En vielä mitään. Kohta lohta, riisiä ja kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla mukillinen kahvia rasvattomalla maidolla. Päivällä Mäkkäristä hampurilaisateria ja äsken pari Tobleron-palaa.
Miksi rasvatonta maitoa? Ruokavalio muuten ihan persiillään, vedetään kaakaorasvaa ja mättöä mutta hyve juoda rasvatonta maitoa? En oo ikinä tajunnut tätä.
Mun joulu kestää Loppiaiseen jolloin on taas uusi "joulu".
Tänään olen syönyt kinkkua, perunalaatikkoa, juustoa ja sienisalaattia. Porkkanalaatikko ei enää uppoa, joten huomenna teen siitä sämpylöitä. Suklaata, pahkinöitä ja rusinoita kuluu vielä paljon.
Punajuuri-vuohenjuustorisottoa, keitetyt perunat ja lihapullat kastikkeella. Jälkiruokana suklaa- ja vaniljajäätelöä, kermavaahtoa, marenkia ja omatekoista suklaakastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rasvatonta maitoa? Ruokavalio muuten ihan persiillään, vedetään kaakaorasvaa ja mättöä mutta hyve juoda rasvatonta maitoa? En oo ikinä tajunnut tätä.
Onhan se hyvä, että kovaa rasvaa tulee kuitenkin tuon verran vähemmän. Ruokavaliosta tuo ei vielä kerro paljonkaan, jos yhtenä päivänä syö mäkkäriä ja suklaata. Ruokavalio on kokonaisuus.
Palan kinkku-paprikapiirakkaa, pari piparia Aurajuustolla ja chilipähkinöitä.
Aamulla kahvia, maitoa, puuroa ja muutaman palan ananasta. Lounaaksi kasvistäytteisen sämpylän (bahn mi).
Kahvia, 2 lohiruisleipää, 1 kanelipulla, 2 konvehtia ja 2 palaa perunalimppua. Nyt illalliseksi laitoin perunat kiehumaan, syön niiden kanssa lohipullia ja salaattia :) N33
Dyykkasin roskakatoksesta mätitahanaa, leipää, joulutorttuja, kinkkusiivuja, rosollia ja paljon porkkanalaatikkoa. Näin jouluna on hyvät dyykattavat. Söimme koko perheellä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ruokavalio saakin olla persiillään joulun ja uudenvuoden välillä ja kaapissa yleensä on rasvatonta maitoa, niin siksi sitä kahviini laitoin.
McDonalds Tuplajuustohampurilainen, Big Mac. Ranskalaiset. Valkosipulidippi. Suklaa Sundae
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta juon rasvatonta maitoa koska muut maidot on pahan makuisia. Miksi sulla on ongelmia sen suhteen?
Kinkkua öööö, hernekeittoa ööö, leikkeitä juustoa korppuja helvetisti kaljaa ööö ja homma jatkuu.
Kävin Subwayssa. Myöhemmin söin lihaa,ranskalaisia ja salaattia oluen kera. Sitten olen vähän napostellun pellille jääneitä ranskalaisia. Näyttäisi tulevan torttuja. Ehkä suklaatakin syön kun katson elokuvaa ja yöaikaan maitoa ja sipsejä poskeen.
Kävin rukoushuoneella kahvilla. Oli pulla ja kaksi joulutorttuakin. Lisäksi konvehti. Illemmalla käyn vielä roskiksilla. Näin juhlapäivinä löytyy paljon hävikkiruokaa.
Suklaata, lasagnea ja muutaman pannullisen teetä.